Naisia, jotka saavat sinulta jalat alta? Kotimaisia ja ulkomaisia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Runkkaaminen on toki ihan normaalia toimintaa. Mutta ehkä se ei niitä runkkaamismateriaaleina käytettyjä naisia niin innosta. Toisaalta, eihän joku kuuluisuus tiedä, mitä täällä puhutaan. Vaan luitteko siitä jutusta, jossa joku suomalainen tyyppi oli tekoälyllä riisunut tutuilta naisilta vaatteet ja laittanut nettiin. Aivan kamalaa olis löytää omia alastonkuvia viakka oliskin tekoälyllä tehty. Ja se oli laittanut alaikäistenkin alastonkuvia.Sairasta touhua.
😄

Tuskin kenelläkään on tapana ilmoitella kenen kuville runkkaillaan. Paitsi näiden omituisten tyyppien, jotka omalla nimellään ja kasvoillaan fanittavat jotain tyyppiä somessa. Uusi ilmiö. Ei ennen kukaan esitellyt omia seksijuttujaan kyllä muitakaan. Olen liian vanha ymmärtämään tuollaista.
No nykyäänhän levitellään somessa kaikki joten miksei sitten sitäkin, kenen kuville runkataan. On varmasti esim. Kata Kärkkäinen ja Linda Lampenius aikoinaan saaneet kuulla monesti olevansa märkien unien kohteena. Mutta itepähän playboyhin lähtivät. Jännä ilmiö vaan, että tämäkin pitää tuoda esille, ja jotenkin kehuskella sillä, että runkkaa.

Tuskin kenelläkään on tapana ilmoitella kenen kuville runkkaillaan. Paitsi näiden omituisten tyyppien, jotka omalla nimellään ja kasvoillaan fanittavat jotain tyyppiä somessa. Uusi ilmiö. Ei ennen kukaan esitellyt omia seksijuttujaan kyllä muitakaan. Olen liian vanha ymmärtämään tuollaista.
Kyllä jotkut kertovat sen tv-haastattelussakin.

Joo no, jokaisella saa olla oma makunsa. Se, että minä en ymmärrä, miksi joku pitää nukkeja viehättävänä ei tokikaan millään tavalla tarkoita, etteikö ompullakin olisi oikeus pitää näitä tyttöjä/naisia kauniina. Oletan, että omppu on mies, joka mielellään "seurustelisi" tällaisen seksirobotin kanssa. Ikuisesti kaunis kroppa ja aina halukas.
Aespan Winterin otin alunperin mukaan taiteilijanimensä vuoksi, vaihtoehtona sille toiselle Winterille.

Tässä perinteisempään makuun sopivaa (?) korealaista, Sullyoon:

7407261666658a85640f16cb7d8dbc7c.jpg

Viimeksi muokattu:
Ariel Winteriltä haluaisin näitä kaikkia:
Pierujen haistelu ja maistelu
Pissan juominen
Ulosteiden syöminen
Syljen nieleminen
Pesemättömien hampaiden nuoleminen
Hikisten kainaloiden nuoleminen

”Ampiaisvyötäröt Hollywoodissa Kodachromen aikaan eivät siis välttämättä ole tulosta kurinalaisesta ja terveellisestä elämäntavasta.”

Olen jostain lukenut selityksen 1950-luvun ampiaisvyötärölle.
Sodan aikaan naiset pitivät kotirintamaa pystyssä ja pukeutuivat järkevästi. 1950–luvulla naisista tuli miesten miellyttäjiä ja hellapoliiseja.
Edellinen viestini ei jostain syystä mennyt läpi robotin takia.

Tänä aamuna huomioni kiinnittyy edellä esitellyn korealalaisen naisen erityisen pitkään kaulaan, joka siis on aasialaisessa kauneusihanteessa keskeistä. Pitkää kaulaa pidetään klassisessa aasialaisessa kauneusihanteessa hienostuneena. Minusta tuolla naisella on korkeushyppääjän rakenne eli pää on muuhun vartaloon nähden hyvin pieni ja jalat pitkät. Mutta hän ei liene pitkä kuten korkeushyppääjät :)

Nämä ketjut ovat sikäli mainioita, kun huomaa miten valtavan erilaisia naisia (tai miehiä, jos on naisista kyse) voidaan ihailla. Esim. kerran hämmästyin, kun eräs tuttu mies sanoi kerta toisensa jälkeen kaunottaren, jolla oli ihan selvät mulkosilmät joka ikisellä :D Miesten osalta ihmettelen aina, kun ihmiset nimeävät ihanteekseen useimmiten jonkun sellaisen, joka omaan silmään on tavallistakin tavallisempi heppu tai sitten hieman imelän näköinen poju :D

Lohdullista tässä tietenkin on se, että jokaiselle löytyy joku jota hän fanittaa - ja erityinen fanituksen aihe voi ollakin "vika" kuten mulkosilmät eli juuri se vika tekee hänestä erityisen kaikkiin muihin verraten.

”Ampiaisvyötäröt Hollywoodissa Kodachromen aikaan eivät siis välttämättä ole tulosta kurinalaisesta ja terveellisestä elämäntavasta.”

Olen jostain lukenut selityksen 1950-luvun ampiaisvyötärölle.
Sodan aikaan naiset pitivät kotirintamaa pystyssä ja pukeutuivat järkevästi. 1950–luvulla naisista tuli miesten miellyttäjiä ja hellapoliiseja.
Edellinen viestini ei jostain syystä mennyt läpi robotin takia.
Tuo mun lauseeni oli tsoukki osittain eli en suinkaan tahdo sanoa, että ampiaisvyötärö edellyttää amfetamiinijohdannaisia. Tuohon aikaan kukaan ei ollut lihava. Ei kasarillakaan, koska ei syöty ja naposteltu jotain koko ajan. Ei kenelläkään ollut aikaa ja kiinnostusta olla koko ajan syömässä. Olin itsekin hyvin hoikka ja oli ampiaisvyötärö itsellänikin kasarilla. Syöminen ei kiinnostanut, nykyään taas ruoka on nuorisolle iso juttu, harrastetaan kokkausta, leipomista ja kotoilua - kaikki sellainen oli kasarin nuorille tylsyyden huippu :) Itse tykkäsin syödä porkkanoita ja ituja silloin kun jotain söin, mutta käytännössä söin purkkipapuja, hedelmiä, jäätelöä ja ranskalaisia, kun elävän ravinnon ravintoloita ei ihan joka nurkalla ollut. Olin siis kasvissyöjä :)

Yhteistyössä