Naisten liiat orgasmit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Blueballs
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

Blueballs

Vieras
Mulla olis semmonen ongelma että tyttöystäväni saa orgasmin minua nopeammin, noin isomman kolmen orgasmin jälkeen hän sanoo ettei pysty yhtään enempään. Jään usein ilman orgasmia itse tei sitten se täyty hoitaa itse.
Onko normaalia saada niin isoja orgasmeja ettei pysty enää jatkamaan, vai pelkääkö hän vain orgasmejaan koska hän ei ennen minua saanut orgasmeja?
Päinvastaseen ongelmaan kyllä löytyy apuja mutta ei tähän.

Mulla olis semmonen ongelma että tyttöystäväni saa orgasmin minua nopeammin, noin isomman kolmen orgasmin jälkeen hän sanoo ettei pysty yhtään enempään. Jään usein ilman orgasmia itse tei sitten se täyty hoitaa itse.
Onko normaalia saada niin isoja orgasmeja ettei pysty enää jatkamaan, vai pelkääkö hän vain orgasmejaan koska hän ei ennen minua saanut orgasmeja?

Ei ole normaalia eikä tottakaan. Nainen pystyy kyllä jatkamaan jos haluaa. Hän ei vaan enää halua, kun on itse saanut tyydytyksen. Tai ehkä sinun orgasmin saamisesti vie aikaan niin kauan, että hän ei enää jaksa. Miksi sinulla kestää niin kauan?
Yleensä ongelma on tosiaan päinvastainen.

Viimeksi muokattu:
Ei ole normaalia eikä tottakaan. Nainen pystyy kyllä jatkamaan jos haluaa. Hän ei vaan enää halua, kun on itse saanut tyydytyksen. Tai ehkä sinun orgasmin saamisesti vie aikaan niin kauan, että hän ei enää jaksa. Miksi sinulla kestää niin kauan?
Yleensä ongelma on tosiaan päinvastainen.
En tiedä miksi siinä menee niin pitkään. Hän myös rakastaa sitä kun laukean hänen sisällensä niin en usko että hän lopettaa vain kun on itse saanut tyydytyksen, turhan usein joudukin tulemaan suuhun tai rinnoille kun hän ei pysty muuhun. Usein seksin jälkeen hän on vaan niin täpinöissä ettei nahoissaan meinaa pysyä, upeaahan se on saada toinen tuollaiseksi.

Viimeksi muokattu:

Joillain naisilla orgasmin edellytyksenä on klitoriksen kiihottaminen. Jos on jyystetty pitkään ja pari orkkua saanut, niin yksinkertaisesti alkaa paikat kipeytyä eikä touhu enää tunnu mukavalle. Jonkin verran voi itse hillitä ettei tule niin nopeasti, mutta silloin myös vaikuttaa vähän lahnalta. Voisiko tyttöystäväsi käsitellä sinua jollain muilla keinoin vähän pidempään ennen kuin menet hänen sisäänsä. Niin että kun pääset sisään alat pelätä laukeamistasi liian aikaisin. Myös harvemmat seksikerrat voi helpottaa tilannettasi. Tyttösi voit silti hodiella muillakin keinoin.

Viimeksi muokattu:
Tällaiseen ongelmaan on helppo ratkaisu: toinen nainen petiin mukaan. Kun painat molempia vuorotellen, saat varmasti ennen pitkää, eikä vaimokaan tule liian herkäksi.