Näkeekö kukaan muu tässä mitään? (raskaustestistä, sis. kuvan )

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voi elämän kevät
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ihan ku siinä r-testissä jottain olis, mutta erittäin erittäin ERITTÄIN haaleaa..Kuten jo muutkin ehdotelleet ni nyt apteekkiin mars mars! ja ostamaan joku järellinen raskaustesti..apteekin oma tai first signal ovat hyviä

Alkuperäinen kirjoittaja Maira:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Äh, taas näitä "arvaaliuskasta" kuvia..Noi liuskat on ihan perberistä, ne näyttää haamujehaamunhaamua, suosittelen lämpöisesti et käyt hakee apteekista jonkun muun testin jos yhtää näyttää siltä et tuossa liuskassa viivan tynkää olis...nimim. on kokemusta.

No mä tässä lähinnä pistän arpoen haenko sitä toista testiä jos se onki ihan turhaa. :/

Hae vaan, mun omat kokemukset noista liuskoista on niin huonoja etten ikinä enää tilaa niitä...Näyttivät just sellasia "raavinpäänirikkikunenolevarmahaamuko?" juttuja, hain CB:n tavallisen ja first signalin niin kummatkin näytti jo selkeempää viivaa (värillistä ) ja seuraavana maanantaina (vajaa viikko arvailujen jälkeen ) varmistus CB:n digillä..

Tiesitte varmaankin että suurimassa osassa puikko-raskaustestejä on täysin samanlainen liuska sisällä? Digitaaliset on sitten asia erikseen.

Alkuperäinen kirjoittaja apteekissa:
Tiesitte varmaankin että suurimassa osassa puikko-raskaustestejä on täysin samanlainen liuska sisällä? Digitaaliset on sitten asia erikseen.

On joo, mutta jostain syystä noi ko. liuskatestit ei oikein ole minulla toimineet..Vaan toisen merkkiset on antanu jo selkeempää tulosta.

Äh, taas näitä "arvaaliuskasta" kuvia..Noi liuskat on ihan perberistä, ne näyttää haamujehaamunhaamua, suosittelen lämpöisesti et käyt hakee apteekista jonkun muun testin jos yhtää näyttää siltä et tuossa liuskassa viivan tynkää olis...nimim. on kokemusta.

No mä tässä lähinnä pistän arpoen haenko sitä toista testiä jos se onki ihan turhaa. :/

Hae vaan, mun omat kokemukset noista liuskoista on niin huonoja etten ikinä enää tilaa niitä...Näyttivät just sellasia "raavinpäänirikkikunenolevarmahaamuko?" juttuja, hain CB:n tavallisen ja first signalin niin kummatkin näytti jo selkeempää viivaa (värillistä ) ja seuraavana maanantaina (vajaa viikko arvailujen jälkeen ) varmistus CB:n digillä..

No mikisi sitten useimmissa väärissä hälytyksissa liuskat antaa virheellisiä tuloksia?

Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:

No mikisi sitten useimmissa väärissä hälytyksissa liuskat antaa virheellisiä tuloksia?

Jos se liittyy jotenkin siihen esimerkiks, et miten se kastuu tms?
Tai sit siihen et jotkut liuskat kuten nää, on 10IU ja suurin osa muista on 25IU..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
kyllä siinä haamu näkyy. ja sulla siellä varmaan kuvaa selkeemmin. kokeile tehdä ovistesti, se näyttää raskauden herkemmin ku raskaustesti

Toi tos kuvas yläpuolel on samaan aikaan tehty ovistesti.
tokan ovistestin viiva oli tumman violetti minkä tein.

Viime raskaudessa mä testasin niillä erittäin herkillä liuskoilla, täysin puhdas nega.
Seuraavana päivänä apteekin oma näytti selkeetä plussaa.
Olis sen liuskan pitänyt jo jotain näyttää siinä vaiheessa

Kyllä noi lisulat on ihan hyviä. Herkempiä kun apteekin testit. Ainakin jossain liuskoissa raja on 10 ja apteekisn testeissä 20-25. Ettei se testistä kiinni ole. Kokeile huomenna uudelleen.

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Kyllä noi lisulat on ihan hyviä. Herkempiä kun apteekin testit. Ainakin jossain liuskoissa raja on 10 ja apteekisn testeissä 20-25. Ettei se testistä kiinni ole. Kokeile huomenna uudelleen.

Kyllä se voi olla ihan testistä kiinni...

http://www.aijaa.com/v.php?i=5926687.jpg

ja

http://www.aijaa.com/v.php?i=5926695.jpg

Mun mielestä noissa on jo aika hurja ero..

Yhteistyössä