V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Maira:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Maira:Äh, taas näitä "arvaaliuskasta" kuvia..Noi liuskat on ihan perberistä, ne näyttää haamujehaamunhaamua, suosittelen lämpöisesti et käyt hakee apteekista jonkun muun testin jos yhtää näyttää siltä et tuossa liuskassa viivan tynkää olis...nimim. on kokemusta.
No mä tässä lähinnä pistän arpoen haenko sitä toista testiä jos se onki ihan turhaa. :/
Hae vaan, mun omat kokemukset noista liuskoista on niin huonoja etten ikinä enää tilaa niitä...Näyttivät just sellasia "raavinpäänirikkikunenolevarmahaamuko?" juttuja, hain CB:n tavallisen ja first signalin niin kummatkin näytti jo selkeempää viivaa (värillistä ) ja seuraavana maanantaina (vajaa viikko arvailujen jälkeen ) varmistus CB:n digillä..
Alkuperäinen kirjoittaja apteekissa:Tiesitte varmaankin että suurimassa osassa puikko-raskaustestejä on täysin samanlainen liuska sisällä? Digitaaliset on sitten asia erikseen.
Alkuperäinen kirjoittaja apteekissa:Alkuperäinen kirjoittaja Maira:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Maira:Äh, taas näitä "arvaaliuskasta" kuvia..Noi liuskat on ihan perberistä, ne näyttää haamujehaamunhaamua, suosittelen lämpöisesti et käyt hakee apteekista jonkun muun testin jos yhtää näyttää siltä et tuossa liuskassa viivan tynkää olis...nimim. on kokemusta.
No mä tässä lähinnä pistän arpoen haenko sitä toista testiä jos se onki ihan turhaa. :/
Hae vaan, mun omat kokemukset noista liuskoista on niin huonoja etten ikinä enää tilaa niitä...Näyttivät just sellasia "raavinpäänirikkikunenolevarmahaamuko?" juttuja, hain CB:n tavallisen ja first signalin niin kummatkin näytti jo selkeempää viivaa (värillistä ) ja seuraavana maanantaina (vajaa viikko arvailujen jälkeen ) varmistus CB:n digillä..
Tiesitte varmaankin että suurimassa osassa puikko-raskaustestejä on täysin samanlainen liuska sisällä? Digitaaliset on sitten asia erikseen.
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Alkuperäinen kirjoittaja apteekissa:Alkuperäinen kirjoittaja Maira:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Maira:Äh, taas näitä "arvaaliuskasta" kuvia..Noi liuskat on ihan perberistä, ne näyttää haamujehaamunhaamua, suosittelen lämpöisesti et käyt hakee apteekista jonkun muun testin jos yhtää näyttää siltä et tuossa liuskassa viivan tynkää olis...nimim. on kokemusta.
Tiesitte varmaankin että suurimassa osassa puikko-raskaustestejä on täysin samanlainen liuska sisällä? Digitaaliset on sitten asia erikseen.
No mikisi sitten useimmissa väärissä hälytyksissa liuskat antaa virheellisiä tuloksia?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:kyllä siinä haamu näkyy. ja sulla siellä varmaan kuvaa selkeemmin. kokeile tehdä ovistesti, se näyttää raskauden herkemmin ku raskaustesti
Alkuperäinen kirjoittaja f:Osta Apteekin oma, odottele viikon verran ja testaa.
Alkuperäinen kirjoittaja sivusta:Alkuperäinen kirjoittaja f:Osta Apteekin oma, odottele viikon verran ja testaa.
Samaa mieltä. Mun mielestä ihan pöljää testailla joka päivä.
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Kyllä noi lisulat on ihan hyviä. Herkempiä kun apteekin testit. Ainakin jossain liuskoissa raja on 10 ja apteekisn testeissä 20-25. Ettei se testistä kiinni ole. Kokeile huomenna uudelleen.