Naiset pakotettava orjatyöhön

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja asevelvollinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

asevelvollinen

Vieras
Naiset tulee määrätä 6-12kk kestävään pakkotyöhön, josta maksetaan pientä päivärahaa palkan sijaan. Oikeusvaltiossa on oikeuksien lisäksi myös velvollisuuksia. Pakkotyössä naiset oppivat toimimaan ryhmässä ja noudattamaan käskyjä, eikä näitä taitoja voi oppia missään muualla.

Ilman pakkotyötä naisista tulee laiskureita, ja pakkotyön välttäjiä ei kannata palkata. Emme me olisi selvinneet Talvisodastakaan jos naisilla olisi ollut yksilönvapauksia. Pakkotyö on siis tärkeää vapauden säilyttämiseksi Suomessa. Orjatyössä tytöistä tehdään naisia. Kurinpitoinen elämä tekee hyvää pullamössösukupolvelle.

Pakkotyössä on kuitenkin eräs tasa-arvo-ongelma: miehet eivät pääse osallistumaan pakkotyöhön. Siksi on tärkeää sallia pakkotyö vapaaehtoisesti myös miehille. Tasa-arvon edistämiseksi onkin hyvä pohtia pakkotyökutsukirjeiden lähettämistä miehille.

Uskonnollisen vapauden edistämiseksi Jehovan todistajat tulee vapauttaa palveluksesta.

Tämä yleinen, vain naisia koskeva pakkotyövelvollisuus, on selvästi kustannustehokkain tapa antaa valtiolle ilmaista työvoimaa.

Panu Horsmalahti — Puheenvuoro

Vellihousujen valitusta. Sinne vaan sekaan, ei se satu eikä tapa ja saatat jopa oppia toimimaan ryhmässä.

Mitään järkeä siinä ei ehkä ole, mutta tekisi nykyisille teini-ikäisille "minä en tee mitään jos käsketään"-ääliöille oikein hyvää.

Luonnollisesti myös teinitytöt jonnekin vähäksi aikaa kasvamaan.

Monilla naisilla tuo orjatyö kestää läpi koko aikuiselämän. Avioliitoksi ja äitiydeksikin noita kutsutaan.

Jos lapsia haluaa niin yhdeksän kuukautta on kannettava toista olentoa sisässään. Kestettävä työelämän paineet kun on lapsensaanti-iässä.
Naisen elämässä on orjuutta kylliksi.

Kannatan palkka-armeijaa itsekin, mutta kovasti asiasta vinkuvat miehet ovat mielestäni Vellipöksyjä isolla V:llä.

• Tykkää
Reactions: Akaatti ja Nyynä
Ei ole olemassa mitään, mitä kutsua naiseksi. On olemassa vain ihmisiä. Ei ole olemassa mitään, mitä kutsua suomalaiseksi. On olemassa vain ihmisiä. Miksi ihminen nousee ihmistä vastaan? Olemme pohjimmiltamme kaikki samanlaisia, olemme pohjimmiltamme kaikki ihmisiä. Ei valtioiden välillä ole rajoija, joita puolustaa. On vain ihmisiä, joita ottaa kädestä kiinni, ihmisiä, joiden kanssa kulkea elämänmatkaa.

• Tykkää
Reactions: Data
Ei ole olemassa mitään, mitä kutsua naiseksi. On olemassa vain ihmisiä. Ei ole olemassa mitään, mitä kutsua suomalaiseksi. On olemassa vain ihmisiä. Miksi ihminen nousee ihmistä vastaan? Olemme pohjimmiltamme kaikki samanlaisia, olemme pohjimmiltamme kaikki ihmisiä. Ei valtioiden välillä ole rajoija, joita puolustaa. On vain ihmisiä, joita ottaa kädestä kiinni, ihmisiä, joiden kanssa kulkea elämänmatkaa.

:hug:

En ymmärrä näitä "miehiä", joiden mielestä tasa-arvo saavutetaan sillä, että tehdään kaikille yhtä kurjat olot. Mielestäni tasa-arvon tarkoitus on parantaa niitä oloja. Jospa puututtaisiin niihin miesten asevelvollisuuteen liittyviin epäkohtiin sen sijaan, että "tasapainotetaan vaakaa" keksimällä jotain yhtä mälsää naisillekin? Mutta eihän se tietysti ole hyvä ratkaisu pillunpuutteessa eläville naisvihaajille.

• Tykkää
Reactions: Data
En ymmärrä näitä "miehiä", joiden mielestä tasa-arvo saavutetaan sillä, että tehdään kaikille yhtä kurjat olot. Mielestäni tasa-arvon tarkoitus on parantaa niitä oloja. Jospa puututtaisiin niihin miesten asevelvollisuuteen liittyviin epäkohtiin sen sijaan, että "tasapainotetaan vaakaa" keksimällä jotain yhtä mälsää naisillekin? Mutta eihän se tietysti ole hyvä ratkaisu pillunpuutteessa eläville naisvihaajille.

Paskaa tasaisesti kaikille niin jokaisella on yhtä huono olo kuin kirjoittajalla, vain sillä maailma pelastuu ja hän on tyytyväinen. Ah miten ihqu maailma :heart:

Vastustajan vahingoittaminen on itsensä vahingoittamista. Aggression hallinta ilman vaurioiden aiheuttamista on Rauhan Taito. - Sensei Morihei Ueshiba

No, minä olen niin NAINEN, ettei minusta ole tuollaiseen. Olen kuuliainen miestäni kohtaan, enkä odota, että hän tekee yhtään naisten askaretta kotona, joten koen, että hoidan naisena velvollisuuteni. Miehelläni on kyllä tosi hyvät oltavat kotona, kun hänellä on kunnon vaimo, ja minulla on kunnon mies, joka on käynyt armeijan. :)

Kuten joku sanoi, naiset hoitavat raskauden, synnytyksen ja imetyksen (=yli vuosi). Sen lisäksi äidit kantavat useimmissa perheissä päävastuun lapsista koko näiden lapsuusiän eli esimerkiksi jäävät hoitamaan sairasta lasta kotiin jne.

Vaikka äitiys perustuukin vapaaehtoisuuteen eivätkä kaikki naiset ole tai tule olemaan äitejä, vaikuttaa muiden naisten äitiys myös lapsettomiin naisiin ja heidän asemaansa esimerkiksi työelämässä.

Että kyllä naiset kantavat kortensa kekoon tässäkin yhteiskunnassa. Ja jos en sanoisi, että moninverroin verrattuna joihinkin pikkupoikien metsäleikkeihin verrattuna. Ei se ole mies eikä mikään jos ei tuollaista aikaa armeijassa kestä, sori vaan.

Vastustajan vahingoittaminen on itsensä vahingoittamista. Aggression hallinta ilman vaurioiden aiheuttamista on Rauhan Taito. - Sensei Morihei Ueshiba

En ajatellut käyttää "tykkään"-nappia - onhan meille kehittynyt kieli, jolla kommentoida paremmin kuin virtuaalipeukulla. Tästä kommentistasi kuitenkin vilpittömästi tykkään. Olisiko liian korkealentoista visioida armeijan ja orjatyöpalveluksen tilalle globaalia Rauhan Taidon opetusta? Sillä minun mielestäni suurempi ongelma on se, mikä ajaa kansakuntaa armeijan ylläpitämiseen kuin se, miksi armeijaan pakotetaan xy-kromosomeilla varustettuja ihmisiä.

En ajatellut käyttää "tykkään"-nappia - onhan meille kehittynyt kieli, jolla kommentoida paremmin kuin virtuaalipeukulla. Tästä kommentistasi kuitenkin vilpittömästi tykkään. Olisiko liian korkealentoista visioida armeijan ja orjatyöpalveluksen tilalle globaalia Rauhan Taidon opetusta? Sillä minun mielestäni suurempi ongelma on se, mikä ajaa kansakuntaa armeijan ylläpitämiseen kuin se, miksi armeijaan pakotetaan xy-kromosomeilla varustettuja ihmisiä.

Joensuun Ki Budo ry löytyy lisää herran ajatuksia suomennettuna, linkki sivun alalaidassa. Hyviä ajatuksia soturin tietä noudattaville, itse en kuulu heihin mutta osan allekirjoitan itsekin.

... Sillä minun mielestäni suurempi ongelma on se, mikä ajaa kansakuntaa armeijan ylläpitämiseen kuin se, miksi armeijaan pakotetaan xy-kromosomeilla varustettuja ihmisiä.

Olisko vaikka se, että meillä on toista tuhatta kilometriä pitkä itäraja ja sen takana sotilaallisesti hyvin varustautunut kansa joka on viimeisen tuhannen vuoden aikana osoittanut toistuvia aggressioita meitä kohtaan.

[QUOTE="Vieras";24527354]No, minä olen niin NAINEN, ettei minusta ole tuollaiseen. Olen kuuliainen miestäni kohtaan, enkä odota, että hän tekee yhtään naisten askaretta kotona, joten koen, että hoidan naisena velvollisuuteni. Miehelläni on kyllä tosi hyvät oltavat kotona, kun hänellä on kunnon vaimo, ja minulla on kunnon mies, joka on käynyt armeijan. :)[/QUOTE]

:D