D dipt Jäsen 08.04.2012 807 3 18 02.11.2014 #1 Minulle eivät näy, en pääse esimerkiksi viimeiseen uuteen viestiin kun kuvake ei näy. Mikähän mahtaa olla vikana?
Minulle eivät näy, en pääse esimerkiksi viimeiseen uuteen viestiin kun kuvake ei näy. Mikähän mahtaa olla vikana?
Kais Tunnettu jäsen 28.12.2010 40 921 18 974 113 02.11.2014 #4 Ei näy, ei ole muutamaan päivään näkynyt.
D dipt Jäsen 08.04.2012 807 3 18 02.11.2014 #5 Ehdin jo luulla että vika on käyttäjässä Toivottavasti korjaavat vian pian.
R rops Aktiivinen jäsen 21.07.2011 5 274 0 36 02.11.2014 #6 Eipä näy, kirjekuoretkin on joku pöllinyt.