Näkeekö muut raskaana ollessaan ihan hirveitä unia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Minka"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Minka"

Vieras
Olen rv 20 ja olen alkanut näkemään ihan hirveitä unia. Esim. viime yönä sellaisen, että ajoin pikkutytön päälle autolla (tyttö tuli eteen jostakin ) ja sitten elvytin tyttöä ja hän sätki sylissäni :( heräsin siihen ja kävin vessassa. Nukahdin uudelleen ja sitten näin unta, että mieheni selittää pettäneensä minua jo melkein 5v jonkun Monan kanssa :( Kumpikin uni tuntui ihan kamalan todelliselta. olin aamulla ihan pökkyräinen ja ahdistunut. Odotan kolmatta alsta eikä aikaisemmissa raskauksissa ollut näitä painajaisia. Näitä on ollut nyt melkein kuukauden erilaisia joka yö!

Joo, olen nähnyt. Mä olen raskauksien alkupuolella yleensää nähnyt noita painajaisia (liittyivät yleensä lastemme tai mieheni kuolemaan tms), sitten ihan loppupuolella raskautta taas muuten vaan pimeitä unia. Yhdessä unessa veljeni synnytti poliisiauton vieressä parinsa toimiessa kätilönä. Omasta kolmannesta synnytyksestä näin aikanaan sellaista unta, että Anna Nicole Smith toimi kätilönä ja lopputulos oli se, että synnytin Bambin. Että varaudu kaikkeen...:D

Joo, olen nähnyt. Mä olen raskauksien alkupuolella yleensää nähnyt noita painajaisia (liittyivät yleensä lastemme tai mieheni kuolemaan tms), sitten ihan loppupuolella raskautta taas muuten vaan pimeitä unia. Yhdessä unessa veljeni synnytti poliisiauton vieressä parinsa toimiessa kätilönä. Omasta kolmannesta synnytyksestä näin aikanaan sellaista unta, että Anna Nicole Smith toimi kätilönä ja lopputulos oli se, että synnytin Bambin. Että varaudu kaikkeen...:D

huh! Eli tämä on vasta alkua....kääk!

Mä ainakin näen aivan sekavia ja ahdistavia unia, jotka tuntuvat todellisilta. Koko seuraava aamu meneekin sitten ihan ahdistuneena. Viime raskaudessa näin unia, että mies petti.

täällä kans sekopäiset unet vaivaa rv 22+5.. :wave: tää nyt on kolmas raskaus, ja kaikissa on ollu tosi levottomia unia.. ekaa kun odotin, ni näin että synnytin VIHREÄN tosi ruman ufon näkösen vauvan, sit sanoin vaan ettei se ole mun, ja kätilöt vaan sano että kyllä se on ja se lähtee sun mukana kotiin.. :D ja siis kaikki mahdolliset pettämiset yms, on "nähty".. ja + vielä kauheampiakin.. :/ mut hauskinta on että mieskin on alkanu näkemään ihme unia vauvasta.. :D

Juu.. jos näkee unia, niin ovat niin skitsoja ja ihmeellisiä, että aamullakin vielä puistattaa. Viime yönä näin painajaisen synnyttämisestä.. lapsi oli syntymässä poikittain ja kätilöt vaan huokailivat, että nyt tulee pahat repeämät.. minä itkin, huusin ja anelin keisarinleikkausta, mutta hoitajat vaan olivat sitä mieltä, että synnytetään nyt kuitenkin alateitse. Kylmä hiki oli otsalla kun heräsin.. hui! puistattaa vieläkin.

Mut seksiunet ovat kyllä myös mahtavia!!! En ole ennen orkkuja saanut unissani, mutta nyt niitä tulee joka kerta kun näen seksiunia.. ainut huono puoli on se, että orkut tällä hetkellä aiheuttavat harjoitussupistuksia.. niihin ei ole niin kiva herätä keskellä yötä. Niin ja rv 21 menossa.

Mä olen nähnyt sellaisia että olen tappanut ihmisiä, siis esimerkiksi ammuskellut jossain kauppakeskuksessa ja sitten paennut poliisia ym. hirveää. Oikeasti jo aloin miettimään että oonko mä jotenki alitajunnassani hullu ja murhanhimoinen.
Ja muutenkin sellaisia unia missä joku kuolee jne. Varmaan näköjään normaalia näin raskausaikana :p

Mä en sinänsä nähnyt painajaisia mutta tooosi outoja unia muuten..Kaikki maailman eläimet on ainakin tullut synnytettyä,kaikissa ihme paikoissa ja kaikki maailman kummallisimmat tyypit on toimineet kätilöinä:D

Kun meidän vauvaa odotin näin unta että siskonI sai lapsen joka painoi 15kg ja jolla oli oranssi pitkä polkkatukka syntyessään. Rumempaa lasta en ole ikinä tavannut!! :D En voinut myöskään ottaa lasta hoitoon koska oli niin ruma mutta pakkohan se oli kun siskokaan ei lasta kyennyt hoitamaan. Saa nähä millaisen pojan sisko saa,nyt kun oikeasti on raskaana :D Kauhulla odotan näkeväni tuon tutun polkkatukan :D

Minusta näitä unia on todella hauska nähdä, viime yönä synnytin todella pienen tyttö vauvan, mieheni toimiessa kätilönä, vaavi mahtu kämmeneen, piti kysyä mieheltä, että onkohan tuo nyt varmasti ihan normaalin kokoinen ja mieheni mielestä oli :)

Yövuoron jälkeen näin unen että sain keskenmenon. Aloin vuotamaan verta ihan tolkuttomasti ja veren seassa lattialla oli vauvan silmät... Ahdistava uni.. Syytän eilistä grayn anatomian jaksoa jossa sairaalassa oli ampuja, paljon ruumiita ja graylla meni vauva kesken..

Edellisessä raskaudessa vatsassani oli vetoketju josta pystyi kurkkaamaan vauvaa yhden kerran raskauden aikana. Kurkkaan ja kohtu ol täynnä pieniä matoja.. :$

Yhteistyössä