Naisille oma uimavuoro

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lispetti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Lispetti

Tunnettu jäsen
16.09.2012
66 088
16 514
113
Mitäpä olette mieltä, että kaiken tämän tasa-arvon hehkutuksen keskellä sukupuolettomassa Suomessa päätetään, että naiset saavat ihan oman vuoron uimahallissa. Miehillä ei ole tuolle vuorolle mitään asiaa.

Tasa-arvon vuoksi myös muille sukupuolille pitää olla erikseen omat uimavuorot joihin ei muilla sukupuolilla ole mitään asiaa. Sukupuolia on siis olemassa monia erilaisia eikä vain kaksi eli naiset ja miehet. Minä olen esimerkiksi sukupuoleton.

”Kokeilun taustalla on liikuntatoimelle tehty kuntalaisaloite”, YLE kirjoittaa valheellisesti. Tosiasiassa kuntalaisaloitetta asiassa ei ole tehty, eikä sellaista ole löydettävissä Lieksan kaupungin kuntalaisaloitteista.

Todellisuudessa kyseessä on ministeriön ajama valtakunnallinen ”Pinnalla-hankkeen” edistämisestä, jonka taustalla on erityisesti valtiorahoitteinen maahanmuuttaja-asioiden järjestö FIMU ja Lieksassa ainakin somalit sekä ulkomaalaistaustainen projektityöntekijä.

Mahtaiskohan ne "pelkästään miesten" uimavuorot olla ees suosittuja. Homothan sinne vaan menis. Ihan turha järjestää semmosta millä ei oo kysyntää. Naisten uimavuoroilla on. Vähän niinkuin naisten kuntosaleilla.

Tietty arvelen, että kun Lissu tän framille nosti, niin siellä taustalla on joku maahanmuuttojuttu jota haluaa taas parjata.

”Kokeilun taustalla on liikuntatoimelle tehty kuntalaisaloite”, YLE kirjoittaa valheellisesti. Tosiasiassa kuntalaisaloitetta asiassa ei ole tehty, eikä sellaista ole löydettävissä Lieksan kaupungin kuntalaisaloitteista.

Todellisuudessa kyseessä on ministeriön ajama valtakunnallinen ”Pinnalla-hankkeen” edistämisestä, jonka taustalla on erityisesti valtiorahoitteinen maahanmuuttaja-asioiden järjestö FIMU ja Lieksassa ainakin somalit sekä ulkomaalaistaustainen projektityöntekijä.
Eikös Lieksassa juuri hyväksytty burkhat uima-asuksi?

Ei taida olla kovin hygieenistä tuo burkhan käyttö? Onko burkhat myös saunassa päällä?

Tämä on siis burkha:

dhaka-dhaka-bangladesh-22nd-mar-2021-march-22-2021-women-s-wearing-burkha-wait-in-front-of-a-hospital-to-be-tested-for-the-covid-19-coronavirus-amid-the-coronavirus-spread-in-dhaka-bangladesh-credit-harun-or-rashidzuma-wirealamy-live-news-2F4JM5D.jpg

YLE on sii valemedia!

Lissu se aina jaksaa saarnata maahanmuuton haitoista etc. Mutta kannattaisko sitten puuttua vain niihin oikeiin ongelmiin (joita kyllä on), mutta jättää tämmöset turhat pikkujutut väliin.

Mahtaiskohan ne "pelkästään miesten" uimavuorot olla ees suosittuja. Homothan sinne vaan menis. Ihan turha järjestää semmosta millä ei oo kysyntää. Naisten uimavuoroilla on. Vähän niinkuin naisten kuntosaleilla.

Tietty arvelen, että kun Lissu tän framille nosti, niin siellä taustalla on joku maahanmuuttojuttu jota haluaa taas parjata.
Lissu nosti tämän framille koska kokee, että tässä tasa-arvoisessa ja sukupuolettomassa maassa tämän keissin luulisi herättävän paljon keskustelua. :thumbsup:

Vaikka kovasti tykkäät aina huomioda minua, kiitos siitä ❤️, kehottaisin joskus keskittymään ihan aiheeseenkin. :)
Alkaa jo punastuttamaan kun puhut aina minusta.
shy-dwarf.gif

• Tykkää
Reactions: m1es
No ei ole vaikea arvata. Varmaan jossain Homma-foorumissa etc. pyörii päivät pitkät ja sieltä ammentaa näitä juttuja. Eipä hän paljoa ketjuja avaa ellei niissä ole joku tämmönen "oman" asian ajaminen.
Ei kannata mennä henkilöihin.

Keskitytään itse asiaan. :thumbsup:

Lissu nosti tämän framille koska kokee, että tässä tasa-arvoisessa ja sukupuolettomassa maassa tämän keissin luulisi herättävän paljon keskustelua.

Vaikka kovasti tykkäät aina huomioda minua, kiitos siitä , kehottaisin joskus keskittymään ihan aiheeseenkin.

Minusta se nyt vaan liittyy aiheeseen, että pohtii syitä moisen asian esillenostamiseen.

Mielestäni tämä maa on suhteellisen tasa-arvoinen. Mutta että sukupuoleton? Mitä tarkoitat tällä? Luulisin, että suurin osa ihmisistä Suomessa kokee hyvin vahvasti olevansa mies tai nainen. Ne, jotka kokevat jotain muuta on hyvin, hyvin pieni vähemmistö.

Ei kannata mennä henkilöihin.

Keskitytään itse asiaan.

Sanoo henkilö, joka on aika usein valmis diskriminoimaan isoja ihmisryhmiö vain sen perusteella, että edustavat jotain hänelle epäsopivaa vähemmistöä.

Mutta kuten sanoin, että jos keskitytään aiheeseen, niin minun mielestä ihan kokeilunarvoinen juttu. Jos se lisää tiettyjen ihmisryhmien liikuntaharrastusta, niin hyvä homma. Uskoisin, että tämä ei kavenna kenenkään muun liikuntaharrastusmahdollisuuksia.

Minusta se nyt vaan liittyy aiheeseen, että pohtii syitä moisen asian esillenostamiseen.

Mielestäni tämä maa on suhteellisen tasa-arvoinen. Mutta että sukupuoleton? Mitä tarkoitat tällä? Luulisin, että suurin osa ihmisistä Suomessa kokee hyvin vahvasti olevansa mies tai nainen. Ne, jotka kokevat jotain muuta on hyvin, hyvin pieni vähemmistö.
Sukupuolisensitiivisyys on vahvasti näkyvää nykysuomessa - halusimme tai emme;
äidit ja isät ovat vanhempia, pojat ja tytöt ovat tyyppejä/henkilöitä jne.

Voiko tosiaan olla, että Yle valehtelee noin räikeästi? Vai eikö toimittaja ole tehnyt töitään kunnolla?

Ja juu, ei varmaan tarvitse kysyä, mitä mieltä olen.

• Tykkää
Reactions: m1es ja Lispetti

Yhteistyössä