Naisille kysymys! miten reagoisitte jos miehenne sanoisi näin teille..?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja En tiedä mitä ajatella
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jos miehellä ei muuten menisi rahat viinaan jokatapauksessa, niin ihan ok olisi, että säästäisi johonkin viinalastiin, jos jostain saisi kerralla paljon halvalla. Ei se olisi pois lasten vaaterahoista vaan ne rahat kaivettaisiin jostain muualta.

Mä voisin kuvitella itseni sanovan, kuten ap:n mies.

Mutta siis tilanteesta riippuu jokatapauksessa miten reagoisin.

Jos miehellä ei muuten menisi rahat viinaan jokatapauksessa, niin ihan ok olisi, että säästäisi johonkin viinalastiin, jos jostain saisi kerralla paljon halvalla. Ei se olisi pois lasten vaaterahoista vaan ne rahat kaivettaisiin jostain muualta.

Mä voisin kuvitella itseni sanovan, kuten ap:n mies.

Mutta siis tilanteesta riippuu jokatapauksessa miten reagoisin.

Ai teillä menee rahat viinaan. Joo, ei oo vaikee arvata, miski et voikaan käydä töissä.:D AP:n mies saisi susta hauskan vaimon.

Lähde pois. Kela ja sosiaalitoimisto pitävät huolen selviämisestä. Mene turvakotiin ensin, jos et pysty hankkimaan asuntoa tai mies ei suostu lähtemään. Jos mies ei maksa elatusmaksuja (jotka sovitaan lastenvalvojalla), niin ne maksetaan kelan kautta.

[QUOTE="alkup.";24808162]mies on lasten biologinen isä kyllä.muutama vuosi sitten oltiin kyllä asumuserossa ja siitä on niin tuskaiset muistot mulla etten millään haluaisi sitä enää kokea. kauheaa syyllistämistä (minä tein päätöksen), painostamista, mielenosoittamista myös lapsille, maksoi elatusta lapsista (3) vain n.100e, sain jatkuvasti kuulla kuinka hajalla MIES on, kuinka hänellä on niin vaikeaa ja tiukkaa rahallisesti VAIKKA minä olin 3 lapsen yh, elin kotihoidontuella ja asumustuella. ilman minkäänlaista tukiverkkoa.[/QUOTE]

Lue tämä teksti uudelleen, ja mieti, mitä ajattelisit, jos se olisi jonkun muun kuin sionun kirjoittama. Koita katsoa tilannetta ulkopuolisen silmin, niin huomaat varmasti, mistä on kyse.

Yhteistyössä