Naiset pirttihirmuina

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bibo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Bibo

Jäsen
27.06.2007
372
0
16
Miksi te olette kauhean mustasukkaisia miehistänne? Ja, ette päästä miestänne kavereiden kanssa esim. baariin, jonnekin matkalle tms?

Välillä kun täällä aloituksia ko.aiheista. Joku miettii voiko miestä päästää jonnekin. Eiköhän miehellä ole omakin päättelykykynsä ja miksi miestä pitäisi "kahlita" kotiin. Jos vaimo onkin mustasukkainen niin ei se kahlitseminen mitään auta, pahentaa vaan tilannetta. On monia tuttavia, joissa mies ei pääsekään mukaan baariin kun nainen on niin mustis ettei päästä, tai jos jostai syystä päästää niin sitten soitellaan ihan jatkuvasti. Mä en ymmärrä. Mulla ainakin luottamusta miestä kohtaan (samoin hänellä mua kohtaan ) ja ei ole käynyt mielessäkään, ettenkö voisi häntä "päästää" baariin. Näin raskaana ollessa olen monta kertaa vienytkin hänet ja kaverinsa baariin ja toivotellut hauskat illat.

Enkä yhtään ihmettele miksi monet liitot päättyvät eroon jos naiset ovat pirttihirmuja... (ja tämä juttu nyt oli näin päin, voihan mieskin olla pirttihirmu tietenkin ).

oon huomannu että aika moni kotiäiti päättää että koska sen kaikki kaverit on hävinny eikä sillä enää oo mitään menoja niin miehelläkään ei saa olla kavereita eikä tod mennä tapaamaan niitä. ja perhe missä on lapsia pitää vaan hengailla perheellisten ihmisten kaa ja mieluiten vielä kaikki kerrallaan samassa paikassa. :headwall: :headwall:

No, omasta takaa voin tähän vastaa, et meillä mies harvemmin "pääsee" baariin poikien kans. Ihan siitä syystä, et on eräänki kerran käyny niin et ei oikein ymmärrä vetämäänsä viinan määrää, hukannu puolet tavaroistaa ja sitä rataa, eli täytyy lähtee ku pientä lasta vahtiin. ihanaa??

Mulla on aina ollut sellainen periaate, että en kiellä menemästä. Joskus nuorempana ajattelin, että jos poikaystävä haluaa mennä ja mä en päästä, ei ilta ole kiva kummallakaan. Avioiduttua ja lasten jälkeen olen vedonnut miehen järkeen, mutta jättänyt viime kädessä päätöksenteon hänelle. Tosin, mun on helppo sanoa, kun mies käy niiiin harvoin missään..

No meillä kyllä mies käy useamman kerran vuodessa reissuja poikaporukalla ja joskus käy ihan kotopuolessa viihteellä, mutta sitä en hirveästi suosi. En nimittäin jaksa kuunnella sitä örinää sitten koko yötä kun kotiutuu muutaman liikaa ottaneena. Reissuillaan ottakoon niin paljon kun sielu sietää :D Lähtee ensi viikolla pohjois ruotsiin kalareissulle kavereineen, ja minulla ei todellakaan ole mitään tuota reissua vastaan.

niin ja lisään tähän vielä, että itse en käy reissuissa enkä viihteellä, ei vain kiinnosta.

Mun mielestä mies voi mennä, mikäli meidän taloudellinen tilanne sen kestää (tosin miestä ei baariin tms saa edes raahaamalla väkisin). Meillä mies opiskelee (kesän tietty töissä) ja minä lasten kanssa kotona kotihoidontuella, niin sen baari- tms rahan voi käyttää paljon järkevämpäänkin. Ja meillä on sovittu molempien tahdosta, että jos baariin, laivalle tai muualle yörientoihin mennään, niin sitten mennään yhdessä.
Vaikka mun ystävät asuvatkin n.200km päässä, niin ikinä en ole miestä kieltänyt menemästä kaverin luo tai kutsumasta heitä meille, päinvastoin. Ymmärrän, että on tärkeää miehen osalta pitää yhteyttä maanmiehiinsä, saada jutella omaa äidinkieltään, jutella kotimaansa asioista sellaisten kanssa, jotka niistä oikeasti jotain ymmärtää. Myöskään en ole miestä kieltänyt harastamasta, vaikka se sitten syökin aika paljon perheen yhdessäoloa. Mies on kuitenkin harrastanut kamppailulajiaan 7-vuotiaasta ja nytkin on kisamatkalla ulkomailla (jonka siis kustansi hänen kotimaansa, kun kuuluu sen maajoukkueeseen).

Mun viihteelle meno tapahtuu kerran vuodessa, kun mennään kahden ystävän kanssa syömään ravintolaan ja sekin viihde loppuu jo klo 21 paikkeilla =) Ei jaksa muu kiinnosta.

Lisään vielä, että munkin miehelle on suoraan tultu per*että tyrkyttää ravintolassa silloin joskus, vaikka mä olin miehen kainalossa :o ...että toisaalta kyllä ymmärrän niitä, jotka ei kovin hanakkaita ole päästämään siippaansa ulos.

Mä tavallaan ymmärrän sen huolestumisen.. Niin monta kertaa on mua tulleet ukkomiehet baareissa tai matkoilla iskemään. Ja muutaman kanssa ollut suhdekin ja erojakin tullut. Jotkut miehet vaan on sellaisia, ne kyllästyy omiinsa ja kattelee josko tulee parempia vastaan. Mut ei sitä toisaalta voi estää muuta kuin kahlitsemalla kotiin ja sehän ei todellisuudessa onnistu.. :/ Joten ei auta muuta kuin luottaa vaan ja toivoa parasta. parhaiten pitää miehensä jos on mukava eikä määräile jä valita koko ajan kaikesta ja pitää huolta ulkonäöstään.

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä