S
Sebe82
Vieras
Mitä olette mieltä jos teidän miehenne käyttäisi penispumppua tai muuta penistä kasvattavia välineitä eikä hän olisi niistä teille aiemmin kertonut? Itse ostin penispumpun n. kuukausi sitten. Muijani on tällähetkellä paljon reissuhommissa joten kerkeän käyttää laitetta hyvin hänen tietämättään.. Olen muutaman kerran kuullut kommenttia kun hän on tullut takaisin reissusta että olenko kasvanut "sieltä", olen vain esittänyt tietämätöntä.. eli hän ei tiedä hankinnastani.. tuon kuukauden aikana kokoa on tullut reilu 1cm lisää niin pituutta ja paksuutta.. mitalla olen asian vahvistanut ja kyllä se käden ypärilläkin paksummalta tuntuu. Miehille tässä vaiheessa sanoisin että pumppu kyllä toimii.. se parantaa erektiota ja kestoa huomattavasti, ja erektio on todella kova kun muijan kanssa harrastelee! itse hankin pumpun koska halusin parantaa seksuaalista aktiivisuutta.. kärsin usean vuoden ajan masennuksesta ja paniikkihäiriöistä joten seksielämä on ollut välillä todella hiljaista.. nyt kun olen päässyt pahimman yli ja alkaa elämäkin tuntua hyvältä ajattelin että nyt teen jotain seksielämämme parantamiseksi.. netistä löysin paljon juttuja erilaisista pillereistä ja laitteista.. lopussa päädyin kuitenkin pumppuun, ja olen todella tyytyväinentuloksiin. Nyt tuntuu että tekee mieli seksiä monta kertaa päivässä! Pumpun kanssa tosin saa olla varovainen.. itse olen pitänyt kohtalaisen pientä painetta kun olen lukenut juttuja verisuonien katkeamisista potenssihäiriöihin.. Hyvin on silti toiminut.. kipu on hyvä rajoitin. Eli nyt vain mietin että mitä naiset ajattelevat tällaisesta? Eniten kiinnostaa sellaisten mielipide joka on saanut miehen kiinni kyseisen tai vastaavan kojeen käytöstä? mutta myös kaikki muu asiallinen kommentti kiinostaa. (ja jos jollaki kiinostaa se koko, nii ennen laitteen käyttöä n14cm/3,5cm.. eikä ikinä ole kukaan valittanut)