Näkyykö viivaa vai ei... auttakaa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mitä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kyllä mä näen siinä haalean viivan, testaa parin päivän kuluttua uudelleen jos tulis tummempi viiva :)
Mä itse tein viikko sitten testin, jossa testiviiva oli niin tumma kuin olla voi ja kontrolliviiva puolet haaleampi :o

Testifriikkinä täällä ymmärrän todellakin pakon erittäin aikaiseen testaamiseen. Itse olen tehnyt kymmeniä testejä (raskauksia 5, lapsia 3). Jotenkin on pakko yrittää saada tietää, vaikka se ei vielä olisi mahdollistakaan. Ja sit pos. tuloksen jälkeenkin olen vielä testaillut, että pysyyhän varmasti positiivisena ja vahvistuuhan viiva ja ja ja :) Kaikkeen voi ihminen hurahtaa :) Tauti on kyllä nyttemmin poistunut, kun lapsiluku on perheessämme täynnä.

Testaa ihmeessä huomenna uudestaan!!

Testifriikkinä täällä ymmärrän todellakin pakon erittäin aikaiseen testaamiseen. Itse olen tehnyt kymmeniä testejä (raskauksia 5, lapsia 3). Jotenkin on pakko yrittää saada tietää, vaikka se ei vielä olisi mahdollistakaan. Ja sit pos. tuloksen jälkeenkin olen vielä testaillut, että pysyyhän varmasti positiivisena ja vahvistuuhan viiva ja ja ja :) Kaikkeen voi ihminen hurahtaa :) Tauti on kyllä nyttemmin poistunut, kun lapsiluku on perheessämme täynnä.

Testaa ihmeessä huomenna uudestaan!!

Niin tutulta kuulostaa.. :) Mulla on raskauksia 4 ja lapsia tosiaan tuo 3.

Ja testannut olen myös virallisen plussan jälkeenkin.. No onneksi on varmasti pahempiakin paheita kun tämä. :D

Ei tuossa mitään näy! Tai jos kovasti haluaa uskoa niin ehkä siihen saa jotain kuviteltua.

Toivottavasti kuitenkin muutaman päivän kuluttua saisit toivomasi viivan näkyviin!

Minä testailin viimekuussa haalean haaleita viivoja, sitten kun kuukautiset oli päivän myöhässä, testasin negan... seuraavan päivänä alkoi menkat. Päätin, etten testaa enää KOSKAAN ennen kuin kuukautiset on oikeasti myöhässä... Tuli vain paha mieli :(

Alkuperäinen kirjoittaja uusi testi 5pv päästä;23431281:
Ei... ei kyllä näy...

Miksi pitää näin aikaisin mennä testailemaan?

No minä ihmettelen miten joku voi polttaa raskaana ollessa jne..
Jos nyt haluan pissata tikkuun, josta ei tietääkseni kovin suurta haittaa ole se suotakoon varmaanminulle. :)

Yhteistyössä