Naiset, miten olette nostaneet itsetuntoanne?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Aliisa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"Aliisa"

Vieras
Onko täällä muita naisia, joilla on aina ollut huono itsetunto ja se on varjostanut elämää aina? Minä olen ollut koulukiusattu ja teini-iästä jäi niin pahat traumat, että olen aina kärsinyt huonosta itsetunnosta. Pidän itseäni todella typeränä, rumana ja lihavana. Todellisuudessa ulkonäköni on aika tavallinen. Olen erittäin epävarma itsestäni, harmittaa kun ei vielä aikuisenakaan voi hyväksyä itseään ja nauttia elämästä kun on vielä terve.

Onko hyviä vinkkejä?

Tää voi kuulostaa hölmöltä, mutta kyllä se hurjasti on itsetuntoa kohottanut kun miehen kanssa ihan muissa tarkoituksissa liityttiin Alaston Suomeen ja sieltä tullut palaute pelkästään positiivista :D

Ja todellakin minulla ylipainoisena on ollut itsetunto heikkona, mutta tuolta on kyllä tullut hyvä mieli. Aluksi ajattelin, että sieltä tulee jotain "vitun läski"- kommenttia, onneksi olin väärässä.

No en nyt ensimmäisenä suosittelisi mitään nakukuvien laittamista nettiin :O Herranjumala!

Onnistumiset nostaa itsetuntoa. Hanki joku uusi harrastus, altista itsesi epämukaville tilanteille ja huomaa ettei mitään pahaa tapahtunutkaan. Eikä ne uudet vaatteet tai kampaus ainakaan pahaa tee :)

Päätin vaan joskus että fuck it, en oo yhtään huonompi tai rumempi kun kukaan muukaan. Ellen tämmösenä kelpaa jollekin niin se ei oo multa mitään pois, koska oon oikeasti kiva tyyppi.

Edelleen puheista huokuu semmonen yhyy oon ruma ja läski-vivahde, mut en mä oikeasti sitä mieltä enää ole.

• Tykkää
Reactions: Kellie
Mulla ei ole huono itsetunto mutta itseluottamus kylläkin monissa tilanteissa. :/ Olen vaan yrittänyt jankuttaa itselleni että ei haittaa vaikka olen ujo/arka tai että en ole täydellinen ja itseasiassa joskus syksyllä tajusin ettei munkaan tarvitse olla täydellinen:D Sitä toistelin mielessä.

Nakukuvia nettiin, mitä ideoita!!

mulla on joskkus huonon itsetunnon päiviä. Silloin ainakin tukka pestään ja laitetaan hyvin. Silloin on tärkeää että kaapista löytyy vaatetta, joka saa olon tuntumaan hyvältä.

ulkoilu myös!

Yhteistyössä