H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja DeviLiah:kyllä mieheni kokee velvollisuudekseen saada naisensa tulemaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:Alkuperäinen kirjoittaja DeviLiah:kyllä mieheni kokee velvollisuudekseen saada naisensa tulemaan![]()
Sama homma, meidän mies ei tule ennenkuin minä olen tullut ainakin kerran =)
Seksiä yleensä joka päivä, joskus päivä-pari saattaa olla ettei ole +tietenkin kuukautisten aikaan
Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:Alkuperäinen kirjoittaja DeviLiah:kyllä mieheni kokee velvollisuudekseen saada naisensa tulemaan![]()
Seksiä yleensä joka päivä, joskus päivä-pari saattaa olla ettei ole +tietenkin kuukautisten aikaan
Alkuperäinen kirjoittaja y-ep:Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:Alkuperäinen kirjoittaja DeviLiah:kyllä mieheni kokee velvollisuudekseen saada naisensa tulemaan![]()
miten niin tietenkin kuukautisten aikaan?? ei ne meitä vaan hidasta..
Alkuperäinen kirjoittaja Mellu:mä olen hankala tapaus...
en saa...en mitenkään päin..
todella harvoin mies jaksaa sit jotenkin muutoin mulle sen antaa ku kerran aktin aikana en saa...
![]()
todella harvoin mies jaksaa sit jotenkin muutoin mulle sen antaa ku kerran aktin aikana en saa...
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Totuus on että suuri osa naisista ei sitä saa
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Alkuperäinen kirjoittaja Mellu:mä olen hankala tapaus...
![]()
Anteeks nymmut. :| Mä en tuollaiselle ukolle antaisi mitään ennen kuin olisi nuollut mulle vähintään yhden orgasmin ensiksi.
Käytähän valtaasi, nainen!
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Alkuperäinen kirjoittaja Mellu:mä olen hankala tapaus...
![]()
Anteeks nymmut. :| Mä en tuollaiselle ukolle antaisi mitään ennen kuin olisi nuollut mulle vähintään yhden orgasmin ensiksi.
Käytähän valtaasi, nainen!
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja muisku murheeseen:Alkuperäinen kirjoittaja Mellu:mä olen hankala tapaus...
![]()
Peesailen osittain tätä, ite yhdynnässä en ole koskaan saanut, muuten kyllä!
Alkuperäinen kirjoittaja DeviLiah:mieheni kokee velvollisuudekseen saada naisensa tulemaan![]()