Naista villiin seksi suhteeseen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vapaa mies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Heh..Olitpa hassu..Eli ei koko tms vaateita..Lähellä olet,kvlassa minä..Mitäpä haluat/haluaisit tietää?Kaikkea en toki tässä foorumis löpise,mailitse sitten tms..Ihan täysjärkinen olen,enkä susiruma...Ehhe..Ja nimenomaan vain seikkailua vailla olen...Mikäli kaik natsaa..

Itsevarma ei kuitenkaan ylpeä..Mies joka tietää mitä tahtoo ja ottaa haluamansa..Omaa katseen joka ei jätä mitn arvailujen varaan..Osaa kertoa mitä haluaa,kertoo mikä tuntuu hyvältä ja kun tuntuu..Ulkonäköseikat aika vähäisiä,siisti ja puhdas,toki ei susiruma saa syttymään..Taitavuuskin saa sukat pyörimään,jos heti työntää kieltä kurkkuun tai tunkee käden housuihin ja pitkillä kynsillään rämpyttelee kun kitaraa soittais..Saa aika varmasti pysyä poissa iholta..:) itse?

Mitähän Jussi mahtaa tarkottaa?Mitä kaikki kunnossa käsittää?Pikkuflunssaa lukuunottamatta kaik suht koht kohdallaan...Just nyt en kummempaa touhua,telkkaria toljotan...

Hei, ei aina pidä olla ""kännissä"" kun ja jos yrittää naista iskeä...

Mutta mitä tulee...niin mihin...?

Toteemissa ehkä onnistuu ""sämpy käksii"" - huuto, mutta mitä tulee niihin hyviin paikkoihin ja niitähän on...no jätetään se nyt salaisuudeksi

ja mitä kuuluu sinun ""villi seski suhteeseen"", jos saan kysyä

mutta enpä usko että, sinulla on mitään hätää nimimerkin kanssa, hei mies vähän mielikuvitusta: jos ja kun kulkee ""vapaa mies"" - nimimerkillä saattaa olla pitkät, mutta onnelliset illat

...ja nuo legendaariset kolme pistettä pilasivat koko homman, mutta antakaamme anteeksi...