(naisille gallup)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sarika -82
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sarika -82

Vieras
1. Minkä ikäisenä masturboit about ekan kerran orgasmiin?
2. Tuliko siitä ""tapa""?
3. Kuinka monta krt. päiväs kautta viikos tarttet omaa kättä?
4. Teetkö sitä SILTI, vaikka olis mieskin..?

Kysyn siksi kun on huono omatunto (vaiks nyt 19 ja miehen kaa) kun ""runkkaan silti 2-3 krt. viikossa enkä saa poikki kun se on eri tavalla kivaa..Mut tääl sais kai laittaa ihan rehellisesti.

Asiallinen gallup Blease..

1.13v.
2. No ""tuli""..
3. 3-5 krt. viikossa, joskus useita kertoja PÄIVÄSSÄ, mut ei aina joka pv
4. teen koska haluan seksiä myös itekseen´,eikös kunditki tee niin..? (nyt 23v.)

1. Taisin olla jotai´n kymmenen, naapurin pojan kans, en muista
2. Noei SIITÄ, mut siitä et rupesin masturboimaan, ni pikkusen tuli
3. nykyään muutaman kerran viikossa
4. juu :))

1. Olin varmaan jopa jo 23-vuotias!
2. Tuli tapa, koska sehän tuntuu hyvältä
3. Useasti viikossa, joskus monesti päivässä. Vaihtelee
4. Teen, koska se on aivan eri asia. Joskus haluan vain äkkiä hyvän olon ilman vaivannäköä miehen kanssa.

1. 17-vuotiaana, autossa, hame korvissa :)
2. Kyllä vain
3. Joskus useasti päivässä, etenkin kiihkeän illan jälkeen tai tietyssä vaiheessa kiertoa mutta välillä voi mennä monta päivää ettei käy mielessä. Enkä koskaan silloin jos olen vaikka porukoiden kanssa mökillä tai muuten vieraisilla.
4. Juu, kyllä se orgasmi on vaan helpompi saada ominpäin vaikka miehet onkin mukavia

1. 10-vuotiaana (muistan vieläkin!)
2. Totta kai tuli!
3. Vaihtelee todella paljon, kierron vaiheet merkitsevät. Joskus 1-6 kertaa vrk:ssa, joskus jää viikkokin väliin.
4. Edelleen masturboin, vakituisesti saman miehen kanssa olen ollut jo 22 v., suhteemme on edelleen harvinaisen kiihkeä. Naimisissa ja neljä lasta.

1. Noin 15-vuotiaana
2. Ehdottomasti =)
3. Vaihtelee tilanteen mukaan, yleensä lähes päivittäin kun suihkussa käyn, mut saattaa mennä viikkokin ettei huvita...
4. Taatusti, niin kivaa ja niin paljon helpompaa yksin ;)

1. Olin ehkä 3-4v, hyvin pieni. Nukuin vielä pinnasängyssä.
2. Tuli, olen sitä tehnyt todellakin aivan pikkuipanasta saakka.
3. Joskus pari krt päivässä, joskus voi mennä viikko ilman.
4. Vähän pakko, koska miehen kanssa en ole koskaan saanut orgasmia. Orkku rentouttaa ja tuulettaa päätä.

1. En muista tarkkaan, jotakin 10-15 vuoden välillä
2. Ei heti, koska tunsin monta vuotta asiasta jonkilaista syyllisyyttä. Nykyään on aivan ehdottomasti ""tapa"".
3. Yleensä päivittäin, välillä parin-kolmen päivän välein, toisinaan pari-kolme kertaa/pv
4. Mies on, ja rakastajakin, ja teen sitä silti, koska nautin orgasmin saamisesta sekä itsekseni että miehen kanssa :)

Sarika, älä missään tapauksessa kanna runkkaamisestasi huonoa omaatuntoa, vaan tee sitä niin usein kuin vain haluat ja nautit siitä!

1. Olisinkohan ollut 13-14 v
2. Kyllapa taisi tulla:)
3. Kierron/elaman vaiheesta riippuen teen parista kerrasta paivassa, n. 1 krt/2vko
4. Jos suhteessa on ollut ""tiivis"" yhdessaolovaihe, niin en tee laisinkaan, jos naemme harvemmin niin sitten kylla.

Kukin oimalla tyylillan ja tahdillaan, kaikki kay. Itsensa pitaa hyvaksya.

1. 18 mutta tuntu niin perkeleen hyvälle, että 3 tai 4 krt samalla ja ihmettelin miksi en ollut aikaisemmin..
2. Joo-o!
3. päivittäin 1x joskus 2-3 jos ehdin
4. TEEN, ja vaikka mua katotaan joka päivä et ei ""tarttis"" olla without it kun osaan myös puheutua sexysti, ni menen silti usein esim kapakasta kotiin yksin ja masturboin (just nyt ei vakipanoa..)

1. 13-14 vuotiaana.
2. Tapa?Stressinpurkukeino/rauhottumiskeino
3.Joskus useita kertoja/päivä,vähintään 3krt/vko.
4.Kyllä.Ei ole mieheltä pois jos hänellä haluja riittää(n30)

1. Minkä ikäisenä masturboit about ekan kerran orgasmiin?

18 vee

2. Tuliko siitä ""tapa""? Tuli, kestänyt kymmeniä vuosia jo.

3. Kuinka monta krt. päiväs kautta viikos tarttet omaa kättä?

Vaihtelee paljon. Joskus 2 krt päivässä, joskus menee viikkoja ettei tuu mieleen.

4. Teetkö sitä SILTI, vaikka olis mieskin

Aina on ollut mies kuvioissa, pääasiassa sama ja hyvää seksiä. Syitä ""oman käden onneen"" on kaksi. Ensiksikin välillä voi mennä viikko - kaksi, ettei ""saa miestä"". Toiseksi: joskus on vaan niin seksikäs olo, että tarvitsee orgasmin. Teen paljon töitä yksin kotona, joten ei ole kahvitaukoseuraakaan.

Jatka vain valitsemallasi tiellä. Se pitää sinut seksikkäänä. Lisäksi silloin ainakin minä elän villeissä fantasioissa, jotka vievät seksisuhdettakin eteenpäin.

1. No KERRAN yksissä bileissä.. Olin kiihottanut itteäni aikaisemmi´nki sormilla, mut tein sen KAIKILLE silloin ja tulin sekunneissa.. Siis VITTU että kiihotti ja teki hyvää. olen uusinut ton pari krt jälkeenpäin, mut en kehtaa enää
2. JOOOO..!
3. 1 x (pv)
4. Tietysti

1. Jotai 12
2. Välittömästi..! ;)
3. 4-5 kertaa viikossa, joskus monta päivässä
4. Joo vaiks saan mieheltäni orgasmeja paljonkin. Käsi nyt vaan välillä ""menee sinne"" ja tekee työnsä
5. Ajattelen seksiä, ja sit MYÖS et miten kundit kattoo mua kun pyöritän peppuani tiukoissa farkuissa, jotka menee haaruksista pillunväliin ja äijät kuolaa.. ;))

1. Taisin olla joku 20
2. ei heti
3. Tällä hetkellä noin 3 kertaa viikos
4. Kun on ollu mies ni vähemmän

Munkin mielestä se on eril tavalla kivaa kun sen tekee yksin.