NAISET ja tuoksu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 1
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
en oiken älynnyt? mutta olen sitten varmaan lisäksi myös tyhmä : ) mut oikeesti hyvää yötä ja hyvää ystävänpäivää. Minä menen ettii puhtaat sukat aamuks kaapista! :D

[QUOTE="...";25669394]en oiken älynnyt? mutta olen sitten varmaan lisäksi myös tyhmä : ) mut oikeesti hyvää yötä ja hyvää ystävänpäivää. Minä menen ettii puhtaat sukat aamuks kaapista! :D[/QUOTE]

Ärsyttävä olet.

JUU ärsyttäminen vie voimia, ja kiitos olen sitten ärsyttävä. Mut oikeesti tää on hyvää ajanviihdettä, mut pakko mennä nukkuu nyt. Vai käviskö eka kuitenkin suihkussa! koska olenhan nt koneella, eli mulla on joutenaikaa kun vaavi nukkuu. Mahtavaa : ) kohta tuoksun hyvälle! jipii.

[QUOTE="...";25669416]JUU ärsyttäminen vie voimia, ja kiitos olen sitten ärsyttävä. Mut oikeesti tää on hyvää ajanviihdettä, mut pakko mennä nukkuu nyt. Vai käviskö eka kuitenkin suihkussa! koska olenhan nt koneella, eli mulla on joutenaikaa kun vaavi nukkuu. Mahtavaa : ) kohta tuoksun hyvälle! jipii.[/QUOTE]

Kun ilmeisesti olet lapseton :D :D :D, ja paskainen :D :D :D, niin mitäpä jos heittäisit vaan voltin :D hahaaha.

Ymmärrätkö? Hyvää yötä.

[QUOTE="...";25669394]en oiken älynnyt? mutta olen sitten varmaan lisäksi myös tyhmä : ) mut oikeesti hyvää yötä ja hyvää ystävänpäivää. Minä menen ettii puhtaat sukat aamuks kaapista! :D[/QUOTE]

Ai mitä et älynnyt?

[QUOTE="...";25669453]"kenenkään ei tarvitse sietää. viimein lähtee ilmoitus" edellisellä sivulla.. :D[/QUOTE]

Mene hoitoon, saat apua tuohon ettet kerta kaikkiaan jaksa yhtään mitään.
Paitsi ärsyttää :D

Olet hyvä kirjoittamaan unissasi :D :D :D

No jos teitä hirrrrveesti ärsyttää nii miks vaivautua kirjottaa? kertonee jotain jo ÄÖ:stä. Sukkani heitin pois, huomenna pesen sen 50 paria.. :) ja aamulla puhtaat jalkaan.. ohhooooii..

[QUOTE="...";25669479]No jos teitä hirrrrveesti ärsyttää nii miks vaivautua kirjottaa? kertonee jotain jo ÄÖ:stä. Sukkani heitin pois, huomenna pesen sen 50 paria.. :) ja aamulla puhtaat jalkaan.. ohhooooii..[/QUOTE]

Se on AO. Sun tyylisi olisi nauraa tähän näin: :D :D :D.

Totta hitossa mä luen, odotan sun vastaustasi siihen, mistä tiedät onko minulla lapsia vai ei? Jos se oli heitto, niin kertoo sinusta kyllä. Jos tiedät, niin se kertoo vielä enemmän.

Mitta, älä vaivaudu. : ) oikeesti, elä vaivaa päätäs jonniinjoutavalla kaksplussa keskustelulla, elämässä lienee tärkeämpääkin tekemistä. Mut jos haluut täällä roikkua, ole hyvä vain nyt minä poistun takavasemmalle. Kiitos anteeks ja näkemiin, tänne vaan oli niiin hyvä tulla ku tietää millaisen piraija lauman saa kimppuunsa kunhan tarpeeks nasevan tekstin saa aikaseks :D Öitä nää unis ötököitä :)

[QUOTE="...";25669488]Mitta, älä vaivaudu. : ) oikeesti, elä vaivaa päätäs jonniinjoutavalla kaksplussa keskustelulla, elämässä lienee tärkeämpääkin tekemistä. Mut jos haluut täällä roikkua, ole hyvä vain nyt minä poistun takavasemmalle. Kiitos anteeks ja näkemiin, tänne vaan oli niiin hyvä tulla ku tietää millaisen piraija lauman saa kimppuunsa kunhan tarpeeks nasevan tekstin saa aikaseks :D Öitä nää unis ötököitä :)[/QUOTE]

Ärsyttäminen, tahallinen ja krooninen, ei ole ihan tervettä.
Kannattaa miettiä mitä kirjoittaa ja kenelle, ihan kaikkien.
Kaikki ei ole täällä leikkimässä.

Täällä on ihan kiva roikkua tiettyyn pisteeseen asti.
Öitä.

Kesällä kun vauva synyti ja oli niin kuuma että hikoilin jo ilman imetyshormoonejakin, niin varmaan haisinkin hielle nopeasti. Nykyään en.. Mutta pyyhi hyvä ihminen ne puklut maasta ennen kuin tallaat niille. Pidä vaikka koko ajan harsoa mukana. Toi on ihan ällöä, ne kulkeutuu mattoihin ja sohviin ja haisee siellä.. Kuvottavaa. Kyllä ne voi pyyhkäistä vaikka vauva olisikin sylissä.

Yhteistyössä