naiset jotka eivät juurikaan tule juttuun muiden naisten kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
vaan viettää mieluummin aikaa miesporukassa... Mitä kokemuksia heidänlaisistaan? Mulle on tullu sellasista töykeen ihmisen kuva ja tunnen itteni aina ihan idiootiks sellasten seurassa kun ei mistään saa jutun juurta aikaseks. Kun tulee miehiä huoneeseen niin tyyppi rentoutuu ja silmät kirkastuu. Mikä niit vaivaa? En mäkään kuitenkaan mikään kana oo, tuun yhtälailla miesten kun naistenkin kanssa toimeen... paitsi just näiden naisvihaajien kanssa.

Men ole (anteeksi vaan) naistenvihaaja, mutta tulen kyllä miesten kanssa paremmin juttuun. Aina vaan ollut niin, ei siinä sen kummempaa. Mie kasvoin poikien keskellä, että tulisko sieltä. "Jätkien kesken" on vaan yksinkertaisesti rennompaa olla, vaikka naistenkin kanssa tulee juttuun. Paitsi sellasten tosi, tosi, tosi naisellisten naisten kanssa. Tosin mun kanssa saa naisetkin juttua aikaiseksi kaikesta mahdollisesta, mie kun en tarkoituksella sulje ulkopuolelle sukupuolen perusteella.. mutta mun naisystävien pitää olla vähän äijiä, että jaksaa ja löytyy niitä juttuja.

mä en vihaa naisia, mutta jutunjuuret löytyy kyllä helpommin mullakin miesten kuin naisten kanssa. mua nyt vaan ei kiinnosta vaatteet, meikit ja jotku saatanan party lite kutsut, joista monet naiset niin mielellään jaarittelee. en vaan keksi ko. aiheista mitään sanottavaa. sen sijaan juttelen mielelläni vaikka bändeistä, urheilusta tai yhteiskunnallisista aiheista niin miesten kuin naistenkin kanssa. usein nää aiheet vaan kiinnostaa porukan miehiä enemmän kuin naisia.

Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Men ole (anteeksi vaan) naistenvihaaja, mutta tulen kyllä miesten kanssa paremmin juttuun. Aina vaan ollut niin, ei siinä sen kummempaa. Mie kasvoin poikien keskellä, että tulisko sieltä. "Jätkien kesken" on vaan yksinkertaisesti rennompaa olla, vaikka naistenkin kanssa tulee juttuun. Paitsi sellasten tosi, tosi, tosi naisellisten naisten kanssa. Tosin mun kanssa saa naisetkin juttua aikaiseksi kaikesta mahdollisesta, mie kun en tarkoituksella sulje ulkopuolelle sukupuolen perusteella.. mutta mun naisystävien pitää olla vähän äijiä, että jaksaa ja löytyy niitä juttuja.

Ja tätä peesaillen

En vihaa muita naisia, enkä ole mielestäni töykeä. Ei ole vaan koskaan kiinnostanut ns. naistenjutut eikä jatkuva lapsista puhuminen ym. naisten höpinät. Tykkään olla miesporukassa ja juttua on laidasta laitaan. Naisporukassa tunnen itseni aina ulkopuoliseksi. Itselläni on puoliso ja yksi pieni lapsi.

yhtäkkiä kaikki naiset onkin vaan miesten kamuja :D mie en välitä kovin naisellisista jutuista mut en voi sanoo et kaikkien miestenkään jutut kiinnostais. mun mielestä on typerää tuoda edes esille sitä että "voi vitsi, kun en vaan jaksa näistä lapsista ja meikeistä aina keskustella ja sen takia oon aina vaan tullut paremmin miesten kanssa toimeen. Mullon niin monta miespuolista kaveria ja oma mieskin on ihan ok sen suhteen" Miks sitä pitää yleensäki toitottaa noin??

Skarppaan usein ihan liikaa naisten seurassa ja miesten kanssa olen paljon rennompi (paitsi, jos kyse ihastuksesta), mutta usein miesten kanssa tulee (ja varsinkin sinkkuaikoina tuli) usein ongelmaksi se, että minä näin jotkut miehet pelkästään kavereina ja ajatus kyseisistä miehistä seurustelukumppaneina olisi ollut mulle suuri kauhistus, mutta monet miehetpä ajattelivatkin minua lähinnä vaimoaineksena, mitä en olisi missään tapauksessa halunnut. :(

No mä olen sellainen tositosinaisellinen (vissiin ) ulkonäöltäni. On aina korkokengät, meikkiä jne. Mutta ei muakaan kiinnosta esim. naistenlehdet, niiden muotijutut, kynsilakkatestit, irtoripsihöpinät, ylipäätään oikein mikään naiselliseksi mielletty. Työpaikalla viihdyn enemmän miesten seurassa, ja yhden naisen, joka on tavallista räväkämpi tapaus - silti naisellinen. En osaa sanoa mistä johtuu - ehkä en vaan tykkää monien naisten tavasta tulla lähelle, udella lasten hankkimisista yms. asioista. Miehet antavat olla rauhassa. Vaikka kyllä minä sen tiedän, että niillä on myös omat rivot vitsinsä, joita ei naisten kuullen jutella. Eli eivät miehet naisille ole ihan samanlaisia kuin muille miehille :). Naisystäviä minulla on vain pari. Valitettavasti on paljon ikäviä kokemuksia koulukiusaamisesta ja joillakin työpaikoillakin syrjityksi tulemisesta naisten taholta. Mutta ei koskaan miesten. :/

Alkuperäinen kirjoittaja Vaippavuoresta päivää:
Alkuperäinen kirjoittaja Pikachu:
Alkuperäinen kirjoittaja pippamama:
Samoin, kuin edellinen, en ole naisvihaaja ja tulen kyllä toimeen naistenkin kanssa. Mutta siis miesten kanssa voi vaan olla rennommin, ne ei ota itteensä niin helposti ku naiset.

Veit sanat suusta!

peesaan myös.

Näin juuri, en olisi esim. koskaan voinut kuvitella meneväni naisvaltaiselle alalle päiviksi pitkiksi pohtimaan "naisten juttuja" kahvikesksutelujen lomassa ja setvimään kuka sainoin, mitä sanoi ja kenestä"

Asuin opiskeluaikoina kolmessa eri solukämpässä ekassa oli kaksi naista mun lisäksi, voi juma mitkä riidat ja selvittelyt siivouksesta, sanomisista ja tekemisistä, ja päälle viikkojen kyräilyt.. Sitten asuin kolmen kundin kanssa, jos riitaa tuli esim. tiskauksesta se selvitetiin heti ja sitten saunaan ja viskiä päälle niin se siitä.. mut useimmiten kukaan ei edes välittänyt.

En ole huomannut tällaista itsessäni, pärjään omasta mielestäni molempien kanssa. Tosin tuntuu, että mitä enemmän on ikää, sitä enemmän läheiset naisystävät merkitsevät.

Mä keskustelen paljon mielummin talon remonteista kuin kuorintavoiteen merkeistä, jälkimmäisistä en tiedä yhtään mitään. Jos on huoneellinen perinteisten naistenrooleja kannattavia naisia, niin meillä voi olla yhteiset näkemykset ja mielipiteet vähissä. Siihen kun lisää mun taipuvuuden haastamaan mielipiteitä ja vastassa on periherkkiä naisia, niin konflikti on valmis. Miesten kanssa tätä ongelmaa ei yleensä ole. Mutta mä jostain kummasta syystä tunnen omanlaisia naisia myös paljon...

mä tulen paljon paremmin miesten kanssa juttuun kun naisten. miesten kanssa pystyn olee paljon rennompi ku naisten vaikka mulla on tosi ihania naispuolisia kaverita.. naiset on niin ilkeitä aina ja puhuu seläntakana, kun sit taas miehet sanoo suoraa jos on jotai sanottavaa.. en missään tapauksessa ole mikään naistenvihaaja.. mut miehet reilumpia ystäviä.

naiset ei siedä mua koska olen niin kaunis, joten vietän aikaa heidän miestensä kanssa illanistujaisissa jne.. ja sehän vaan tilannetta parantaa.
mut minkäs teet, kun kääntävät päänsä kun yritän mennä heidän porukkaansa eivätkä edes minua tervehdi =)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)

uskomatonta yleistystä kieltämättä. Viihdyn oikein hyvin naisten kanssa ja olen monissa asioissa itsekin perin naisellinen. Kuitenkaan noissa naisporukoissa ei ole KOSKAAN keskusteltu mistään irtoripsistä. Ja puhutaan kyllä muustakin kuin lapsista ja vaatteista:D

Alkuperäinen kirjoittaja Jaa:
No mä olen sellainen tositosinaisellinen (vissiin ) ulkonäöltäni. On aina korkokengät, meikkiä jne. Mutta ei muakaan kiinnosta esim. naistenlehdet, niiden muotijutut, kynsilakkatestit, irtoripsihöpinät, ylipäätään oikein mikään naiselliseksi mielletty. Työpaikalla viihdyn enemmän miesten seurassa, ja yhden naisen, joka on tavallista räväkämpi tapaus - silti naisellinen. En osaa sanoa mistä johtuu - ehkä en vaan tykkää monien naisten tavasta tulla lähelle, udella lasten hankkimisista yms. asioista. Miehet antavat olla rauhassa. Vaikka kyllä minä sen tiedän, että niillä on myös omat rivot vitsinsä, joita ei naisten kuullen jutella. Eli eivät miehet naisille ole ihan samanlaisia kuin muille miehille :). Naisystäviä minulla on vain pari. Valitettavasti on paljon ikäviä kokemuksia koulukiusaamisesta ja joillakin työpaikoillakin syrjityksi tulemisesta naisten taholta. Mutta ei koskaan miesten. :/

Kyllä ne miehet juttelee niitä rivoja vitsejänsä myös naisten kanssa, oikeassa seurassa. Mulla työkavereina pääasiassa miehiä, tällä hetkellä esim. vain miehiä. Ja kyllä on aikas levotonta juttua siellä meidän huoneessamme.

Alkuperäinen kirjoittaja kukkuu:
naiset ei siedä mua koska olen niin kaunis, joten vietän aikaa heidän miestensä kanssa illanistujaisissa jne.. ja sehän vaan tilannetta parantaa.
mut minkäs teet, kun kääntävät päänsä kun yritän mennä heidän porukkaansa eivätkä edes minua tervehdi =)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)

On sulla ongelmat.

Minä tulen ihan hyvin toimeen niin miesten, kun naistenkin kanssa. Perheellisten kanssa juttelen lapsista, mutta kenenkään lasten hankkimissuunnitelmista en kyllä utele. Monet miehetkin juttelee mielellään lapsistaan, ovat ylpeitä näistä ja niiden saavutuksista.

Minä en juttele autoista, monien laitteiden teknisistä ominaisuuksista (esim. stereot, navigaattorit jne.), en juttele myöskään julkkiksista, meikeistä, vaatteista. Sen tapaiset asiat eivät minua kiinnosta.

Sen sijaan juttelen työasioista, ajankohtaisista asioista, lapsista, miehestä, lomista, matkoista, säästä, autolla ajamisesta, kalastamisesta, mökkeilystä, leffoista, musiikista, urheilusta jne. jne.

Mulla on hyviä ystäviä sekä miehissä että naisissa, läheisin työtoveri on kuitenkin mies, jolle voin puhua ihan mistä vaan, jopa oman parisuhteeni ongelmista. Ja tämä miespuolinen työkaveri on sanonut arvostavansa minussa erityisesti sitä, että välitän ihmisistä, niistä työkavereistakin. Haluan siis ehdottomasti tuntea ihmiset, joiden kanssa teen töitä.

Jostain syystä minä tulen paljon paremmin toimeen miesten kanssa, ehkä siksi, ettei tarvitse ottaa mitään roolia, olla vaan kuka olen oikeasti. On kiva olla ns. hyvä jätkä, siis sellainen tyyppi, että kun kävelet huoneeseen, joka on täynnä miehiä, eivät nämä hiljene vaan juttu jatkuu siitä mihin jäikin.

Mutta, että olisi naistenvihaaja naisia, ehkä niitäkin sitten on, minä en ole sellaiseen vielä tutustunut. Niihin kylläkin, jotka rupeavat säteilemään, kun huoneeseen astuu mies, mutta yleensä nämä tyypit ovat olleet sitten jotain flirttailijoita, tai tyyppejä, jotka yrittävät iskeä miehiä.

Mä en osaa keskustella mun siskopuolien kanssa, koska ne tuntuu puhuvan vain astiastoista, sisustuksesta, meikeistä ja sellaisesta musiikista jota mä en kuuntele (Mamba, Jean S.).

Mun naispuoliset kaverit on sitten vähän toisenlaisia, vaikka puheenaiheet saattaa sivuta meikkejä tai muotia, koska mun paras ystävä on somistaja/myyjä eräässä isossa ketjussa.

Mutta hyviä yleistyksia olette jotkut saaneet aikaan :D

Kun minä vain olen tälläinen äijä... en ymmärrä naisten kotkotuksia (siis yleistäen). Jätkät ovat reilumpia, oli sukupuoli mikä tahansa, kuuntelevat parempaa musiikkia ja ymmärtävät nelitahti-moottorin toimintaperiaatteen eivätkä kuvittele, että vihjailemalla saisi asiansa kerrottua. :saint: :D

Yhteistyössä