Naisista fantasioivia naisia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja bi(kö???)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
näin on käynyt ;) eikä sen tartte olla tuntematon, eikä tartte olla edes rakastunu :D

Justhan mä sanoin että tuntemattomasta miehestä nyt ei ainakaan katsomalla kostu.

justhan mä sanoin että näin on käynyt :D ;)

Sanoit ETTEI TARTTE OLLA TUNTEMATON.
Koita hyvä ihminen päättää.

näin on käynyt ;) eikä sen tartte olla tuntematon, eikä tartte olla edes rakastunu :D

Justhan mä sanoin että tuntemattomasta miehestä nyt ei ainakaan katsomalla kostu.

justhan mä sanoin että näin on käynyt :D ;)

Sanoit ETTEI TARTTE OLLA TUNTEMATON.
Koita hyvä ihminen päättää.

nii, tuntemattoman kanssa on näin käyny eikä edes tartte olla tuntematon. molempien. opettele hyvä ihminen lukeen :D

Lunatic, mä kumoan sun teorian ettei tuntemattoman miehen katselemisesta voi kiihottua! Mä kyllä voin, meijän naapuriin muutti joku aika sitten poliisi, kalju, lihaksikas ja kun sen ekaa kertaa näin kun olin tytön kanssa ulkona leikkimässä ja se ajo nurmikkoa ilman paitaa niin kyllä siinä meni tältä äidiltä hiukan pasmat sekasin toviksi :D ja illallakin vielä mietin sitä uniformussaan ja ilman sitä :)

Alkuperäinen kirjoittaja d:
Lunatic, mä kumoan sun teorian ettei tuntemattoman miehen katselemisesta voi kiihottua! Mä kyllä voin, meijän naapuriin muutti joku aika sitten poliisi, kalju, lihaksikas ja kun sen ekaa kertaa näin kun olin tytön kanssa ulkona leikkimässä ja se ajo nurmikkoa ilman paitaa niin kyllä siinä meni tältä äidiltä hiukan pasmat sekasin toviksi :D ja illallakin vielä mietin sitä uniformussaan ja ilman sitä :)

:p :p :p :saint:

Yhteistyössä