Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Itse asiassa vaikkapa tukeva pajunoksa toimii yllättävän hyvin kun se on tuore. Joustaa erinomaisesti ja kestää pitkään. Avainsana on se tuoreus.Näin on. Keppinä kannattaa muuten käyttää hiilikuitu- tai titaanivalmistetta. Sormen paksuinen puukeppi katkeaa vähän turhan helposti.
Itse asiassa aika moni persu kannattaa vaimonkuritusoikeuden palauttamista. Näkökulma on se, että jos vaimo hormonipäissään (esim. PMS) vaikka liittyy SPR:ään ja menee vapaaehtoistyöhön vokkiin, niin pieni kepitys tai remmitys on juuri se, mikä palauttaa vaimon takaisin järkiinsä.
Myöskään naisten äänioikeuden poistamista ei pidetä yhtään hassumpana ideana, koska silloin saataisiin persujen kannatus tuplattua (yli 40%, ajatelkaa) ja vihreiden kannatus puolitettua.
Tää on ihan totta. Ja sitten ne vielä kehtaa valehdella muuta.Itse asiassa aika moni persu kannattaa vaimonkuritusoikeuden palauttamista. Näkökulma on se, että jos vaimo hormonipäissään (esim. PMS) vaikka liittyy SPR:ään ja menee vapaaehtoistyöhön vokkiin, niin pieni kepitys tai remmitys on juuri se, mikä palauttaa vaimon takaisin järkiinsä.
Myöskään naisten äänioikeuden poistamista ei pidetä yhtään hassumpana ideana, koska silloin saataisiin persujen kannatus tuplattua (yli 40%, ajatelkaa) ja vihreiden kannatus puolitettua.
Juuri näin. Tässäkin ketjussa ne vertailee, että mikä olisi paras väline pieksämiseen. Eli tietää, mistä puhuvat.Itse asiassa aika moni persu kannattaa vaimonkuritusoikeuden palauttamista. Näkökulma on se, että jos vaimo hormonipäissään (esim. PMS) vaikka liittyy SPR:ään ja menee vapaaehtoistyöhön vokkiin, niin pieni kepitys tai remmitys on juuri se, mikä palauttaa vaimon takaisin järkiinsä.
Juuri näin. Tässäkin ketjussa ne vertailee, että mikä olisi paras väline pieksämiseen. Eli tietää, mistä puhuvat.
Ja perinteinen on tietysti paras. Epäilemättä. Itse naisena olen tietenkin eri mieltä. Perinteeseen kuuluu niin useasti tuo vaimon hakkaaminen. Mutta persut taaplaa tavallaan, en ihmettele, miksi puolueessa niin vähän naisia.siitä parhaasta välineestä ei tarvi keskustella koska perinteisesti akalle on ruukattu antaa selekään tuppivyöllä (ei solkipäällä)
solki nyrkkiin ja kierretään vyötä muuta kierros nyrkin ympäri että jää semmonen puolen metrin häntä, sillä sitten roimitaan paljaalle perseelle
Naisena siis suosit enemmän perinteistä arabialaistyylistä keppiä kuin suomalaistyylistä vyötä? Siinä tapauksessa en ihmettele, miksi niin monet naiset äänestävät vihreitä eivätkä persuja.Ja perinteinen on tietysti paras. Epäilemättä. Itse naisena olen tietenkin eri mieltä. Perinteeseen kuuluu niin useasti tuo vaimon hakkaaminen. Mutta persut taaplaa tavallaan, en ihmettele, miksi puolueessa niin vähän naisia.
minuun jos käsiksi käydään, niin käyjä tuntee sen kyllä luissaan ja ytimissään olkoon sitten mikä muslimi tai muu tahansa
Milläs muslimit sitten perustelevat perheväkivaltaa jos eivät uskonnolla?
Kysyt ihmiseltä, jonka aika käy jo kahdeksattakymmenettä:-DMiten toimit jos miehen vanhemmat ympärileikkaavat sinut?
Itse asiassa aika moni persu kannattaa vaimonkuritusoikeuden palauttamista. Näkökulma on se, että jos vaimo hormonipäissään (esim. PMS) vaikka liittyy SPR:ään ja menee vapaaehtoistyöhön vokkiin, niin pieni kepitys tai remmitys on juuri se, mikä palauttaa vaimon takaisin järkiinsä.
siitä parhaasta välineestä ei tarvi keskustella koska perinteisesti akalle on ruukattu antaa selekään tuppivyöllä (ei solkipäällä)
solki nyrkkiin ja kierretään vyötä muuta kierros nyrkin ympäri että jää semmonen puolen metrin häntä, sillä sitten roimitaan paljaalle perseelle
"Sitä saa mitä tilaa."En osaa päättää, onko tuomari supersuvakki, jonka mielestä kurittaminen kuuluu kulttuuriin vai leipiintynyt kansallismielinen, jonka mielestä naisen olisi pitänyt tietää, mitä on tulossa.
Vaikea sanoa.
Ja tämähän on nimenomaan se pointti, mikä pitää saada ratkaistuksi. Voi persut teitä.En osaa päättää, onko tuomari supersuvakki, jonka mielestä kurittaminen kuuluu kulttuuriin vai leipiintynyt kansallismielinen, jonka mielestä naisen olisi pitänyt tietää, mitä on tulossa.
Vaikea sanoa.
Mitä mieltä sinä olet muslimien tavasta pitää oikeutettuna vaimon fyysistä kurittamista?Ja tämähän on nimenomaan se pointti, mikä pitää saada ratkaistuksi. Voi persut teitä.
Toinen on se, että millä vaimoa lyödään ja kuka svakki haluaa millaisella aseella lyödyksi. Voi persut teitä.
Olet selvästi jo liian syvällä harhoissasi. Mitenkäs ne menikään, että svakit haluaa tulla hakatuiksi ja jotain muutakin. Mitäs muita harhoja teillä olikaan... Aika nopeasti ne muuttuvat pikku päissä totuuksiksi. Lääkkeenä suosittelen ajattelemaan välillä jotain muuta ja käymään happihyppelyllä. Kännyä ei mukaan!!Mitä mieltä sinä olet muslimien tavasta pitää oikeutettuna vaimon fyysistä kurittamista?
Miksi et vastannut kysymykseen?Olet selvästi jo liian syvällä harhoissasi. Mitenkäs ne menikään, että svakit haluaa tulla hakatuiksi ja jotain muutakin. Mitäs muita harhoja teillä olikaan... Aika nopeasti ne muuttuvat pikku päissä totuuksiksi. Lääkkeenä suosittelen ajattelemaan välillä jotain muuta ja käymään happihyppelyllä. Kännyä ei mukaan!!
Suvakkien unelma, tolkun ihmisten painajainen.Kun tarkemmin miettii asiaa niin ehkä tämä ei olekaan mikään unelma vaan ennemminkin painajainen?![]()
Keitä nämä tolkun ihmiset ovat? Suvaitsevaiset naiset haluavat, että salskea tumma arabimies näyttää heille kaapin paikan. Persumiehet taas haluavat laittaa suvaitsevaiset akat kuriin.Suvakkien unelma, tolkun ihmisten painajainen.
En osaa päättää, onko tuomari supersuvakki, jonka mielestä kurittaminen kuuluu kulttuuriin vai leipiintynyt kansallismielinen, jonka mielestä naisen olisi pitänyt tietää, mitä on tulossa.
Vaikea sanoa.