Naiset ovat väkivaltaisempia kuin miehet :-O

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Naiset myös usein pitävät jonkinlaisena hyveenä sitä, ettei yritäkään hillitä itseään. "Mä oon niinq tosi temperamenttinen, niinq sillee tosi eurooppalainen, enkä sellainen hiirulainen kun kaikki muut suomalaiset. Joskus mä vaan saan raivarin ja vedän avarilla kundikaveria tauluun." Olisi mielenkiintoista seurata kuinka kauan mieheltä vastaavaa käytöstä katsottaisiin.

Tuo on kyllä aivan totta että pienestä asti puhutaan että "naisia ei saa lyödä" ja se on jotenkin jossain periaatteissa useimmilla miehillä ilmeisesti MUTTA miksi on niin paljon hyväksyttävämpää että nainen läppäsee seurustelukumppaniaan?? Minusta sen pitäisi olla molemmin puolista. Ja TIEDÄN että koko ero vaikuttaa aika paljon siihen miten kovasti läppäisy sattuu mutta siltikään minusta ei pidä liikaa painottaa sitä että naista ei saa lyödä. Ei saa lyödä miestäkään!!
Jos minä lyön joskus miestäni niin minusta miehenikin saa sitten lyödä minua!

Lisään vielä ennen kuin kukaan ehtii tuohon puuttua että en tarkoita sitä että jos minä lyön miestäni niin mies saa kostoksi lyödä :D En kannata kostoa missään asiassa. Tarkoitan sitä että jos minä alennun lyömään miestäni niin en voi narista ja valittaa siitä jos mies myöskin lyö minua!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos voi lyödä toista kevyesti, niin kai sitten voi myös raiskata kevyesti?

Onhan se näin. Ei todellakaan voi verrata tapauksia, joissa nainen sanoo kesken leikin "ei" niihin, joissa mies käy kimppuun ilman minkäänlaista vihjausta naisen puolelta. Molemmat ovat väärin, mutta ei niitä silti voi verrata.

Alkuperäinen kirjoittaja Tallamuspurkuna:
Tuo on kyllä aivan totta että pienestä asti puhutaan että "naisia ei saa lyödä" ja se on jotenkin jossain periaatteissa useimmilla miehillä ilmeisesti MUTTA miksi on niin paljon hyväksyttävämpää että nainen läppäsee seurustelukumppaniaan?? Minusta sen pitäisi olla molemmin puolista. Ja TIEDÄN että koko ero vaikuttaa aika paljon siihen miten kovasti läppäisy sattuu mutta siltikään minusta ei pidä liikaa painottaa sitä että naista ei saa lyödä. Ei saa lyödä miestäkään!!
Jos minä lyön joskus miestäni niin minusta miehenikin saa sitten lyödä minua!

Lisään vielä ennen kuin kukaan ehtii tuohon puuttua että en tarkoita sitä että jos minä lyön miestäni niin mies saa kostoksi lyödä :D En kannata kostoa missään asiassa. Tarkoitan sitä että jos minä alennun lyömään miestäni niin en voi narista ja valittaa siitä jos mies myöskin lyö minua!

Olen NIIN samaa mieltä kanssasi! :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja pieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos voi lyödä toista kevyesti, niin kai sitten voi myös raiskata kevyesti?

Onhan se näin. Ei todellakaan voi verrata tapauksia, joissa nainen sanoo kesken leikin "ei" niihin, joissa mies käy kimppuun ilman minkäänlaista vihjausta naisen puolelta. Molemmat ovat väärin, mutta ei niitä silti voi verrata.

Peesi.