NAISET!!! Ajatuksianne ja nimityksiänne pimpistä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Itseään etsivä pumppernakkeli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Itseään etsivä pumppernakkeli

Vieras
Miten suhtaudumme omaan pimppiimme? Miksi sitä nimitämme? Mikä sen paikka on? Entä arvo?
Jotenkin tuntuu että nykyään naisten näkemykset ja suhtautumistapa omaan ja toisten naisten pimpsaan vaihtelee aivan laidasta laitaan, eikä yhteistä rintamaa miesten näkemyksiä "vastaan" tunnu enää olevan... Miehet tuntuvat pitävän naisten alakertaa jotenkin suuremmassa arvossa pyhempänä....

Mikä merkitys meille pimpillämme on? Miten sitä voi hyödyntää ja onko se edes sitä varten? Miltä se näyttää? Mitä se on kohdannut elämässä?

Kirjoittakaa ihan mitä tahansa...

Pimppini on ihana, se on minun pikku salainen paikkani. Se on tyttomainen, suloinen, valilla se haluaa uinua rauhassa karvoituksen alla, valilla sita laiminlyo: unohtaa sen olemassaolon mutta voi miten se rakastaa miehisen uteliasta, palvovaa katsetta ja hellyydenosoituksia, silloin se kehraa ja puhkeaa hurmaavaan, turvonneeseen ja aistit tayttavaan kukkaansa, mikaan ei ole charmantimpaa ja suloisempaa kuin halukas, onnellinen pimppini.
Rakas pimppini rakastaa sita etta sita katsotaan, hellitaan ja suudellaan.

Pimppini on välillä karvapeitonalla ja välillä ihan nakuna peiton alla :D Pimppini rakastaa silittelyä ja ihailevia katseita, mutta vain omalta rakkaalta. Pimppini on suloinen ja söpö, niinkuin omistajansakin. Pimppini on hieman ujo, ja pysyy poissa näkyvistä, paitsi oman rakkaan pippelin läheisyydessä. Pimppi rakastaa pippeliä, ja pippeli rakastaa pimppiä.

Tämä tapaus on hyvin siveä ja valitsee kumppaninsa todella huolella. Se ei ole näyttelytavara ja on esillä vain miehelleni. Seksuaalisuuteni yleensäkään ei ole muiden asia eikä se kuulu muualle kuin makuuhuoneeseen ja omalle puoliskolle.

Jostain syystä nykyisen miehen kanssa on vakiintunut nimitys räpsä. Joskus huumorimielellä puhun myös katiskasta. Pimppi ja pimpsa ovat mielestäni jotenkin samanlaisia kuin pippeli ja kikkeli, näin puhuttiin lapsena. Härskimmän nimitykset taas tuntuvat jotenkin kuluneilta. Muutenhan se on kiva laite, molemmille mukava.

Lömpsä:) Minun lömpsäni pitää Siitä,että mies suutelee ja imee sitä,varsinkin klitorista ja kovaa pitää imeä.Olen pitänyt pimppani karvattomana siksi,että sitä voisi imeä aina,kun on mahdollista.Tykkään pyllistää karskin miehen edessä pilluni tarjolle.
Mies saa tutkia sitä ensin kunnolla ja lirputella sitä hellästi,sitten vaadin imemistä ja lopulta rajua naimista.Ihanaaaaa..

ettei sellaiset taida liikkua ainakaan tämännimisillä palstoilla netissä. Nykyaikana sellaiset ovat varmaan joko varsin nuoria vielä tai sitten vanhempaa ikäluokkaa, ja heistäkin vain osa ymmärtääkseni ujostelee, ne hyvin ankarissa oloissa kasvaneet.

Alkuperäinen kirjoittaja Sivupersoona:
Eikö löytyisi yhtään ujostelevaa.

Kylla minun pimppani on ainakin hieman ujo, se on piilossa ja salaa pilkistelee, jopa flirttailee valilla, silla tietaa kylla miten hulluksi miehet tulevat kun hanet nakevat. Pimppini on kiltti, tyttomainen, ujo, ja suloinen, aivan ihana ja leikkisa, joskus oikukas, hanta pitaa osata hellia jotta han on suloisella ja leikkisalla tuulella, pimppi tulee surulliseksi rakkaudettomuudesta. Pimppi/pimppa on sille juuri sopiva hellittelynimi :))

Alkuperäinen kirjoittaja namiska:

Kylla minun pimppani on ainakin hieman ujo, se on piilossa ja salaa pilkistelee, jopa flirttailee valilla, silla tietaa kylla miten hulluksi miehet tulevat kun hanet nakevat. Pimppini on kiltti, tyttomainen, ujo, ja suloinen, aivan ihana ja leikkisa, joskus oikukas, hanta pitaa osata hellia jotta han on suloisella ja leikkisalla tuulella, pimppi tulee surulliseksi rakkaudettomuudesta. Pimppi/pimppa on sille juuri sopiva hellittelynimi :))
Voi miten nätti ja hellyttävä kirjoitus. Sai hyvänmielen aikaan.

Tuo oman pimpin arvostaminen on tärkeää.

Miehet kun vielä osaisi hoitaa ja helliä sitä pimppiä naista miellyttävällä tavalla.

Olen kuullut ja lukenut myös surullisista tapauksista. On nimittäin olemassa naisryhmä joka häpeää sitä omaa pimppiään. Osa heistä ei ole edes milloinkaan uskaltanut katsoa peilinvälityksellä minkä näköinen se oma vakonen on. Oma mieskään sinne ei oikein saa luoda katsekontaktia.

Jotenkin minulle on tuosta tullut sellainen käsitys, että naisille on luontaista arkuus ja häveliäisyys.
Puuttuuko naisilta se näkemisen uteliaisuus? Ei haluta nähdä mitä itsellä on, eikä myöskään ole uteliaisuutta nähdä sitä miehen kyseistä paikkaa.

Osa naisista kuitenkin uskaltaa katsella. Nyt kysyn näin. Onko teille näkemisen halu tullut luontaisesti, eli ihan itsestään selvänä asiana?
Vai oletteko joutunut kouluttamaan itsenne katselun tuomaan nautintoon?

Jotenkin minulle on tuosta tullut sellainen käsitys, että naisille on luontaista arkuus ja häveliäisyys.
Puuttuuko naisilta se näkemisen uteliaisuus? Ei haluta nähdä mitä itsellä on, eikä myöskään ole uteliaisuutta nähdä sitä miehen kyseistä paikkaa.

Osa naisista kuitenkin uskaltaa katsella. Nyt kysyn näin. Onko teille näkemisen halu tullut luontaisesti, eli ihan itsestään selvänä asiana?

Seksuaalisuutta on ihan ylitsevuotavaisesti muutenkin tässä yhteiskunnasa, eikä sitä enää lisää tarvita. Minä olen ylpeä siveydestäni ja pidän yksityisasiani yksityisinä. Toisille tämä on huvittavaa.
En voi sanoa naisten tai miesten elinten olevan mitenkään kauniita tai mielenkiintoisia, mutta melkoisia tunteita ne saavat aikaan..

Alkuperäinen kirjoittaja namiska:

Voi miten nätti ja hellyttävä kirjoitus. Sai hyvänmielen aikaan.

Tuo oman pimpin arvostaminen on tärkeää.

Miehet kun vielä osaisi hoitaa ja helliä sitä pimppiä naista miellyttävällä tavalla.

Olen kuullut ja lukenut myös surullisista tapauksista. On nimittäin olemassa naisryhmä joka häpeää sitä omaa pimppiään. Osa heistä ei ole edes milloinkaan uskaltanut katsoa peilinvälityksellä minkä näköinen se oma vakonen on. Oma mieskään sinne ei oikein saa luoda katsekontaktia.

Minulla kylla herasi se nakemisen ja tutkimisen halu jo lapsena. Yhdessa kaverin kanssa tutkittiin niita pimppeja, omaa ja toisen. Eli hyvin kiinnostunut ja luonnollinen suhtautuminen omaan pimppaan. Joskus kylla suhteessa ujostuttaa (alussa) jos mies tutkii sita pimppia, yksikin sanoi etta voiko jattaa valot paalle ja vain tutkia sita pimppia, lahes tieteellisesti milta se nayttaa, tuntuu ja maistuu, siita silloin kieltaydyin, koska olo olisi ollut kuin koe-elaimella ;-)

Kuvitellaanpa jotain kauhuskenaariota.Jos naisen pimpin näköisen lärpäkkeen joutuisi näkemään jossain, vaikkapa muualla kuin nykyisessä paikassaan,luultavasti näkijä saisi sydärin.Mutta,koska se värkki on siellä missä nyt on,voisi sanoa,nätti kuin mikä.Etenkin posliinina.Jotkut sanovat,todella ruma on kaunista.Tässä tapauksessa pitää paikkansa.

Alkuperäinen kirjoittaja sivhos:
Kuvitellaanpa jotain kauhuskenaariota.Jos naisen pimpin näköisen lärpäkkeen joutuisi näkemään jossain, vaikkapa muualla kuin nykyisessä paikassaan,luultavasti näkijä saisi sydärin.Mutta,koska se värkki on siellä missä nyt on,voisi sanoa,nätti kuin mikä.Etenkin posliinina.Jotkut sanovat,todella ruma on kaunista.Tässä tapauksessa pitää paikkansa.

Haha, hauska juttu! :)

Mutta kylla niita on kauniita pimppejakin olemassa, kuin nupullaan olevia ruusuja. Etko ole ikina nahnyt kaunotar- pimppia? ;)

Alkuperäinen kirjoittaja sivhos:

Monet tropiikinkukat näyttävät pimpsalta. Muoto on kuin pimpsalla, väri voi olla värikäs ja vaihteleva.

Minun pimppani on minulle rakas, rohkean mehukas ja oma ainutlaatuinen itsensä. Mieluiten se viihtyy mieluiten paljaana ja karvattomana muuten kuin pienen mustan kiitoradan kohdalta. Pimpin sisemmät huulet ovat suuret, näkyvät seisaaltaankin edestä kun karvat on pois tieltä. Avoimena pimppani näyttää eksoottiselta ja lihaisalta orkidean kukinnolta ja nauttii kookkaiden terälehtiensä venyttelystä ja imuttelusta. Pimppani rakastaa yhtä erityistä miestä ja vain hän pääsee tutustumaan lähemiin tähän olentoon. Kiihottuneena koko pimppa turpoaa ja odottaa innolla sitä kun mieheni penis löytää tiensä häpyhuulten välissä piilevään upottavaan kosteuteen. Klitoris turpoaa vasta todella kiihottuneena ulos hupustaan ja nauttii eniten miehen terskan tai sormien kosketuksesta.

Koskaan en ole pimppaani hävennyt ja lapsesta asti olen tiennyt tasan tarkkaan miltä se näyttää missäkin tilassa. Vartaloni notkeus on auttanut siinä, ettei hirveästi edes tarvitse peiliin turvautua jos pimppaani haluan tutkia. Kireissä bikineissä pullottavat häpyhuulet tuntuvat kiihottavilta ja on ihanaa istua risti-istunnassa tai polvet erillään kun tietää ettei mies voi hillitä katsettaan lipumasta jalkojeni väliin. Minun pimppani on onnellinen pimppa :)

Voi miten kiva on lukea näitä kauniisti kirjoitettuja kuvauksia seksuaalisista tuntemuksista. Kai muistatte omalle miehellekin kertoa samoin?

Tästä on syntynytkin huippuhyvä ketju.

Totuuden torvena mainitsen,nainen on jotain helvetin hyvää herkkua.Ensinnäkin,naisen iho,namia,joo,kaikki kerralla,nainen on namu.Sitten vuosien myötä alkaa tapahtumaan sama kuin viineille.Mutta nainen on todella namipakkaus.

Pimppi kuin myös pimpssa on nimi,joka kerrotaan kun lapsi huomaa kysyä mikä on hänen ja hänen äitinsä elimen nimi. Mielestäni pillu on kiihoittavin kutsumanimi kyrvän kaveriksi.

Yhteistyössä