Näkyykö kylkiluusi ja rintalastan luut, vaikka et ole alipainoinen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja törröttävät lonkkaluut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

törröttävät lonkkaluut

Vieras
Minulla ei ole juurikaan rasvaa yläkerrassa, joten nahan alta kuultavat luut läpi. Sen sijaan peffassa ja reisissä on tavaraa riittämiin eli mikään alipainoinen anorektikko en ole. Vatsa vaihtelee. Normaalisti siinä on pieni läskikerros, mutta saan sen tarvittaessa timmiksi viikon-parin kuurilla.

Löytyykö muita kaltaisiani.

Apua täällä kuvaillaan juuri mun kroppaa! Ihanaa että meitä on muitakin, kärsin tästä välillä enemmän välillä vähemmän, yläkropan rasvattomuus näkyy myös kuppikoossa joka suhteettoman pieni suhteessa jättitakamukseeni :)

[QUOTE="tinkeli";29961276]Jeps, eikös päärynävartalo ole yksi yleisimmistä naisilla...[/QUOTE]

Suomessa on kyllä omenoita enemmän. Se semmoinen suomikahvamalli on yleisin täällä.

Montakohan feminatsien meme-kuvaa oon nähny, joissa on ideana, että jos ykskään luu näkyy niin sit on liian laiha. Ja se ihanne hoikasta vartalosta on sairasta ja se on miesten vika, että ihanteet on mitä on ja mitähän kaikkee muuta.

BLcjb0iCQAIIK3_.jpg:large

Minulla on omenavartalo. Aloitin kaksi vuotta sitten kestävyysurheilun ja nyt solisluut ja rintalasta ylhäältä törröttävät, kylkiluut näkyvät jos nostan kädet ylös. Vatsassa on löysää nahkaa paljon ja jalat ovat hoikat ja täyttä lihasta.

Yhteistyössä