nämä kuuluisat reimatecin kuteet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja m
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

m

Vieras
läytetäänkö niitä sen takia että ne ovat niin kestäviä? lei jos ostan tytölle 1v nyt sellaisen niin ei tarvii huoelhtia et menis rikki kun maassa möyrii? vai mikä siinä reimatecissa se juttu oikein on??

onko rahantuhlausta ostaa joku muu kuin reimatec??

No varmaan moni ostaa niitä siks että ne on alkujaan kotimaisia, vaikka ei taideta enää kotimaassa valmistaa. On tuttu merkki ja "luotettava". Mutta kyllähän niissäkin maanantaiversioita on varsinkin kun ei enää kotimaassa valmisteta. Hyviä merkkejä on muitakin, mutta kyllä minä reimateciä suosin, tosin löytyy meiltä tickettiäkin ja polarnia.

Noh näillä alle 2-vuotiailla oon ainakin käyttänyt huoletta kahdella muksulla peräkkäin, eikä juurikaan käytän jälkiä edes ole. Tuolla kohta 3-veellä alkaa olla nyt sen verran painoa ja raisut leikit, että harkitsen halvempaan merkkiin vaihtamista. Varmaan joutuu joka tapauksessa uuden ostamaan kesken kauden...

Mä en itse asiassa ole sen kummemmin miettinyt, miksi ostan Reimaa/ReimaTecia. Toki olen merkin hyväksi havainnut, mutta yhtä hyvin olisin voinut osaa jtn toista merkkiäkin.

Esikoisella oli käytössä ReimaTecin talvihaalari kaksi talvea ja sillä laskettiin peppuliukua ym ja nyt sama haalari palveli pikkuveljeä viime talvena ja menee vielä tulevana talvenakin. Jos tarkkaan katsoo, on pepussa pienen pientä karheumaa, mutta muuten puku on loistokunnossa ja varmaan juuri tämä on vaikuttanut osaksi siihen, miksi suosin ReimaTeciä.

Harva vaate on täysin rikkimenemätön...

Reimatecin lisäksi on liuta muita valmistajia hintaluokassa paljon alle, vähän alle, sama, enemmän tai paljon enemmän, jotka antava suurinpiirtein samanlaatuista tavaraa. Lisäksi se riippuu niin lapsesta, mikä kestää ja mikä ei.

Corduravaatteet ovat kestävimpiä, mutta niitä ei ole kaikilla valmistajilla pieniä kokoja. Reimatec+, Jonathan, Rasavil, Superremu, Lassien Gtech (ei corduraa), Legotec (ei corduraa)

Niin, minä olen ostanut inspiraation perusteella vaatteet. Ulkonakö ratkaisee tästä suuresta joukosta suurinpiirtein samanlaisia vaatteita. Lego, Lenne, Reimatec, Ticket, ....

Isompien lasten ollessa haalari-ikäisiä reimatec oli vielä hinta-laatusuhteeltaan hyvä. Sama haalari periytyi isommalta pienemmälle ihan käyttökelpoisena ja siitä kehtas vielä kierrätykseen laittaa.
Muutama vuosi taukoa haalarinostossa ja vanhasta tottumuksesta reimateccia myös tälle pienemmälle sarjalle hankin...pettymys suuri, kun uusi talvihaalari parin käyttökerran jälkeen 2v tytöllä polvista ihan naarmuinen ja karhentunut (reklamaatio= normaalia käyttökulumaa!!). Nyt sitten kokeilun alla jonathan, ticket ja minymo...katsotaan mikä merkki jatkossa rulaa, mut reimaan en enää rahojani tuhlaa! (no pipot on kivoja ;))

itse suosin lassieta ja remua, lassiet kestää kolmella lapsella, samoin remu on yhden jälkeen uudenveroinen.
Reimatekki hajos kahdessakuukaudessa vaikka sillä möyrittiin pelkästään lumella..

Itselleni ei ole tullut mieleenkään pistää rahoja reimatec-haalariin tai pukuun kun saan edullisemmin kuitenkin huippuhyviä ja kestäviä pukuja. Jonathanin ja remun puvut on meillä joka talvi käytössä.

Yhteistyössä