Näkeekö kukaan muu tässä mitään? (raskaustestistä, sis. kuvan )

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voi elämän kevät
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

voi elämän kevät

Vieras
En olis uskonut tätäkään ikinä tekeväni mutta...
http://www.aijaa.com/v.php?i=6068578.jpg
Ylempi on ovistesti ja alempi r-testi.. r-testin alapuolelle laitoin nuolen, näkyykö siin muitten silmiin mitään?

tuojotin niin et silmät meni kieroon. eka näin tyylipuhtaan negan,mut kun tarpeeks kauan tuijotin ja kurkistelin joka puolelta niin sivultapäin katsottuna näin siinä haamujen haamujen haamun :D paha sanoo. testaisin uudestaan jo illalla :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
tuojotin niin et silmät meni kieroon. eka näin tyylipuhtaan negan,mut kun tarpeeks kauan tuijotin ja kurkistelin joka puolelta niin sivultapäin katsottuna näin siinä haamujen haamujen haamun :D paha sanoo. testaisin uudestaan jo illalla :D

samaa pohtien :laugh:

Äh, taas näitä "arvaaliuskasta" kuvia..Noi liuskat on ihan perberistä, ne näyttää haamujehaamunhaamua, suosittelen lämpöisesti et käyt hakee apteekista jonkun muun testin jos yhtää näyttää siltä et tuossa liuskassa viivan tynkää olis...nimim. on kokemusta.

Itekkin näin siin ku kuvan avasin haaleen viivan mut sit ku tarkastelin sitä kauemmin niin oli pakko todeta ettei siinä mtn näy, vaikka kääntelin tietokoneen näyttöäkin alaspäin jos silleen parremmin ois erottunut. =)

Alkuperäinen kirjoittaja Maira:
Äh, taas näitä "arvaaliuskasta" kuvia..Noi liuskat on ihan perberistä, ne näyttää haamujehaamunhaamua, suosittelen lämpöisesti et käyt hakee apteekista jonkun muun testin jos yhtää näyttää siltä et tuossa liuskassa viivan tynkää olis...nimim. on kokemusta.

No mä tässä lähinnä pistän arpoen haenko sitä toista testiä jos se onki ihan turhaa. :/

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

No mä tässä lähinnä pistän arpoen haenko sitä toista testiä jos se onki ihan turhaa. :/

Hae vaan, mun omat kokemukset noista liuskoista on niin huonoja etten ikinä enää tilaa niitä...Näyttivät just sellasia "raavinpäänirikkikunenolevarmahaamuko?" juttuja, hain CB:n tavallisen ja first signalin niin kummatkin näytti jo selkeempää viivaa (värillistä ) ja seuraavana maanantaina (vajaa viikko arvailujen jälkeen ) varmistus CB:n digillä..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

hae ihmeessä :) vaikka first signal, ei ole hinnalla pilattu :)
mikä kp?

Yhteistyössä