Näkyykö kihomadot aina pyllyssä, jos niitä on ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Meillä poika 4v alko valittaa pe yönä että kutittaa, mitään en nähnyt ja pyrvinit otettiin koko perhe ja siivottiin perusteellisesti. noh kutina jatku taas la yönä ja taaskaan ei mitään näkyny vaikka kuinka venytin peräaukkoa, pyllyn peseminen rauhotti poikaa. ja taas viime yönä heräsi että kutittaa ja mitään ei näy ja peseminen autto. tänään käytiin lääkärissä, kun en enää jaksa petivaatteiden pesua ja muutenkaan yletöntä siivoamista. lääkäri oli vaan et jos on matoja pyrvin ei heti auta ja kahdenviikon päästä vaan uusitte kuurin. et siinä se sit taas !!!

Ei näy aina pyllyssä. Voit esim lusikkaan laittaa teippiä palasen ja sillä painaa peräaukkoa, jos jää teippiin matoja kiinni niin on.

Mutta kyllähän toi kuulostaa siltä että edelleen on matoja jos kerran kutittaa. Ton ikäinen helposti raapii sitä pehvaansa käsillä ja saa siitä tartuntaa taas uudestaan, vaikka olis kuuri menossa. Eli ahkeraa käsienpesua!!!

ne tulee kakan mukana, mieti siitä että milloin voit niitä nähdä. :x

Pyyhkiiko poikasi itse pyllynsä? Jos pyyhkii niin voi olla että jääny tavaraa housuun...Ja siksi vaivaa.

ei pyyhi itse eikä myös kaivele. ummetusta on ollu monta vuotta ja kuukaus saatu pegorion lääkettä tähän ja nyt on alkanu vatsa toimii. viime viikolla alko käymään pöntöllä ja tavaraa tulee pönttö täyteen kaksi kertaa päivässä. en tiedä voiko tästä kutina johtua, mut lääkäri sanoi ettei ole ärsyyntyneen näköinen. matoja ollut ennenkin ja aina olen ne pyllyssä nähnyt ja vuorokaudessa hävinneet lääkkeen otosta.

ja lattiasta kattoon kaikki siivottu ja kaikki lelut pesty tai pyyhitty aineella tai ollut saunassa. petivaattet vaihdettu joka aamu. enää en jaksa kun en niitä pyllysä näe!! pitäs jaksaa koulussa käydä, pää alkaa levitä. vermoxia en uskalla antaa ennen kuin ne näen, näin lääkärikin sano.

Yhteistyössä