Näistä "provo"-jutuista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kiukkuperse
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kiukkuperse

Aktiivinen jäsen
13.06.2006
12 597
0
36
Lahti
..

joku kirjoittaa tänne et jotain tapahtunut ja sit jotkut kirjottaa et provoo tää juttu tai jotain.. ni mitäs jos se onki totta.. miks se pitää ketjuu kirjottaa ja lisätä toisen pahaa oloa jos asia onki totta.. maailmassa tapahtuu mitä ihmeellisemmiltä kuulostavia asioita joita ei saata todeksi uskoa.. jos epäilee jotai provoks ni ei tarttis sitä ketjuu kirjottaa.. voi siihen jättää vastaamatta ..

ja tämä siis mietelmäni.. :whistle: ei tappelun aiheeksi tarkoitettu..

Ihan asiaa kirjoitat... Tää palsta on monille ainoa paikka avautua ja saada tukea. Toki provojakin välissä on, mutta ne voi jättää huomiotta. Kurjaa, että veistä käännetään haavassa.

No musta tuntuu, että joillekin se on merkki omasta älystä, että "taas MÄ tunnistin provon, kun oon niin fiksu". Eihän se keltään oo pois jos otetaan jutut tosissaan. Ei vale ole sen vika joka siihen uskoo, vaan sen joka sen kertoo.

Otetaas kaikki sellanen asenne et: "so what, vaikka kyseinen aloitus olisikin provo, mä kyllä vastaan silti..voi siitä joku muu lukija saada tukea JOS on kokemuksia itsellään aiheesta kuin aiheesta".. (eli sielläpä annetaan provo-aloituksen tekijän naureskella partaansa..ihan sama jos siitä saa päiviinsä sisältöä :kieh:

Olet kyllä ihan oikeassa, vastaamatta voi jättää, jos provoksi epäilee. Mä nykyisin luen jotain mainitsemasi tyyppistä ketjua aika pitkäänkin ennenkuin viitsin siihen mitään kommentoida. Jos kommentoin ollenkaan. Mutta myönnettävä on, että aika monesti, kun ketjussa lukee "provotutka piippaa", niin ajattelen, että ai sinullakin =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 15:13 ElinaJohanna kirjoitti:
..

joku kirjoittaa tänne et jotain tapahtunut ja sit jotkut kirjottaa et provoo tää juttu tai jotain.. ni mitäs jos se onki totta.. miks se pitää ketjuu kirjottaa ja lisätä toisen pahaa oloa jos asia onki totta.. maailmassa tapahtuu mitä ihmeellisemmiltä kuulostavia asioita joita ei saata todeksi uskoa.. jos epäilee jotai provoks ni ei tarttis sitä ketjuu kirjottaa.. voi siihen jättää vastaamatta ..

ja tämä siis mietelmäni.. :whistle: ei tappelun aiheeksi tarkoitettu..

Nyt taidat porvoota. Ei tällaista tapahdu. Olet selvästi trolli!

Yhteistyössä