naiset jotka eivät juurikaan tule juttuun muiden naisten kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Miksi ei saisi säteillä jos joku mies tulee huoneeseen? Miten sen voi estää? Ihmettelen, vaikken itse usko olevani tällainen ns. säteilijä. Meidän työpaikalla kyllä on tuota flirttiä ja sehän saa sekä miehet että naiset säteilemään. Ei sitä oikein voi estääkään, ja miksi pitäisi. Aivan täysin viatonta se on.

Alkuperäinen kirjoittaja Miksi:
Miksi ei saisi säteillä jos joku mies tulee huoneeseen? Miten sen voi estää? Ihmettelen, vaikken itse usko olevani tällainen ns. säteilijä. Meidän työpaikalla kyllä on tuota flirttiä ja sehän saa sekä miehet että naiset säteilemään. Ei sitä oikein voi estääkään, ja miksi pitäisi. Aivan täysin viatonta se on.

Saa säteillä! Se on vaan aika huvittavaa, miten joidenkin naisten koko käytös ja olemus muuttuu kun seuraan tulee yksikin miespuolinen
:D Mun yksi luokkakaveri oli tällainen, hänellä muuttui kävelytyylikin heti kun joku uros sattui näköetäisyydelle.

Minä olen työssäni enimmäkseen miesten kanssa tekemisissä, minusta riippumattomista syistä, useat ystäväni ovat miehiä. Allekirjoitan kyllä sen, että miesten kanssa on helpompi olla rennosti, mutta se ei sinänsä ole muitten naisten vika tai miesten ansio, vaan minun jonkunlainen valuvirheeni, kun en osaa jutella monista ns naisten asioista, en välitä, en ymmärrä, en jaksa, viitsi tai kehtaa. Se ei ole kenenkään muun vika kuin omani. Miesten kanssa on helpompi olla vaikka hiljaakin, jos ei ole mitään sanottavaa.

Miesten kanssa vaan on rennompaa, kuten monet muut ovat jo sanoneet. Heidän kanssaan on helpompi vitsailla kaikesta. Miehet eivät puhu parisuhdesoopaa, hauku vaimojaan ja muutenkin se tietty etäisyys säilyy miesten kanssa. Heidän kanssaan ei tarvitse keskustella henkilökohtaisista asioistaan, kuten naisten kanssa.
En tarkalleen osaa yksilöidä, mikä siinä on, mutta miesten kanssa on vaan niin paljon helpomp olla. Naisten seurassa ahdistun aika usein. Toki riippuu naisistakin, joittenkin kanssa synkkaa, mutta heitä on aika vähän.

Itse taas olen huomannut, että ne naiset, jotka eivät miesporukoissa liiku, muuttuvat miehen astuessa huoneeseen. He usein joko aloittavat jonkilaisen flirttailun miesten kanssa tai sitten eivät uskalla puhua mistään mitään. Heille ilmeisesti jokainen mies on potentiaalinen kumppani?

Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
Se ei ole kenenkään muun vika kuin omani. Miesten kanssa on helpompi olla vaikka hiljaakin, jos ei ole mitään sanottavaa.

Sanoisin kyllä että on enemmän ominaisuus kuin valuvirhe. Naisten välillä on luonnollinen kipailuasema, ja tämä palsta on varsin kuvaava esimerkki siitä miten käy kun änkee useampaa naista samaan tilaan.

Alkuperäinen kirjoittaja tripod:
Se ei ole kenenkään muun vika kuin omani. Miesten kanssa on helpompi olla vaikka hiljaakin, jos ei ole mitään sanottavaa.

Sanoisin kyllä että on enemmän ominaisuus kuin valuvirhe. Naisten välillä on luonnollinen kipailuasema, ja tämä palsta on varsin kuvaava esimerkki siitä miten käy kun änkee useampaa naista samaan tilaan.

Totta. On tiettyjä asioita, joita ei voi siskoille sanoa. Jos sanoo, niin heti tulee piilov***ua. Onhan se täälläkin nähtävissä.

Kivasti sanottu, omaisuus kuulostaa paremmalta kuin valuvirhe =) Huomaan kyllä tuon kilpailuasemiin asettumisen useinkin, miesvaltaisessa työpaikassa vain muutama nainen. Minulla ei ole aseita niihin skaboihin.

Noista yleistyksistä.

Olen edelleen sitä mieltä että turha jokaiseen viestiin on mitään disclaimeria kirjoittaa jossa sanotaan "tämä ei välttämättä koske jokaista ihmistä maan päällä".

Mutta kun nyt ruvettiin yleistämään niin :D

http://img78.imageshack.us/img78/4071/aivotoimintojenmaisterima0.jpg

Ja miehet ei kilpaile keskenään? Näytä mulle lehmä, joka lentää.

Kilpailua harrastetaan usein palkinnon toivossa ja ainakaan tällä palstalla ei taida olla juuri minkäänlaisia palkintoja jaossa kenellekään? (Poikkeus: Niille, jotka ovat sinkkuja, on joskus palstalle harhautuneita omituisia miehiä tarjolla.)

Alkuperäinen kirjoittaja Gwen:

Ja miehet ei kilpaile keskenään? Näytä mulle lehmä, joka lentää.

Kilpailua harrastetaan usein palkinnon toivossa ja ainakaan tällä palstalla ei taida olla juuri minkäänlaisia palkintoja jaossa kenellekään? (Poikkeus: Niille, jotka ovat sinkkuja, on joskus palstalle harhautuneita omituisia miehiä tarjolla.)

Miehet kilpailevat myös, mutta tämä ei vaikuta siihen miten naiset viihtyvät keskenään tai miesten seurassa?

Palstalla naiset näyttää kilpailevan huomiosta, vaikka konkreettista palkkiota ei olisikaan haussa. Tämä näkyy selvästi mammojen suhtautumisessa paljon huomiota kerääviin/saaviin mammoihin.

En sitten tiedä miksi miehet yleensä nahistelevat vähemmän ja joukkuehenki on vahvempi. Ehkä koska urokset metsästävät ryhässä, ja nokkimisjärjestys perustuu konkreettisempiin ominaisuuksiin?

No suurinosa naisista on uteliairta ja kyselevät asiota, joista ei niin välttämättä haluaisi puhua, mutta löytyypä noita tyyppejä kyllä miehistäkin. Kaikki ei vaan tajua mitä on sopivaa kysellä noloa olla vastaamatta tai vattuilla takas. Miksi hakeutuis tällaiseen seuraan vartavasten? Monikin puhuu vain lämpimikseen ja saa toiselle vaivautunenn olon.

Minä olen rennompi varmaan naisten seurassa, jos on vieraita miehiä, on hankalampi keksiä puhuttavaa, jos ei tunne yhtään toista, vieraammalta naiselta taas on luonnollisempaa kysellä vaikka sitten lapsista tai ajankohtaisista asioista. Kuitenin käytännössä tilanne yleensä menee niin että naiset eivät huomioi minua, miehet yrittävät saada mukaan porukkaan. Ja kyse ei ole mistään flirtistä. Ja tämä siis kun ollaan pariskuntaporukalla. Silloin kun olen porukassa missä ei olla puolisoiden kanssa, ei ole mitään ongelmia. Mä en ole vilä saanut selville minä mua oikein pidetään ja miksi, mut häiritsee...

Mulle tuolla sukupuolella ei ole niin hirveästi merkitystä. Tykkään jutella musiikista, leffoista, maailmanmenosta, politiikasta, eläimistä, luonnosta ym. ja sopivia juttukavereita ja hyviä ystäviä löytyy sekä naisista että miehistä. Partylitet, vaatemerkit tai tuppervaarat ei vois vähempää kiinnostaa ...

Yhteistyössä