Naiset & anaaliyhdyntä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mr peppu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mr peppu

Vieras
Minulle on muotoutunut sellainen käsitys, että yhdenillan suhteissa nainen suostuu paljon herkemmin anaaliseksiin kuin parisuhteessa.
Osaltaan tähän kait vaikuttaa mahdollinen humalatila, estottomuus, mutta ei se kylläkään selitä kaikkea.
Omat kokemukseni anaaliyhdynnästä ovat 6 kertaa yhdenillan jutussa ja vain kerran yhden naisen kanssa parisuhteessa!! Eli 6-1

Mistä tämä käyttäytyminen naiset teillä johtuu? Yritättekö yhdenillan jutuissa olla mahd. haluttava, suostuvainen jne, mikä meno ei olekaan todellisuutta parisuhteessa ollessanne?

Ja huomattavaa on että näistä 6:sta naisesta 5 ei ollut ennen meikäläistä ollut anaaliyhdynnässä kertaakaa eli olivat ns neitsyitä. Ja puhe on naisista ikäryhmässä 30-40v, ei mistään pikkutytöistä.

Niin, varmasti juuri mahdollinen humalatila ja siitä aiheutuva estottomuus ovat syitä, ainakin osaltaan. Näin ainakin minulla. Ja eka kerta tapahtui yhdenillanjutussa ja pienessä humalassa. Mulla ei henkilökohtaisesti ole tapana näyttää silloin jotain muuta, ja suhteessa toista. Näin minä :wave:

Jospa se johtuu siitä että yhden illan jutussa on helpompi kokeilla sitä ekaa kertaa, koska ei sitte tarvi sitä tyyppiä enää välttämättä nähdä eikä sen kans olla. Niin että jos se ei olekaan kivaa, niin eipähän ole huolta siitä että ukko olis koko aika sitä sitte ruinaamassa...

Samanlainen käsitys mullakin.

Kuten muussakin seksin kokeiluissa. Parisuhteessa vaikea ottaa puheeksi että kokeiltaisko. Jonkun artikkelin luin miesprostituoiduista jotka totesi että naiset haluaa kokeilla paljon uusia juttuja, nimenomaan anaaliseksiä heidän kanssaan. Tottakai kokemusta on ja ei tarvi katsoa silmiin aamulla jos kaikki menikin vikaan.
Täysin ymmärrettävää. Mutta kyllä meistä koti-isistäkin ois kokeiluihin jos ois avoimuutta.

Hmmm..itse ainakin koen yhdenillan jutussa peppuseksin ehdotuskynnyksen korkeaksi koska vastapuolen mieltymyksiä ei tunne. :/ Voipi olla, että toinen vetääkin herneen nekkuun peppua sormeiltaessa. Eri asia jos nainen antaa selvän vinkin pepun hyväilystä niin a vot! :p

Yhteistyössä