Näkyykö r-testissä kp 22 vielä mitään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja koekaniini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

koekaniini

Vieras
Onko 100% ettei vielä näy? Olisi tärkeä tieto, koska aion suorittaa huomen aamuna eräänlaisen kokeen ihan mielenkiinnosta. Ja kokeen kannalta olisi tärkeää ettei vielä näy mitään JOS raskaana olisin.

Tarkoitus siis on tehdä first signal katettitesti aamulla ihan mielenkiinnosta, koska olen kuullut että antaa vääriä haamuja vaikka ei odottakkaan. Ja kuulin jota että saattaa antaa haamun vaikka laittaisi pissan sijasta vettä. Roskishaamuja siis. Tätä aion testata.

Eli kp 22/28 pitäisi olla vielä sitä aikaa kun 100% varmasti ei näy testissä vielä mitään? Pitääkö paikkansa? Ovis bongattu tikuilla joten olisi dpo 8 huomenna.

Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Mulla näky haalee viiva, joka palstalla tosin todettiin negaks vielä monta päivää sen jälkeenkin vaikka vahvistui ;)
ja la lähestyy..

Millä testasit? Ihan mielenkiinnosta kysyn kun itse olen yrittänyt hankkia sellaisia testejä jotka kertois mahdollisimman varhain raskauden =)

Alkuperäinen kirjoittaja koekaniini:
Onko 100% ettei vielä näy? Olisi tärkeä tieto, koska aion suorittaa huomen aamuna eräänlaisen kokeen ihan mielenkiinnosta. Ja kokeen kannalta olisi tärkeää ettei vielä näy mitään JOS raskaana olisin.

Tarkoitus siis on tehdä first signal katettitesti aamulla ihan mielenkiinnosta, koska olen kuullut että antaa vääriä haamuja vaikka ei odottakkaan. Ja kuulin jota että saattaa antaa haamun vaikka laittaisi pissan sijasta vettä. Roskishaamuja siis. Tätä aion testata.

Eli kp 22/28 pitäisi olla vielä sitä aikaa kun 100% varmasti ei näy testissä vielä mitään? Pitääkö paikkansa? Ovis bongattu tikuilla joten olisi dpo 8 huomenna.

Mistä niitä kasettitestejä saa tilattua?

Ja tulokset: Testi tehty. *rumpujen pärinää* Pitää paikkansa. Testiajan sisällä puhdas nega, mutta 1,5h myöhemmin selkeä kontrolliviivaa kaksi kertaa leveämpi värillinen haamu. Haamu on väriltään lievästi kellertävä hailakka violetti. Tähän tulokseen en usko eikä ollut tarkoituskaan, koska veikkaisin ettei näin aikaisin vielä mitään näy. (Katsellaan sitten ensi viikolla jollain toisella testillä ihan tosissaan testailua jos menkat on myöhässä. :D) Kuvankin voin laittaa vale-haamusta, jos joku haluaa.

Oikeesti ei kannata testata liian aikasin.Eihän sitä tiiä vaikka saisit joka kk tuollasia tuloksia.
Kiinnittymisiä voi tapahtua todella usein mutta jostain syystä vaan tippuu pois eli tapahtuu niitä aikasia keskenmenoja.Ei voi ees sanoa keskenemenoks mut kuitenkin.

Onko sulla muita oireita?Rintojen arkuutta,oksetusta tms?

Alkuperäinen kirjoittaja M Y R K K Y:
Oikeesti ei kannata testata liian aikasin.Eihän sitä tiiä vaikka saisit joka kk tuollasia tuloksia.
Kiinnittymisiä voi tapahtua todella usein mutta jostain syystä vaan tippuu pois eli tapahtuu niitä aikasia keskenmenoja.Ei voi ees sanoa keskenemenoks mut kuitenkin.

Onko sulla muita oireita?Rintojen arkuutta,oksetusta tms?

Eihän ap oikeasti ole testaamassa raskautta vaan testaamassa testiä.

Jos ovis on ollut kp14 niin ei pitäisi näkyä mitään, aikaisintaan 9pv hedelmöitymisestä, kun ensin munasolu kiinnittyy kohtuun ja sitten hetken kestää ennenkö alkaa sitä raskaushormonia tulla niin paljon että näkyy.

MYRKKY, tarkoitus oli testata huhua jossa moni on sanonut et tuosta nimenomaisesta kyseisestä testistä tulisi haamu testiajan jälkeen vaikkei olekkaan raskaan. Siksi testasin näin aikaisin jotta tulos olisi "luotettavampi." Ja oireita ei ole, ehkä vähän nippailua mahassa sekä on kumman rauhallinen olo. :D Normisti tässä vaiheessa jo raivoaisin kuin vesikauhunen pms-oireissani. xD