Näitkö meidät kaupassa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Iloinen Possu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Iloinen Possu

Vieras
Esikoinen 2v8kk jätti päiväunet väliin tänään eli oli aika herttainen tapaus, oltiin iltapäivällä sitten kenkäostoksilla...koko ajan kaupassa herra hyppäs pois autokärryistä ja lopulta kun teki juoksutempun kassalla sanoin että enään ei mene takaisin sinne.
Sitten alkoi karjumaan sitä ettei pääse enään kärryyn...mä otin vauvan syliin ja yritin pitää poikaa kädestä kiinni kun mies kantoi ostoksia ja siinä rimpuillessaan poika kaatui lattialle ja löi päänsä...ja lopulta kannoin poitsun toisessa kainalossa ulos...varmasti koko kauppa kuuli että me oltiin sieltä lähössä :snotty: :kieh:

Minä kannoin tänään meidän eskarilaisen kainalossa kaupasta pihalle kun huusi suoraa huutoa ja pyöri lattialla. Kyllä kansa katsoi, osa hymyili mutta osa varmasti paheksui...

Mä muistan ajan ennen lapsia kun ajattelin ylimielisesi, että eiks noi saa noita räkänokkiaan kuriin. Nykyään olen helpottnut kun noita tapauksia näkee. Kiva kun niitä sattuu muillekin.

Mä raahasin tänään väkisin päiväkodista uhmakkaan 4-vuotiaan, joka sai raivarin, kun en päästänyt juoksemaan vapaasti = karkaamaan vilkkaalla pyörätielle juoksemaan hysteerisesti edestakaisin. Pidin väkisin kädestä kiinni ja talutin pois. Lapsi karjui kurkku suorana päästä irti, sattuu ja kaikkea muuta kivaa, vaikka oikeasti ei ollut mitään hätää. Toisessa kädessä kaksi kassia ja villi 2-v ja rankka työpäivä takana. Ei naurattanut yhtään.

Alkuperäinen kirjoittaja Iloinen Possu:
Joku rouvakin siinä oikein henkäisi syvään kun poika löi päänsä :snotty: ihanaa kun muutkin kantaa huutavia ipanoita ulos kaupasta :D

Juu ja kohta tulee joku kertomaan palstalla, että siellä taas äiti pahoinpiteli lastaan, tönäs kumoon ja kaikkea :D

Alkuperäinen kirjoittaja JosSanon:
aina kun kaupassa nään jonku lapsen saavan hirveet hepulit, niin päätän jo valmiiksi etten lähde tytön ollessa uhmaiässä yhtikäs mihinkään! :D (tyttö nyt siis 10kk) :D

Mulla on 10v ja 7v pojat. IKINÄ en oo huutavien lasten kans kaupas ollut. En tiedä mistä johtuu mut kertaakaan eivät oo raivareita saaneet. Odottanut oon kyl et koska toi nuorempi saa, mut nyt on jo niin iso et sit saa mun puolesta huutaa, tuskin vaan enään kehtaa:-D
Mut kyl täyden myötätunnon saa multa ne vanhemmat joiden lapset pistää ranttaliks. Enkä taatusti mieti, et mikä kasvatuksessa on menny vikaan!

Alkuperäinen kirjoittaja Sara:
Alkuperäinen kirjoittaja Iloinen Possu:
Joku rouvakin siinä oikein henkäisi syvään kun poika löi päänsä :snotty: ihanaa kun muutkin kantaa huutavia ipanoita ulos kaupasta :D

Juu ja kohta tulee joku kertomaan palstalla, että siellä taas äiti pahoinpiteli lastaan, tönäs kumoon ja kaikkea :D

No niinpä... :laugh: