Naiskaverini epäilyttävät etelänmatkasuunnitelmat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Matka-epäröitsijä (n)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Matka-epäröitsijä (n)

Vieras
Olemme käyneet erään naispuolisen kaverini kanssa Turkissa tms välillä sinkkuna ollessamme ja nyt kun olemme löytäneet miehet, olisi taas matkakuumetta. Asiassa on vain 1 mutta. Tämä mun kaverini käytös siellä perillä. Minä en petä miestäni, mutta samaa ei voi sanoa tästä kaveristani. Hän ei...hymm.. oikein kotimaassa saa huomiota miehiltä joten helppo keino siihen on nuo etelän matkat.

Itse haluaisin ottaa aurinkoa, katsella nähtävyyksiä jne, mutta kaverilleni ei se riitä. Mieheni ei tiedä tätä kaverini ominaisuutta, eikä hänen miehensä.

Minua ei kiinnostaisi lähteä siinä seurassa etelään. Miten voin kieltäytyä siitä, en voi suoraan sanoa tuota syytä koska eihän se nyt mua pitäisi periatteessa haitata. En vain viitsi katsella sellaista. En voi keksiä sitäkään että mieheni ei päästä koska kaverini tietää että varmasti päästää.

Lähde matkalle miehesi kanssa ja sano kaverille että päätitte nyt tänä vuonna lähteä kahdenkesken?

Käymme mieheni kanssa kyllä matkoilla, mutta hän ei halua lähteä Turkkiin eikä muuallekaan rantalomakohteeseen. On enempi kulttuurimatkailija, mulle taas käy kaikki ja olenkin käynyt naiskaverini kanssa sitten etelässä. Ymmärrän toisaalta ystävääni, kun häntä ei täällä Suomessa juuri kukaan hae edes tanssimaan ja hänellä olisi kova tarve kuitenkin.. no tiedätte mitä.

Viimeksi muokattu:
Ruma tai ei, miehen on silti saanut. Joten mikä into vielä lomallakin iskeä? Moni ihminen, nättikin, viettää vuosikausia sinkkuna eikä flaksi tunnu käyvän.

Sano kaverillesi, että Turkki on nähty, mennään yhdessä Miamiin.

Olin muuten nuorna mimminä interraililla kerran yhden muijan kanssa, joka alkoi käydä hermoille välillä, koska joka kohteessa pääasiallinen kiinnostus oli saada iskeä joku kundi. Pari kertaa, nyt jälkikäteen ajatellen, meille olisi voinut käydä huonosti, koska hän tosiaan oli että joo jos jossain Italiassa paikalliset kundit ehdotti ties minne kaverin kämpille menoa ja siellä sitten osa jengiä marijuanaa poltteli. Onneksi meille ei tapahtunut mitään, mutta ottaen huomioon kaverini sinisilmäisyyden, olisi voinut tapahtua.

Käymme mieheni kanssa kyllä matkoilla, mutta hän ei halua lähteä Turkkiin eikä muuallekaan rantalomakohteeseen. On enempi kulttuurimatkailija, mulle taas käy kaikki ja olenkin käynyt naiskaverini kanssa sitten etelässä. Ymmärrän toisaalta ystävääni, kun häntä ei täällä Suomessa juuri kukaan hae edes tanssimaan ja hänellä olisi kova tarve kuitenkin.. no tiedätte mitä.

No mikähän tuo ongelmasi viimekädessä oikein on?
Jos tykkään maata rannalla..luulisi sen käyvän.Jos haluat katsella nähtävyyksiä, eiköhän sekin onnistu?
Toki ymmärrän että haluat seurustella ystäväsi kanssa, mutta ei kai hän nyt kaiken aikaa roiku miesten perässä.

Tee kuitenkin selväksi ettet halua kantaa huolta etkä vastuuta hänen menemisistään..ja että huoneeseen ei tuoda vieraita.Parempi ettet "näe etkä kuule" mitään. Helpompi kotimaisemissa, jos epäilyksiä herää.
Voithan kokeilla.

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja kytsäri;10533816:
No mikähän tuo ongelmasi viimekädessä oikein on?
Jos tykkään maata rannalla..luulisi sen käyvän.Jos haluat katsella nähtävyyksiä, eiköhän sekin onnistu?
Toki ymmärrän että haluat seurustella ystäväsi kanssa, mutta ei kai hän nyt kaiken aikaa roiku miesten perässä.

Tee kuitenkin selväksi ettet halua kantaa huolta etkä vastuuta hänen menemisistään..ja että huoneeseen ei tuoda vieraita.Parempi ettet "näe etkä kuule" mitään. Helpompi kotimaisemissa, jos epäilyksiä herää.
Voithan kokeilla.

Hänestä saa olla huolissaan. Hän voi tuoda hotellihuoneeseen "niitä". Lisäksi mukana saattaa olla joku toinen miehenpuoli, jota tyrkytetään mulle, "yksinäiselle" naiselle. Ja nämä tulevat aurinkoa ottaessa ja kadulla kävellessä vastaan häiritsemään.

Alkuperäinen kirjoittaja Matka-epäröitsijä (n);10533753:
Minua ei kiinnostaisi lähteä siinä seurassa etelään. Miten voin kieltäytyä siitä, en voi suoraan sanoa tuota syytä koska eihän se nyt mua pitäisi periatteessa haitata. En vain viitsi katsella sellaista. En voi keksiä sitäkään että mieheni ei päästä koska kaverini tietää että varmasti päästää.

MITEN NIIN sen ei pitäisi sinua periaatteessa haitata, jos jotain karvakäsiä roudataan hotellihuoneeseen? Onhan tuo nyt aikamoinen haitta minusta. Voit ihan hyvin sanoa oikean syyn.

Alkuperäinen kirjoittaja ai että mitä;10533847:
MITEN NIIN sen ei pitäisi sinua periaatteessa haitata, jos jotain karvakäsiä roudataan hotellihuoneeseen? Onhan tuo nyt aikamoinen haitta minusta. Voit ihan hyvin sanoa oikean syyn.

OT mutta miten ylipäätään ne jotka lähtevät SEN perässä matkalle ja roudaavat näitä vieraita ihmisiä huoneeseensa, uskaltavat sen tehdä? Siis jos on vielä matkakaverinkin omaisuus tyrkyllä pöydillä? En kyllä itse lähtisi tuollaisen munahaukan kanssa edes risteilylle.

Ja pahimpia ovat pullantuoksuiset perheenäidit siellä etelässä, missä päin maailmaa hyvänsä.
Kuten todellisuudessa on tämä aloittajakin, mutta yrittää nyt kiemurrella ja saada yleistä hyväksyntää panomatkalleen. Ainahan ne on ne muut, jotka kaikki pahat tekee, jössös sentään.

Ja pahimpia ovat pullantuoksuiset perheenäidit siellä etelässä, missä päin maailmaa hyvänsä.
Kuten todellisuudessa on tämä aloittajakin, mutta yrittää nyt kiemurrella ja saada yleistä hyväksyntää panomatkalleen. Ainahan ne on ne muut, jotka kaikki pahat tekee, jössös sentään.

Kiitos vain mutta minä kyllä olen saanut "lähtöluvan" matkalle, vaan en sinne haluaisi mennä. Minä en petä miestäni minkään etelän hetelmän kanssa. Enkä kyllä muunkaan, mutta JOS tarve iskisi, kyllä minä valitsisin ehdan suomipoitsun enkä mitään rasvaista turistipyydystä jolle pitää vielä maksaa siitä panosta.

Viimeksi muokattu:
Minusta ap on omituinen kun on varma että toinen pettää. Luulisi sen kaverinkin olevan tyytyväinen kun on miesystävä. Olet suoraan sanottuna alentuva tuota ystävääsi kohtaan.

Kiitos vain mutta minä kyllä olen saanut "lähtöluvan" matkalle, vaan en sinne haluaisi mennä. Minä en petä miestäni minkään etelän hetelmän kanssa. Enkä kyllä muunkaan, mutta JOS tarve iskisi, kyllä minä valitsisin ehdan suomipoitsun enkä mitään rasvaista turistipyydystä jolle pitää vielä maksaa siitä panosta.

Niin, että olet jo miettinyt valmiiksi, että JOS pettäisit niin kenen kanssa.
Ehdota sille kaverillesi, että menettekin Lappiin lomille, niin sinäkin pääset pettämään tai toisaalta, onhan siellä etelässä muitakin suomalaisia. Toivotaan, että joku sullekin sopiva löytyy, niin ei tarvitse katsella vesi kielellä, kun kaveri saa.

Viimeksi muokattu:
Onko mitenkään mahdollista jutella tämän kaverisi kanssa, vakavasti? Sanoisit ihan suoraan, ettet halua katsella moista menoa. Ja tarvitsetko oikeasti itsellesi ystävää, jonka seurassa et lomallasi voi rentoutua ilman huolta huomisesta?

Tietenkin yksi (hintavampi) vaihtoehto on myös ehdottaa, että menette lomalle ns yhdessä, mutta teillä on erilliset huoneet, jolloin hän voi rauhassa rällätä mitä huvittaa ja sinä voit lyödä oman ovesi lukkoon?

No joka tapauksessa, ratkaisu piilee kaverisi kanssa keskustelemisessa. Henkilökohtaisesti vetäisin tuollaisesta käytöksestä aivan järkyttävät herneet nenääni, en käsitä ihmisten tarvetta roikkua parisuhteessa ja samalla duunata kaikkea mikä liikkuu ja toisaalta ajatus johonkin turistikohteen vakipanoon koskemisesta... yyh ja yöks...

[QUOTE="ystävä";10533975]Minusta ap on omituinen kun on varma että toinen pettää. Luulisi sen kaverinkin olevan tyytyväinen kun on miesystävä. Olet suoraan sanottuna alentuva tuota ystävääsi kohtaan.[/QUOTE]

Muistaakseni mainitsinkin että hän yrittää jatkuvasti (siis myös varattuna) iskeä muita miehiä. Kun olemme ihan täällä Suomessa baarielämässä, hän tyrkyttää itseään jatkuvasti muille. Ai minä tässä olen se alentuva kun istun fiksusti pöydässäni enkä tyrkytä persettäni jokaiselle jätkälle joka eteen sattuu. Kukaan ei vaan häntä huoli täällä mutta siellä Turkissa huolii, se tässä on se pointti.

Niin, että olet jo miettinyt valmiiksi, että JOS pettäisit niin kenen kanssa.
Ehdota sille kaverillesi, että menettekin Lappiin lomille, niin sinäkin pääset pettämään tai toisaalta, onhan siellä etelässä muitakin suomalaisia. Toivotaan, että joku sullekin sopiva löytyy, niin ei tarvitse katsella vesi kielellä, kun kaveri saa.

Olet aika yksinkertainen vai provoiletko? Minä saisin miehen kyllä ihan kotimaastakin, puhumattakaan että etelästä. Niin rumaa naista ei olekaan etteikö siellä flaksi kävisi.

Joko pelleilet tai sulla viiraa.

Viimeksi muokattu:
Onko mitenkään mahdollista jutella tämän kaverisi kanssa, vakavasti? Sanoisit ihan suoraan, ettet halua katsella moista menoa. Ja tarvitsetko oikeasti itsellesi ystävää, jonka seurassa et lomallasi voi rentoutua ilman huolta huomisesta?

Tietenkin yksi (hintavampi) vaihtoehto on myös ehdottaa, että menette lomalle ns yhdessä, mutta teillä on erilliset huoneet, jolloin hän voi rauhassa rällätä mitä huvittaa ja sinä voit lyödä oman ovesi lukkoon?

No joka tapauksessa, ratkaisu piilee kaverisi kanssa keskustelemisessa. Henkilökohtaisesti vetäisin tuollaisesta käytöksestä aivan järkyttävät herneet nenääni, en käsitä ihmisten tarvetta roikkua parisuhteessa ja samalla duunata kaikkea mikä liikkuu ja toisaalta ajatus johonkin turistikohteen vakipanoon koskemisesta... yyh ja yöks...

Tuskin sekään auttaisi, sitä paitsi varmaan se kaveri ei suostuisi. Ne samat mustat miehet parveilisi kaverin ympärillä taas seur. päivänä ja näin saisi ap:kin sitä moskaa osakseen..

Viimeksi muokattu:

Et lähde jos ei huvita. Ja jos aurinko kutsuu, niin voithan sinä nyt hyvän tähden aikuinen ihminen sanoa ystävättärellesi, ettet halua osallistua edes sivustaseuraajana hänen pettämiskuvioihinsa. Ja voit ottaa vaikka oman hotellihuoneenkin.

Itsekään en viitsisi moista menoa ystävättäreltäni katsella, mutta eipä se mikään ongelma olisikaan, en edes harkitsisi matkaa vastaavassa tilanteessa...Niin suuri tarve ei itselläni matkustella ole, että ihan mitä seuraa olisin valmis sietämään vain matkalle päästäkseni.

Viimeksi muokattu:
Olet aika yksinkertainen vai provoiletko? Minä saisin miehen kyllä ihan kotimaastakin, puhumattakaan että etelästä. Niin rumaa naista ei olekaan etteikö siellä flaksi kävisi.

Joko pelleilet tai sulla viiraa.

... on tuo että ne joilla ei flaksi käy kotimaassa tai sivistysmaissa, menevät Turkkiin, siellä saa osansa niin lihava kuin rumakin!!! Eli ei tässä nyt kukaan erityisesti provoile, vaan kertoo yleisesti tunnetun totuuden!

Viimeksi muokattu:
... on tuo että ne joilla ei flaksi käy kotimaassa tai sivistysmaissa, menevät Turkkiin, siellä saa osansa niin lihava kuin rumakin!!! Eli ei tässä nyt kukaan erityisesti provoile, vaan kertoo yleisesti tunnetun totuuden!

Siis sitähän minä tässä olen koko ketjun jankuttanutkin. Tuo nimmari JUSTJOO vain vihjasi kuinka minä katselen vesi kielellä kun kaverini hinkkaa jotain hikistä mustaamiestä. En todellakaan katsele, korkeintaan laatta lentää. Eikä mun tarvitsisi mennä Lappiin asti jos haluan miehiä, kyllä mun pärställä ja kropalla ja päänsisällöllä niitä saa ihan tästä kotikaupungistakin JOS HALUAISIN.

Siis se on vanha totuus että Turkkiin ym mennään kun ei muualta irtoa. Käyttäisitte kumia kuitenkin nyt siellä edes.

Viimeksi muokattu:

No tästä taas päästään kysymykseen siitä, kuka on kaunis ja kuka ruma. Se kun on katsojan silmässä eikä se silmä ole kaikilla eu-standardin mukainen. Myös suomalaisen mielestä lihava voi olla kaunis ja kelpaa puolisoksi ja sänkykumppaniksi.

Miksi ap pitää ystävänään (siis oikein ystävänään) ihmistä, jota haukkuu täällä ja jonka elämäntapaa pitää kyseenalaisena? No siksi, koska tämä ystävä uskaltaa tehdä niitäkin juttuja, joita ap haluaisi, mutta ei rohkene. Hän haluaa paheellisen ystävän tunteakseen itsensä niin hyväksi ja puhtoiseksi.

Minun ystäväni ovat oikeasti ystäviä ja matkallekin lähden vain niiden kanssa, joiden kanssa oikeasti ajatukset menee yksiin.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä