Naissiivojat uimahallissa miestenpuolella

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huhuhuh!!!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Yhdyn Ruusan sanoihin. Nuorempana kun kylpylässä siivoilin niin miesten puolella kyllä törmäsi tosiaan nolostuttaviin juttuihin, vain siksi että kaikki alastomat pervot eivät osanneet olla kunnolla. Muutaman kerran kun niihin tilanteisiin joutui niin sitä ei tehnyt mieli katsella pätkän vertaa niitä miehiä (vaikka minkälaisia hottiksia siellä oliskin pyörinyt), vaan hoitaa vain hommansa robottina katse tasan niissä siivouskohteissa.

[QUOTE="vieras";27807439]ai mitä olet esim. nähnyt?[/QUOTE]

Joo, tähänhän mä niitä alan kaikkien mieliksi luettelemaan... Ihan voi käyttää mielikuvitusta siitä mitä ryppyiset vanhat (no joo, ne nuoremmatkin) alastomat pervot äijät keksivät tehdä nolatakseen nuoren siivoojan, tai oikeasti kokeakseen hekuman huipun (kun eivät vissiin muuten saa)... :x

Olin nuorena tyttönä yhden kesän hommissa paikallisessa uimahallissa.
En kyllä tiedä kumpaa nolostutti enemmän - niitä nuoria poikia jotka siellä suihkussa oli alasti, vai minua kun jouduin siivoamaan.
Epämiellyttävä se tilanne oli jokatapauksessa. Mutta siivotahan se piti, kun esimies käski. Eikä yhtäkään miespuolista siivoojaa ollut töissä.

[QUOTE="vieras";27807521]Saa ja olen nähnyt uimahallin pesutiloissa, oli vielä tummahko ulkomaalaiselta näyttävä mies. Seinällä oli varoitus, että voi olla miespuolinen työntekijä paikalla.[/QUOTE]

Varoitetaanko miehiä lainkaan? :O
'Siivoojana saattaa olla naispuolinen henkilö'

Myös minun kotikaupunkini uimahallissa on töissä pari nuorehkoa naissiivoojaa, jotka tulevat aina miesten puolelle katselemaan kulleja. Taitaa olla joka naisen unelma-ammatti.

Yhteistyössä