NAISET ja tuoksu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 1
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
1

1

Vieras
Miten naiset tuoksuu niin hyvälle? tai mitä te naiset teette että tuoksutte.. itse ainakin haisen vauvan puklulle, hielle ja ties mille. Ruoka tahroja vaatteet täynnä, likaiset hikisukat ym. Näin kotona, mutta kun lähden ihmisten ilmoille toki panostan.. mutta ei kotona jaksa. Mitä te teette, oletteko hehkeitä kotonakin? onko jotain tiettyjä tuoksullisia rasvoja mitä käytätte, pesuaine? vai onko tää vaan ominaistuoksu!! :D

Hehkeydestä en aina mene takuuseen, mutta en kyllä mielestäni pahalle haise sillä peseydyn ja vaihdan vaatteita (joissa muuten tuoksuton pesuaine) tarpeen mukaan :) Voihan se olla että joku viaton ohikulkija voisi haistaa sen vauvan puklun, jolle on itse jo täysin immuuni..

Mä en varmaan oo sit normaali ihminen.. :o käyn pesulla ja vaihdan sukat, vaatteitakin vaihdan jatkuvaan. Mutta ei, tahrat tietty ei sit häiritse mutta se haju. Tuntuu et ei olis viikkoon köyny suihkussa!

No en kyllä haise kotonakaan, jos tuntuu että alan haista niin teen asialle jotain ja heti! Tärkeintä on hygienia ja se että on puhtaat vaatteet, kaikki tuoksut tulee vasta toisena. Se se vasta hirveetä on jos jollain raskaalla tuoksulla yritetään peittää hienhajua! :X

Ei se vaadi mitään mahdottomia, ettei haise, ihan tavallista itsestään huolehtimista, ja itse asiassa sitä kaikkein perustavimmanlaatuista sellaista. Puhtaat vaatteet päälle aina kun on tarve ja pesullakäynti aina kun on tarve. Puhtaalla iholla ja vaatteilla voi sitten käyttää tuoksujakin sen verran kuin haluaa, jos haluaa.

Se on musta ihan normaalia, että jos laittaa aamulla puhtaat sukat jalkaan ja on päivän aikana aktiivinen ja samalla hauduttaa niitä sukkia paksuissa kengissä ja ehkä hikoilee, niin ne voi alkaa haista. Silloin ne vaihdetaan, eikä yritetä sinnitellä niillä iltaan asti. Jos paita haisee, se vaihdetaan. Jne, jne. Inhottava olo kai se on itselläkin jos haisee ja on hikinen tai likainen.

Juu oikein arvattu, olen pienen vauvelin äiti ja en todellakaan ehdi päivällä suihkuun saati illalla.. paitsi sillon ku mies tulee. :) eli jos heti haisen pahalle nii liekö se haju imeytyy mun ihoon ku en pääse pesee pois hikeä, joskus jopa vuorokauteen! :x kamalaa.. ja joo kyllä, sukkiakin vaihdan mkut monesti käy niin että vauva sylkyssä ja puklu lentää lattialle - astun päälle - vaihdan sukat - vauva sylkkyyn ja taas puklu lattialle - astun päälle - en jaksa vaihtaa sukkia, sinnittelen iltaan! :D

Juu oikein arvattu, olen pienen vauvelin äiti ja en todellakaan ehdi päivällä suihkuun saati illalla.. paitsi sillon ku mies tulee. :) eli jos heti haisen pahalle nii liekö se haju imeytyy mun ihoon ku en pääse pesee pois hikeä, joskus jopa vuorokauteen! :x kamalaa.. ja joo kyllä, sukkiakin vaihdan mkut monesti käy niin että vauva sylkyssä ja puklu lentää lattialle - astun päälle - vaihdan sukat - vauva sylkkyyn ja taas puklu lattialle - astun päälle - en jaksa vaihtaa sukkia, sinnittelen iltaan! :D

Kuulostaa ihan järkylle :/

^ sekö etten ehdi vaihtaa sukkia? vai kokonaistilanne. KYLLÄ tää on järkkyä, eli se siis on totta. Kunnes lapsi kasvaa, siihe nasti voin unohtaa hyvöt tuoksut. Huh on tää välillä rankkaa, et oma itseni jöö hoitamatta.. mutta toki se pieni kaiken edelle <3

[QUOTE="...";25669283]^ sekö etten ehdi vaihtaa sukkia? vai kokonaistilanne. KYLLÄ tää on järkkyä, eli se siis on totta. Kunnes lapsi kasvaa, siihe nasti voin unohtaa hyvöt tuoksut. Huh on tää välillä rankkaa, et oma itseni jöö hoitamatta.. mutta toki se pieni kaiken edelle <3[/QUOTE]

Se, miten satut astumaan pukleille ja puklausten toistuvuus ilmeisen tiheästi.
Myös jaksamattomuus.

Ei sentään koko tilanne.

Juu. Meidän tilanne on vain erikoinen luultavasti.. ollaan varmaan ainoita keille näin käy.. meidän vauva puklii niin jatkuvasti että mulla menin kaapillinen sukkia jos vaihtaisin koko ajan.. joten olen luovuttanut, ja en minä tahallani pukluille astu. Monesti tää kuolaiivari sattuu valuttaa ne suoraan jalkapöydälle.. :D oon varmaan ihan toivoton. huoh.. ja saamaton.. ehkä tää tästä kuha rankimmat ajat helpottaa.

[QUOTE="...";25669308]Juu. Meidän tilanne on vain erikoinen luultavasti.. ollaan varmaan ainoita keille näin käy.. meidän vauva puklii niin jatkuvasti että mulla menin kaapillinen sukkia jos vaihtaisin koko ajan.. joten olen luovuttanut, ja en minä tahallani pukluille astu. Monesti tää kuolaiivari sattuu valuttaa ne suoraan jalkapöydälle.. :D oon varmaan ihan toivoton. huoh.. ja saamaton.. ehkä tää tästä kuha rankimmat ajat helpottaa.[/QUOTE]

No sit ei auta kuin lemuta, jos ei jaksa ja jos sitä ja tätä.
Aika paljon saat valella itseäsi, että paskat pinttyy ihoosi.

No se nyt tästä vielä puuttuisi että se ihoon pinttyisi! ;) Mutta antaisin kuule mitä vain että jaksaisin ja pääsisin tekemään normaaleja ihmisen puhtauteen liittyviä asioita, joskus tää on vain rankkaa. Mutta lapsettomana varmaan et ymmärräkkään millainen härdelli on kun vauvan kanssa olet päivät kotona ja hoidat. Mutta kiitos todella antoisista vinkeistä, ehkä tää tästä ei auta ku hymyillä. : )

[QUOTE="...";25669340]No se nyt tästä vielä puuttuisi että se ihoon pinttyisi! ;) Mutta antaisin kuule mitä vain että jaksaisin ja pääsisin tekemään normaaleja ihmisen puhtauteen liittyviä asioita, joskus tää on vain rankkaa. Mutta lapsettomana varmaan et ymmärräkkään millainen härdelli on kun vauvan kanssa olet päivät kotona ja hoidat. Mutta kiitos todella antoisista vinkeistä, ehkä tää tästä ei auta ku hymyillä. : )[/QUOTE]

Kerropas, mistä tiedät onko minulla lapsia vai ei?

[QUOTE="...";25669340]No se nyt tästä vielä puuttuisi että se ihoon pinttyisi! ;) Mutta antaisin kuule mitä vain että jaksaisin ja pääsisin tekemään normaaleja ihmisen puhtauteen liittyviä asioita, joskus tää on vain rankkaa. Mutta lapsettomana varmaan et ymmärräkkään millainen härdelli on kun vauvan kanssa olet päivät kotona ja hoidat. Mutta kiitos todella antoisista vinkeistä, ehkä tää tästä ei auta ku hymyillä. : )[/QUOTE]

Eikö se vauva voi istua sitä aikaa sitterissä että käyt pesulla tai eikö se koskaan nuku? Onko sitä pidettävä muka ihan koko ajan sylissä? Mieti, että on olemassa yksinhuoltajiakin, milloin he peseytyvät?

JUU yh tässä melkein ollaan jo tiedän miltä se tuntuu. ; ) mutta jos jätetään tää pilailu ah, alan olla väsyny trolleilemaan. Öitä : ) elkää vetäkö herneitä nenään..

[QUOTE="...";25669308]Juu. Meidän tilanne on vain erikoinen luultavasti.. ollaan varmaan ainoita keille näin käy.. meidän vauva puklii niin jatkuvasti että mulla menin kaapillinen sukkia jos vaihtaisin koko ajan.. joten olen luovuttanut, ja en minä tahallani pukluille astu. Monesti tää kuolaiivari sattuu valuttaa ne suoraan jalkapöydälle.. :D oon varmaan ihan toivoton. huoh.. ja saamaton.. ehkä tää tästä kuha rankimmat ajat helpottaa.[/QUOTE]

No miksi pidät sukkia kotona? Ole avojaloin kotona, helppo pestä suihkun alla eikä tarvi koko aikaa olla pyykkäämässä. Pidät vaikka vauvaa sylissä samalla kun huuhdot jos et kerran ikinä sitä mihinkään voi laskea :D Kuvottavaa olla samoilla sukilla joille on puklattu ja annettu vaan kuivua. Mutta jos ei se sinua häiritse niin ei siinä sitten mitään, vastasinpa nyt vaan kun aiheesta aloit kirjoittaa. En kyllä ymmärrä myöskään miten niiden puklujen päälle jatkuvasti muka astuu, kai niitä nyt normaalisti väistetään ja siivotaan ne siitä lattialta heti.

Yhteistyössä