Naisille jotka masturboivat.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Timge.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No kun sitä mun omaa ihanaa miestä tekee niin kamalasti mieli, kun toinen ei ole paikalla, on pakko joskus hiukan itseään tyydyttää ;-) Meillä on fantastinen seksielämä, se vain saa mut haluamaan lisää... ja jos kulta ei ole paikalla kun alkaa tehdä mieli, asian voi itsekin hoitaa :) enpähän heti miehen kotiuduttua ole kaatamassa petiin... joskus joka päivä, joskus viikon välein.

timge on mies, jonka tyttöystävä ei ymmärrä sen jatkuvaa runkkaustarvetta ja nyt se yrittää puolustaa itseään sillä, että naisetkin tekee "sitä". provo.

Tarpeiden tyydyttäminen on ihan luonnollista, miksei siis myös masturbointi? Itsekin naisena harrastan sitä vaikka elän suhteessa ja meidän seksielämä on ihan ok. Eiköhän aika monet miehetkin sitä harrasta? Tai sitten valehtelevat. Ei siinä ole mitään hävettävää. Masturboin silloin kun tekee hirveesti mieli eikä mies ole paikalla ja tiedän ettei hän ole tulossakaan tai on kipeänä tms. Puran paineet, mutta seksi oman miehen kanssa on tietenkin ihan eri luokkaa kuin itsetyydytys. Itsetyydytys on siis lähinnä "äkillisen" halun purkamista, seksi miehen kanssa nautinnollista saamista ja antamista.

Alkuperäinen kirjoittaja Luonnollista:
Tarpeiden tyydyttäminen on ihan luonnollista, miksei siis myös masturbointi? Itsekin naisena harrastan sitä vaikka elän suhteessa ja meidän seksielämä on ihan ok. Eiköhän aika monet miehetkin sitä harrasta? Tai sitten valehtelevat. Ei siinä ole mitään hävettävää. Masturboin silloin kun tekee hirveesti mieli eikä mies ole paikalla ja tiedän ettei hän ole tulossakaan tai on kipeänä tms. Puran paineet, mutta seksi oman miehen kanssa on tietenkin ihan eri luokkaa kuin itsetyydytys. Itsetyydytys on siis lähinnä "äkillisen" halun purkamista, seksi miehen kanssa nautinnollista saamista ja antamista.

SAIRASTA!!!

Masturbointi on vasta viimevuosikymmeninä todettu täysin normaaliksi, terveeksi, jopa terveelliseksi tavaksi saada tyydytettyä seksuaalisia tarpeita (ei ole suunnittelemattoman tai tautien vaaraa, ihanaa!).

Aikoinaan uskonto oli kovasti masturbointia vastaan. Itsetyydytyksen luultiin heikentävän näköä ja kuuloa, jopa aiheuttavan kuuroutta ja sokeutta, sekä johtavan kurjaan ennenaikaiseen kuolemaan.

Syy moiseen uskomukseen oli mahdollisesti se, että huonon hygienian vuoksi masturboinnista olisi voinut tulla todella pahoja tulehduksia. Lisäksi seksuaalisuuteen tottakai suhtauduttiin ahdasmielisemmin kuin nykyään.

Onneksi niinkin ihana nautinto on nykyään sallittua ; )

Hohhhh... olemme molemmat varmaankin jo aikuisia. Ainakin luulen niin. Kerro mulle mitä sairasta on halujensa tyydyttämisessä niinkin turvallisella tavalla, kuin itsetyydytyksellä? Tahtoisin vain tietää, mistä moinen ahdasmielisyys johtuu. Vieraissa juoksemista ehkä itsekkin moralisoisin, mutta mielestäni yksikseen rauhassa 'runkkamisessa' ei ole mitään pahaa. Olen itsekkin tehnyt sitä, jopa parisuhteessa ollessani.

Mielestäni kommenttisi on hiukan...mmm...hmm...törkeäkin. Et voi mennä tuomitsemaan Tingeä huonoksi sängyssä, ellet ole itse 'koeajanut'. Itsekkin nautiskelen joskus suihkussa ihan yksikseni, vaikka mieheni on ihana! Siis aivan fantastinen rakastaja kaikinpuolin. Sama juttu pätee ehkä Tingen naisystävään. Hän vain nautiskelee välillä yksikseen.

Alkuperäinen kirjoittaja Mamma-85:
Mielestäni kommenttisi on hiukan...mmm...hmm...törkeäkin. Et voi mennä tuomitsemaan Tingeä huonoksi sängyssä, ellet ole itse 'koeajanut'. Itsekkin nautiskelen joskus suihkussa ihan yksikseni, vaikka mieheni on ihana! Siis aivan fantastinen rakastaja kaikinpuolin. Sama juttu pätee ehkä Tingen naisystävään. Hän vain nautiskelee välillä yksikseen.

Tämän allekirjoitan, ja lisään vielä että huonossa (seksin suhteen) parisuhteessa ei tee edes mieli masturboida. Kaikki halut hiipuu pikkuhiljaa. Hyvän kanssa tekee mieli silloinkin kun ei ole paikalla, juu ja kasvottomia ovat fantasiakohteet. Ei todellakaan miehen kavereita, YÄK, ovat neutraaleja olentoja hyvän parisuhteen aikana.

Alkuperäinen kirjoittaja ninnu79:
Et osaa tyydyttää omaa naistasi, joten joutuu tekemään sen itse masturboimalla.

Kyllä mun mies osaa tyydyttää minut ja silti masturboin. itse asiassa tehtiin se tänään aamulla molemmat kännykkä korvalla, mies kun on 300 km päässä työmatkalla ja tulee vasta maanantaina. Mies sanoi, että hänellä on kohta känsät käsissä ellei pian pääse kotiin.

Minulle masturbointi ja yhdyntä ovat kaksi eri asiaa. Yhdyntä on minun ja mieheni välinen juttu, jossa molemmat yrittää saada toisen nauttimaan. Siinä on erityistä rakkautta ja kiihkoa, joskus kun toista ei niin paljon haluta, niin silloin tietysti vähemmän (silloin sen tekee vain toisen takia). Itse en kuitenkaan pelkästä yhdynnästä saa esim. orgasmia. Yhdynnän aikanakin siis orgasmin halutessani hyväilen samalla klitoristani (mieskin hyväilee, mutta loppuun asti ei saa minua laukeamaan).

Yhdyntäorgasmi on paljon täydempi. Mastrubointiorgasmi on viiltävämpi, vahvempi (mutta lyhyempi). Mieheni ei halua seksiä niin usein kuin minä, joten kyllä minä kausittain masturboin useastikin. Ja monesti masturboin, jos mies on jo lauennut ja minä en. Mies joko auttaa hyväilemällä rintoja ja suutelemalla, joskus sanon, että voi mennä ihan hyvin jo suihkuun, minä tulen sitten perästä.

Kannattaa keskustella naisesi kanssa ja niin varmistaa, ettei masturboimisessa todellakaan ole kyse sinun taidoistasi. Tai voihan olla, että nainen ei siltikään sitä myöntäisi, haluaisi vaan välttää sinun itsetunto-ongelmasi. Mutta luulen, että masturboinnissa on kysymys lähinnä siitä, että hän haluaa enemmän seksuaalista mielihyvää (ei yhdyntää) kuin sinä tai että hänenkin mielestään seksi ja masturboiminen ovat kaksi eri asiaa. Minun kohdallani ainakaan toinen ei olennaisesti vähennä toista.

Alkuperäinen kirjoittaja Näin meillä:
Mieheni ei halua seksiä niin usein kuin minä, joten kyllä minä kausittain masturboin useastikin. Ja monesti masturboin, jos mies on jo lauennut ja minä en. Mies joko auttaa hyväilemällä rintoja ja suutelemalla, joskus sanon, että voi mennä ihan hyvin jo suihkuun, minä tulen sitten perästä.

Seksuaaliterapeutti voisi auttaa sinua ongelmissasi. Välttämättä kyse ei ole sellaisesta sairaudesta, jota ei voitaisi terapiaistunnoilla saada parannettua.

Tsemppiä!

Alkuperäinen kirjoittaja omituinenko?:
Minä rakastan masturboida mieheni sylissä. Hän hyväilee samalla esim rintojani, ja suukottaa jokapuolelle. Laukean näin todella nopeasti, jopa alle minuutin. Mies pääsee vähällä ja molemmat nautimme tavattomasti. Parasta pikaseksiä meillä.

sama meillä.. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Timge.:
Tämä kysymys on esitetty naislle, jotka harrastaa mastirbointia ja olisi kiva jos mahdollisimman moni vastaisi.Kysymys kuuluu, että minkä takia te masturboitte? Elän itse parisuhteessa ja tyydytän naiseni täydellisesti, mutta silti se masturboi aina kun sillä on tilaisuus. En oikein tajua miksi se masturboi sillä se saa multa aina jos haluaa. En ymmärrä miksi naiset parisuhteessa harrastaa masturbointia. Se kyllä menee jakeluun, että jos mies ei anna tai ei ole paikalla niin täytyy masturboida, mutta tätä en. Onko kyse naisilla siitä, että ne haluaa ajatella toisia miehiä ja saada välillä silleen? Tuskin kukaan omaa miestään ajattelee masturboidessaan? Mikä siinä on niin hauskaa, että täytyy ennemmin masturboida kun saada munaa? Te naiset osaatte varmasti selittää tämän asian paremmin. Olisi kiva jos saisin paljon vastauksia niin voisin ehkä paremmin käsittää miksi näin on..

Mä en ainakaan kaipaa mitään muuta kuin omaa miestäni.Hän tyydyttää minut niin täydellisesti,etten juuri enää kyll dildoa käytä.Joskus satunnaisesti,kun menkat on alkamas ja mies ei satu juuri olla saatavilla(emme asu samaassa osoitteessa) Kysy suoraan naiseltasi,miksi sinä et riitä ja voisitko vielä tehdä asian hyvksi jotakin.Mut naisena sanon,ett turhaan olet mustasukkainen dildolle tai muulle vampaimelle...Eihän se sulta ole pois..Minä ainaskin ajattelen omaa miestäni kun masturboin keskenäni,joten ne orkut kyll tulee miehelleni...

Mä masturboin mutta harvoin koska laukean nopeammin mieheni taidokkaassa käsittelyssä. Masturboin vibraattorin kanssa tai ilman niin kädet väsyy ennen kuin saan orgasmia. Olen tietenkin aivan naatti tämän touhun jälkeen. Timge, se on ihan okei jos tyttöystäväsi masturboi vaikka saisikin sulta seksiä. Ei se tarkota että se olis sulta pois, sun tyttöystävä tarvii välillä myös omia hetkiä itsensä kanssa. Mun mieski masturboi sen ku kerkee ja sanoo mulle että munki pitäis useemmin, siks se on mulle sen lelunki ostanu. Mut me harrastetaan seksiä kahdesti päivässä, - joka ikinen päivä. En mä ehi aina masturboimaan.

Mä kans harrastan sitä ittekseni paljon ,, mutta meillä on huono suhde ja en saa mieheltäni tarpeeksi.. ja jos harrastetaan seksiä se yleensä keskittyy siihen miehen saamiseen ja minä jään vaille?! eihän teillä ap ole näin?

Mutta mielesäni niin kauan kun toisen odsapuolen itsetyydytys ei ole toiselta pois niin siinä ei ole mitään outoa!! mutta jos jompi kumpi harrastaa vaan itsekseen ja toisen halut jää tyydyttämättä niin silloin on ongelma.
millä se menee juuri näin!! tosin se on mies joka vetelee.. :(

Yhteistyössä