J
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Luonnollista:Tarpeiden tyydyttäminen on ihan luonnollista, miksei siis myös masturbointi? Itsekin naisena harrastan sitä vaikka elän suhteessa ja meidän seksielämä on ihan ok. Eiköhän aika monet miehetkin sitä harrasta? Tai sitten valehtelevat. Ei siinä ole mitään hävettävää. Masturboin silloin kun tekee hirveesti mieli eikä mies ole paikalla ja tiedän ettei hän ole tulossakaan tai on kipeänä tms. Puran paineet, mutta seksi oman miehen kanssa on tietenkin ihan eri luokkaa kuin itsetyydytys. Itsetyydytys on siis lähinnä "äkillisen" halun purkamista, seksi miehen kanssa nautinnollista saamista ja antamista.
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma-85:Mielestäni kommenttisi on hiukan...mmm...hmm...törkeäkin. Et voi mennä tuomitsemaan Tingeä huonoksi sängyssä, ellet ole itse 'koeajanut'. Itsekkin nautiskelen joskus suihkussa ihan yksikseni, vaikka mieheni on ihana! Siis aivan fantastinen rakastaja kaikinpuolin. Sama juttu pätee ehkä Tingen naisystävään. Hän vain nautiskelee välillä yksikseen.
Alkuperäinen kirjoittaja ninnu79:Et osaa tyydyttää omaa naistasi, joten joutuu tekemään sen itse masturboimalla.
Alkuperäinen kirjoittaja Näin meillä:Mieheni ei halua seksiä niin usein kuin minä, joten kyllä minä kausittain masturboin useastikin. Ja monesti masturboin, jos mies on jo lauennut ja minä en. Mies joko auttaa hyväilemällä rintoja ja suutelemalla, joskus sanon, että voi mennä ihan hyvin jo suihkuun, minä tulen sitten perästä.
Alkuperäinen kirjoittaja omituinenko?:Minä rakastan masturboida mieheni sylissä. Hän hyväilee samalla esim rintojani, ja suukottaa jokapuolelle. Laukean näin todella nopeasti, jopa alle minuutin. Mies pääsee vähällä ja molemmat nautimme tavattomasti. Parasta pikaseksiä meillä.
Alkuperäinen kirjoittaja Timge.:Tämä kysymys on esitetty naislle, jotka harrastaa mastirbointia ja olisi kiva jos mahdollisimman moni vastaisi.Kysymys kuuluu, että minkä takia te masturboitte? Elän itse parisuhteessa ja tyydytän naiseni täydellisesti, mutta silti se masturboi aina kun sillä on tilaisuus. En oikein tajua miksi se masturboi sillä se saa multa aina jos haluaa. En ymmärrä miksi naiset parisuhteessa harrastaa masturbointia. Se kyllä menee jakeluun, että jos mies ei anna tai ei ole paikalla niin täytyy masturboida, mutta tätä en. Onko kyse naisilla siitä, että ne haluaa ajatella toisia miehiä ja saada välillä silleen? Tuskin kukaan omaa miestään ajattelee masturboidessaan? Mikä siinä on niin hauskaa, että täytyy ennemmin masturboida kun saada munaa? Te naiset osaatte varmasti selittää tämän asian paremmin. Olisi kiva jos saisin paljon vastauksia niin voisin ehkä paremmin käsittää miksi näin on..