näköjään ei ole asiaa hampilääkärille

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hmm"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"hmm"

Vieras
kaupunkini hammaslääkärin ajanvarauksessa ei ole jonotus- tai viestinjättösysteemiä, vaan yhteys tuuttaa varattua ja katkeaa jos joku muu on puhumassa. nyt jonkun puhelun nro 349587 jälkeen kuulin sen taivaallisen äänen, kun puhelin hälyttää - ja kerkesi hetken hälyttääkkin ennenkuin alkoi tuuttaamaan varattua. jeah. millaiset syytteet saa jos menee aseistautuneena hammaslääkärin vastaanotolle ja vaatii itselleen tarkastusta?

Olisko liian vaikeata käydä ihan siellä HAMMASlääkärillä aikaa varaamassa? Vaikka onhan siitä tetenkin vaivaa, ihan täytyisi kotoa lähteä liikkeelle..

kiitos ehdotuksesta, mutta tuollainen järjestely ei ole täällä mahdollista, kokemusta on. paikkaa nimeltä "ajanvaraus" ei ole eikä hammaslääkärin tiloissa anneta kuin jatkoaikoja.

[QUOTE="hmm";30500517]kiitos ehdotuksesta, mutta tuollainen järjestely ei ole täällä mahdollista, kokemusta on. paikkaa nimeltä "ajanvaraus" ei ole eikä hammaslääkärin tiloissa anneta kuin jatkoaikoja.[/QUOTE]

Ihan varmana kun sinne marssit ja kerrot että olet koittanut soittaa sen miljoona kertaa, niin aika heltiää. Tai siis pääset jonoon odottamaan sitä aikaa..

Missä teillä on särkypäivystys?

Ja ihan yksityistäkin voi käyttää, pelkkä tarkastus ei paljoa maksa.

[QUOTE="Vieraampi";30500526]Ihan varmana kun sinne marssit ja kerrot että olet koittanut soittaa sen miljoona kertaa, niin aika heltiää. Tai siis pääset jonoon odottamaan sitä aikaa..

Missä teillä on särkypäivystys?

Ja ihan yksityistäkin voi käyttää, pelkkä tarkastus ei paljoa maksa.[/QUOTE]

olen aikaisemmin marssinut, ja ei hellinnyt. en oikein tiedä miten hyödyn päivystyksestä, ellen valehtele tyyliin lyöneeni hampaitani asfalttiin hajalle ja vastaanotolla sitten "ei vaineskaan, mut luulen että tuolla takahampaassa on reikä".

menisin yksityiselle niin mielelläni, mutta 50 euroa tarkastuksesta, 20 euroa puudutuksesta, 70-120 euroa paikasta ja siihen päälle mahdollisesti röntgenkuvia 30 euroa kpl on vähän liian kallista minulle.

[QUOTE="Vieraampi";30500540]Riippuu kunnasta. Omassani julkinen terveydenhuolto on hyvin järjestettyä ja ajat saa suht nopealla aikataululla.. Ei valittamista :)[/QUOTE]

Tähänkin voi todeta saman, että tervetuloa Suomeen. Ihan hemmetin epäreilusti näitä palveluja saa, kun joissain paikoissa voi suunnilleen kävellä lääkäriin ja joissakin ei saa edes hoitajan tarkistusaikaa. Ei voi pitää hyvänä tällaista tilannetta ei.

[QUOTE="hmm";30500555]olen aikaisemmin marssinut, ja ei hellinnyt. en oikein tiedä miten hyödyn päivystyksestä, ellen valehtele tyyliin lyöneeni hampaitani asfalttiin hajalle ja vastaanotolla sitten "ei vaineskaan, mut luulen että tuolla takahampaassa on reikä".

menisin yksityiselle niin mielelläni, mutta 50 euroa tarkastuksesta, 20 euroa puudutuksesta, 70-120 euroa paikasta ja siihen päälle mahdollisesti röntgenkuvia 30 euroa kpl on vähän liian kallista minulle.[/QUOTE]

No sano vaikka että se hammas on niin saatanan kipeä ettet pysty olemaan! Että ei auta särkylääke, ei mikään.

[QUOTE="Vieraampi";30500563]No sano vaikka että se hammas on niin saatanan kipeä ettet pysty olemaan! Että ei auta särkylääke, ei mikään.[/QUOTE]

olen itseasiassa kerran tehnytkin näin kun oli jonninverran vihlova reikä ja ajan olisi saanut vasta melkein vuoden päähän ja pelkäsin reijän pahenevan radikaalisti siihen mennessä :D juurihoitoon valmistautunut hammaslääkäri oli vähän pippeli otsassa kun kyseessä olikin vain kiillekerroksen himpun ylittänyt reikä.

huhhei ja pääsinkin nyt ajanvaraukseen läpi :) tosin homma oli niin, että ajanvaraussysteemi on muuttunut jossain vaiheessa ja kunnan nettisivuilla on edelleen vanhat ohjeistukset. eli tapoja on muutettu niin että soittelu kannattaa aloittaa kukonlaulaman aikaan ja ensimmäiset onnelliset läpipääsevät saavat ajan samalle päivälle, muita aikoja ei enää anneta ollenkaan.

Tervetuloa nykypäivän Suomeen. Veroja saat maksaa mutta palveluja on turha pyytää. Mene suosiolla yksityiselle, niin me muutkin :(.

Täälläpäs ei pääse enää yksityisellekään. Siellä on jo asiakasmäärä täynnä.
Täällä ei ole mitään toivoa päästä hammaslääkäriin, joten ainoa ratkaisu on mennä toiselle paikkakunnalle asioimaan. :D Tervetuloa Mänttään! :D

[QUOTE="Vieraampi";30500540]Riippuu kunnasta. Omassani julkinen terveydenhuolto on hyvin järjestettyä ja ajat saa suht nopealla aikataululla.. Ei valittamista :)[/QUOTE]

Tervetuloa tänne mamulaumojen kansoittamaan kuntaan. Täällä kantasuomalaiset eivät enää saa mitään palveluja. Mamut menevät kaikessa jonojen ohi. On omat uimahallivuorot ja tulkkiapua saavat tietenkin lääkäriin, toisin kuin me suomalaiset, jotka emme ymmärrä sanaakaan näiden ulkomaalaislääkärien mongerruksesta.

Eikä täällä todellakaan ole sellaista paikkaa olemassakaan kuin ajanvaraus.

Uusimmat

Yhteistyössä