Naispyöräilijä raiskattiin törkeästi.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taas uusi yksittäistapaus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";25961580]Eikö ole hyvä, että raiskarimamut voivat käydä tarkistuttamassa terveystilanteensa lääkärin luona, eihän sitä koskaan tiedä mitä tauteja sitä voi raiskatessa saada.[/QUOTE]

Ha haa, sitähän sulle ketjussa yritettiin toitottaa. Nytkö vasta keksit, että se on hyvä asia.

Btw, onko sulla ikinä mitään ihan ikiomia ajatuksia?

[QUOTE="vieras";25961709]Ai, oletko jo saanut sellaista tietoa, jota lehdistöllä ei ole? No kerro nyt![/QUOTE]

Lehdistöllä on kaikenlaista tietoa, sellaistakin mitä ei kerrota syystä tai toisesta suurelle yleisölle.

[QUOTE="vieras";25961610]Ha haa, sitähän sulle ketjussa yritettiin toitottaa. Nytkö vasta keksit, että se on hyvä asia.

Btw, onko sulla ikinä mitään ihan ikiomia ajatuksia?[/QUOTE]

Sinä se jaksat olla enemmän huolestunut raiskarimamujen kuin raiskattujen terveydentilasta...

[QUOTE="vieras";25961727]Lehdistöllä on kaikenlaista tietoa, sellaistakin mitä ei kerrota syystä tai toisesta suurelle yleisölle.[/QUOTE]

No jos kerran sinulla on parempaa tietoa, niin jaa se ihmeessä meille kaikille. Haluamme totuuden!

[QUOTE="vieras";25961740]Sinä se jaksat olla enemmän huolestunut raiskarimamujen kuin raiskattujen terveydentilasta...[/QUOTE]

Voi kuule, kyllä nainen on raiskatun naisen puolella, usko pois, ja ihan sama, mistä raiskaaja on kotoisin. Sinä se et taas koskaan puolusta sellaisten suomalaisten naisten oikeuksia, joita omat aviomiehet tai sukulaiset raiskaavat. Herää kysymys, miksi et tee niin?

[QUOTE="vieras";25961765]Mitäs mä muka valehtelin?[/QUOTE]

Sanoit "mamut ovat mamuja vain rikoksen uhrina ja rikollisina he ovat suomalaisia".

Paina se sinne kovaan kalloosi jo, että rikollinen on rikollinen, taustasta huolimatta! Kukaan tervejärkinen ei puolusta rikollisia!

[QUOTE="vieras";25961727]Lehdistöllä on kaikenlaista tietoa, sellaistakin mitä ei kerrota syystä tai toisesta suurelle yleisölle.[/QUOTE]

Eli et tiedä asiasta sen enempää.

[QUOTE="vieras";25961776]Sanoit "mamut ovat mamuja vain rikoksen uhrina ja rikollisina he ovat suomalaisia".

Paina se sinne kovaan kalloosi jo, että rikollinen on rikollinen, taustasta huolimatta! Kukaan tervejärkinen ei puolusta rikollisia![/QUOTE]

Eli et pystynyt osoittamaan mun valehdelleen.

Sinä siis et ole tervejärkinen.

[QUOTE="Hah";25961790]Eli et tiedä asiasta sen enempää.[/QUOTE]

En tiedä, mutta osaan päätellä. Poliisitiedotteen perusteella uskallan väittää tekijöiden olevan mamuja tai sitten raiskausta ei ylipäätään ole tapahtunut.

[QUOTE="vieras";25961793]Ikävä kyllä mulla ei ole tarpeeksi pitkää rautalankaa eikä tarpeeksi paksua ratakiskoa sun tarpeisiin.[/QUOTE]

Onko sinulla vaikeuksia pukea ajatuksiasi sanoiksi? Miksi edes osallistut keskusteluun jos et saa ajatuksiasi esille? Tuo on ihan samaa mitä ala-asteelaiset tekevät: kyllä minä tiedän mutta en kehtaa sanoa!

[QUOTE="vieras";25961835]En tiedä, mutta osaan päätellä. Poliisitiedotteen perusteella uskallan väittää tekijöiden olevan mamuja tai sitten raiskausta ei ylipäätään ole tapahtunut.[/QUOTE]

Palataan asiaan, kun tiedämme asiasta lisää, eikö vain?

[QUOTE="vieras";25961943]Palataan asiaan, kun tiedämme asiasta lisää, eikö vain?[/QUOTE]

Sinä tuskin haluat palata asiaan kun kaikki faktat on selvillä, niinhän siinä kävi Toulousen sarjamurhaajarasistimamunkin osalta. ;)

[QUOTE="vieras";25961816]Eli et pystynyt osoittamaan mun valehdelleen.

Sinä siis et ole tervejärkinen.[/QUOTE]

Olen ennenkin sanonut sinulle: hae hyvä ihminen apua. Kukaan muu täällä ei tehtaile näitä aloituksia ja "keskustele", kuten sinä, vaikka täällä kaikenlaisia ihmisiä ongelmineen riittää. Sinulla on pahoja pakkomielteitä.

Terv. psykologi

[QUOTE="vieras";25961966]Sinä tuskin haluat palata asiaan kun kaikki faktat on selvillä, niinhän siinä kävi Toulousen sarjamurhaajarasistimamunkin osalta. ;)[/QUOTE]

En ymmärrä, mistä puhut, mutta minä en ole ainakaan väittänyt juuta enkä jaata siitä, kuka tuon raiskauksen takana on, sillä en tiedä, joten en yritä väittääkään mitään, toisin kuin sinä teet.

[QUOTE="vieras";25961951]Sovitaan sit niin et mä olen ala-asteikäinen, mut sulla on menossa vasta kyselyikä. :D[/QUOTE]

Kukahan tämän jonninjoutavien typeryyksien kyselemisen aloitti:
"Eli olet itsekin potentiaalinen raiskaaja vai.. eikö sinulla ole munaa tai akkaa?"
"Niin, miksi sä et olisi, mutta muut miehet olisivat?"
"Tajuatko jo?"

Minä osaan tehdä muutakin kuin kysellä hölmöjä.

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä