Naisvartalo kiihottavampi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierasnainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierasnainen

Vieras
Äskettäin pohdin asiaa, vaikka olen parisuhteessa miehen kanssa ja tulen todennäköisesti aina olemaankin.

Olen hyvin mustasukkainen muille naisille, jos heillä on kaunis vartalo. Vaihdan heti sivua jos näen esimerkiksi netissä ja ahdistun jos yhdessä miehen kanssa katsotaan jotain ja puolipukeisia naisia tulee kuvaan. Tajusin vasta nyt että oikeasti se naisen takapuoli ja kauniit rinnat ovat oikeastikin kiihottava näky ja no, en voi sanoa samaa miesvartalosta. Miehen seisova kalu on yleensä kiihottava, jos se on kauniin muotoinen ja vähintään normaalikokoa, mutta esimerkiksi miehen peppu ei herätä kyllä mitään tunteita. Kiihotun kyllä näystä, kun mieheni on suihkussa vaikka olisikin ihan lepotilassa vehkeetkin, mutta pakko myöntää että keskimäärin se naisvartalo on kyllä kiihottavampi.

Olenkohan mustis sen takia, että tunnen myös kiihotusta ja en halua miehen kokevan sitä muilta naisilta. Ikäänkuin tunnen mitä mieskin tuntee. En saa yhdynnässä orgasmia. Tai kerran olen saanut heikon, mutta orgasmit saan vain klitorista koskemalla ja ajatuksen voimalla. Olen miettinyt eikö mieheni vartalo ole tarpeeksi kiihottava. Hänellä on kyllä esteettisesti komea ja lihaksikas vartalo, mutten tiedä kiihotunko hänessä muusta kuin kalusta. Jos en nää sitä, joudun ajattelemaan kiihottavia asioita. Olisi oikeastaan hyvin kiihottavaa harrastaa naisen kanssa seksiä. Kauniit, pyöreät, pehmeät rinnat ja naisen takapuoli, joka olisi myös sopivan pehmeä. Olen ylipäätään mustasukkainen naisille, jotka itse koen haluttaviksi.

Orgasmin saadessani mietin yleensä näkyä, jossa itseäni tai toista naista naidaan takaapäin vaginaan. Oikeastaan se naisen rooli on siinä se kiihottavampi vaikka toki se miehen työntyminen ja suonikas iso vehje kiihottaa mutta kiihotun selvästi naisen pepusta konttaus asennossa.

Olen ollut ihastunut muutamaan naiseen ajatuksen tasolla, mutta haluan selvästi kuitenkin sitä kalua sisääni.

Onko muilla heteronaisilla näin? Joskus luin, että jonkun tutkimuksen mukaanmiehet sekä naiset kiihottuivat naisvartalosta ja miesvartalo taas kiihotti vain osaa naisia ja vähemmän kuin naisvartalo. Onko se naisvartalo vain luonnollisesti kiihottavampi?

Yhteistyössä