Sanotaan, että seksikäs pukeutuminen alkaa jo alusvaatteista ja se pitää kyllä paikkansa. Hyvät rintaliivit, jotka ovat senverran tiukat, että ne nostavat povea ja rinnat siirtyvät ihan vierekkäin,
niin povi näyttää silloin vieläkin täyteläisemmältä ja kiinteämmältä. Pikkuhousut voivat strtingit,
hipsit tai vaikka läpinäkyvät, sellaiset näyttävät hyviltä.
Johonkin erityiseen tilaisuuteen voi laittaa vaikka korsetin ja sukkanauhaliivit, varsinkin jos on treffit jonkun ihanan miehen kanssa. Minä itse en ole vielä tottunut käyttämään pelkkiä sukkia ja sukkanauhaliivejä, mautta aion totutella niihin.
Minusta hame on aina seksikkäämpi kuin pitkät housut, joko puoli tai kokohame. Hameen täytyyy
tietenkin korostaa vyötäröä, lantio kaaria ja peppua. Jotku puolihameet tuovat tosi hyvin lantio esille ja korostavat hyvin lantion kaaria.
Rintoja ei tarvitse kokonaan näyttää, voi näyttää rintojen vaon rintojen yläosan, se riittä hyvin.
Korkeakorkoiset kengät kruunaavat koko komeuden, ne tuovat naisen sääret paremmin esiin ja myöskin lantion kävellessä.
Tosin minä voin tuntea oloni seksikkääksi kotona pelkässä t-paidassa ja pikkuhousuissa, joissa yleensä olenkin ollessani yksin kotona.
Jokaisen naisien kannattaa korostaa oman vartalonsa erityisen hyvää kohtaa tai kaikkia niitä hyviä kohtia, joita on.