Nämä sairaalat ovat mukana

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Nämä sairaalat ovat mukana
15.10.2007 10:23 (Päivitetty 15.10.2007 10:41)

Tehy: 12 800 suostunut irtisanoutumaan

Tehyn joukkoirtisanoutumiset painottuvat suuriin kaupunkeihin. Tehyn mukaan Uudellamaalla on irtisanoutumassa yli 3 000 ja Pirkanmaalla yli 2 000 hoitajaa. Varsinais-Suomessa ja Pohjanmaalla määrä on yli 1 000, Pohjois-Pohjanmaalla lähes 1 500.

Muissa sairaanhoitopiireissä irtisanoutuvia on alle tuhat kussakin.

Mukana olevat sairaalat:

Joukkoirtisanoutumisessa mukana olevat sairaalat sairaanhoitopiireittäin, suluissa hoitajien määrä:

Uusimaa

Helsingin kaupunki (yli 400)

HUS

HYKSin sairaanhoitoalue

Lohjan sairaanhoitoalue

Husin laboratorio (300)

Hus Röntgen

Etelä-Karjala

Etelä-Karjalan sairaanhoitopiiri ja keskussairaala

Turun kaupunki (yli 1100)

Varsinais-Suomen sairaanhoitopiiri

Turun yliopistollinen sairaala

Turunmaan sairaala

Savon alueaairaala

Satakunnan sairaanhoitopiiri

Satakunnan keskussairaala

Harjavallan sairaala

Pirkanmaa

Tampereen kaupunki

Pirkanmaan sairaanhoitopiiri (yli 2000)

Tampereen yliopistollinen sairaala (1600)

Mäntän sairaala ja Mäntän seudun terveydenhuoltoalue

Kaivannon sairaala

Valkeakosken aluesairaala

Vammalan aluesairaala

Päijät-Häme

Päijät-Hämeen sairaanhoitopiiri

Päijät-Hämeen keskussairaala

Keski-Suomi

Keski-Suomen sairaanhoitopiiri

Keski-Suomen keskussairaala

Pohjois-Savo

Pohjois-Savon sairaanhoitopiiri

Kuopion yliopistollinen sairaala (900)

Pohjois-Karjala

Pohjois-Karjalan sairaanhoito- ja sosiaalipalvelujen kuntayhtymä

Pohjois-Karjalan keskussairaala

Pohjanmaa

Seinäjoen keskussairaala

Keski-Pohjanmaan keskussairaala

Vaasan keskussairaala

Pohjois-Pohjanmaa

Pohjois-Pohjanmaan sairaanhoitopiiri (1400)

Oulun yliopistollinen sairaala

Visalan sairaala

Oulaskankaan sairaala

Raahen seudun terveydenhuollon kuntayhtymä

Lappi (450)

Lapin sairaanhoitopiiri

Lapin keskussairaala

Muurlan sairaala

tervemenoa hanna ja lapset!!!! kyllä hoitajat nyt tekevät suuren virheen!!!!!! toivottavasti ymmärtävät että työt loppuu ei kukaan ota heitä enää töihin kun ovat irtisanoneet itsensä:( ahneella on p.... loppu

Alkuperäinen kirjoittaja whatever:
koskas tämä irtisanoutuminen sitten toteutuu (jos toteutuu) ja mites irtisanoutumisaika, onko se sen 2viikkoa vai?

Tehy ilmoittaa aloittavansa työtaistelun reilun kuukauden kuluttua 19.11.2007. Palvelussuhteet päättyisivät tänä päivänä. Siihen asti uhan piirissä olevat tehyläiset työskentelevät normaalisti kuitenkin siten, että 1.10. julistettu ylityö- ja vuoronvaihtokielto on voimassa.

http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/arkistot/kotimaa/2007/10/571312

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja whatever:
koskas tämä irtisanoutuminen sitten toteutuu (jos toteutuu) ja mites irtisanoutumisaika, onko se sen 2viikkoa vai?

Tehy ilmoittaa aloittavansa työtaistelun reilun kuukauden kuluttua 19.11.2007. Palvelussuhteet päättyisivät tänä päivänä. Siihen asti uhan piirissä olevat tehyläiset työskentelevät normaalisti kuitenkin siten, että 1.10. julistettu ylityö- ja vuoronvaihtokielto on voimassa.

http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/arkistot/kotimaa/2007/10/571312

hyvä mun kannalta sitten, mun synnytys kun käynnistetään varmaan viimeistään marraskuun ekalla viikolla :)

no..siinäpä nyt sitten työkkärin listoille menetetyin etuuksin ..ei lomia .katkottuja sopimuksia ym.. hitto soikoon on hullua touhua.ja ihmisten kustannuksella .potilaat , lapset ,vammaiset jne..kaikki juotuvat kärsimään .mut paska jää käteen ja korkeet liiton maksut.sanokaa mun sanoneen..toivottavasti pysytään terveinä.

Alkuperäinen kirjoittaja SUSSU74:
no..siinäpä nyt sitten työkkärin listoille menetetyin etuuksin ..ei lomia .katkottuja sopimuksia ym.. hitto soikoon on hullua touhua.ja ihmisten kustannuksella .potilaat , lapset ,vammaiset jne..kaikki juotuvat kärsimään .mut paska jää käteen ja korkeet liiton maksut.sanokaa mun sanoneen..toivottavasti pysytään terveinä.

Olen ilmeisesti poikkeus joukossa kun vammaisen ja monisairaan lapsen äitinä toivoisin todella hoitajille parempaa palkkaa ja työolosuhteita, nyt vieläpä paljon enemmän mitä ennen lapseni syntymää.

Minunmielestäni nämä hoitoalan huonot palkat ja henkilöstöpula on juuri sitä ihmisten kustannuksella leikkimistä - toteutettuna ihan muiden tahojen kuin hoitohenkilökunnan toimesta. Toivon että näistä tehyn toimista koituu hoitajille vielä hyötyä. Siihen asti tietysti toivon oman lapseni pysyvän suhteelisen terveenä.

469833.jpg

tuo on ihan sairasta touhua!! kaikki meidän lähi alueen sairaalat löytyy tuosta listalta, mitäs sitten teet kun sairastut tai lapsi sairastuu?!
pitäs hoitajienkin vähän ajatella!! aivan älytön se mitä ne vaatii! millä helvetin rahalla niille sellaset rahat maksetaan? ja sitte jos maksetaan ni kaikki varmaan menee johonki hoitsu kouluun kun saa niiin paljo palkkaa..

kyllä minäkin arvosta hoitajien ym. työtä, mutta kohtuus kaikessa, on muitakin ammatteja, joista saa todella paskaa palkkaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras.:
tuo on ihan sairasta touhua!! kaikki meidän lähi alueen sairaalat löytyy tuosta listalta, mitäs sitten teet kun sairastut tai lapsi sairastuu?!
pitäs hoitajienkin vähän ajatella!! aivan älytön se mitä ne vaatii! millä helvetin rahalla niille sellaset rahat maksetaan? ja sitte jos maksetaan ni kaikki varmaan menee johonki hoitsu kouluun kun saa niiin paljo palkkaa..

kyllä minäkin arvosta hoitajien ym. työtä, mutta kohtuus kaikessa, on muitakin ammatteja, joista saa todella paskaa palkkaa.

ei todellakaan ole aivan älytöntä vaatia nyt tätä palkankorotusta. ja löytyy sitä rahaa. todellakin.

tämä ei ole saikkareiden tai tehyn syytä. vaan päättäjien ja yhteiskunnan.

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
No onneksi mulla ei ole nyt kontrollia tulossa tai en ole syöpäpotilaana, koska kuulun Seinäjoen keskussairaalan piiriin :|

mä kuulun just tonne :snotty: toivottavasti mun ohutneulanäytteen aikaa ei taas siirretä... mulla olis aika sisätautiklinikalle 14.11 ....

Yhteistyössä