Nämä sairaalat ovat mukana

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
No onneksi mulla ei ole nyt kontrollia tulossa tai en ole syöpäpotilaana, koska kuulun Seinäjoen keskussairaalan piiriin :|

mä kuulun just tonne :snotty: toivottavasti mun ohutneulanäytteen aikaa ei taas siirretä... mulla olis aika sisätautiklinikalle 14.11 ....

Eikä...Sitten pitää odottaa aikaan ties mihin asti, jos se siirretään! Anteeksi kun kysyn, mutta miksi sulta otetaan se näyte ja mistä?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras.:
tuo on ihan sairasta touhua!! kaikki meidän lähi alueen sairaalat löytyy tuosta listalta, mitäs sitten teet kun sairastut tai lapsi sairastuu?!
pitäs hoitajienkin vähän ajatella!! aivan älytön se mitä ne vaatii! millä helvetin rahalla niille sellaset rahat maksetaan? ja sitte jos maksetaan ni kaikki varmaan menee johonki hoitsu kouluun kun saa niiin paljo palkkaa..

kyllä minäkin arvosta hoitajien ym. työtä, mutta kohtuus kaikessa, on muitakin ammatteja, joista saa todella paskaa palkkaa.

AAMEN!!!

No onneksi mulla ei ole nyt kontrollia tulossa tai en ole syöpäpotilaana, koska kuulun Seinäjoen keskussairaalan piiriin :|

mä kuulun just tonne :snotty: toivottavasti mun ohutneulanäytteen aikaa ei taas siirretä... mulla olis aika sisätautiklinikalle 14.11 ....

Eikä...Sitten pitää odottaa aikaan ties mihin asti, jos se siirretään! Anteeksi kun kysyn, mutta miksi sulta otetaan se näyte ja mistä?

imusolmukemuutos oikealla puolella koko 1,4 mm, kilpirauhasenmuutos 1,2 mm vasemmalla puolella, leuan alla sylkirauhasenmuutos 5 mm. käsittääkseni näyte otetaan imusolmukkeesta ja kilpirauhasesta, sylkirauhasenmuutosta vain tarkkaillaan radiologin toimesta. ja syy miks noi otetaan eikä vain seurailla on se et mä oon ollut pitkään kipeä ja sen takia sairaslomalla. verikokeissakin on ollut jotain häikkää.. joo o toivottavasti ne ei siirrä aikaa phuuh..

imusolmukemuutos oikealla puolella koko 1,4 mm, kilpirauhasenmuutos 1,2 mm vasemmalla puolella, leuan alla sylkirauhasenmuutos 5 mm. käsittääkseni näyte otetaan imusolmukkeesta ja kilpirauhasesta, sylkirauhasenmuutosta vain tarkkaillaan radiologin toimesta. ja syy miks noi otetaan eikä vain seurailla on se et mä oon ollut pitkään kipeä ja sen takia sairaslomalla. verikokeissakin on ollut jotain häikkää.. joo o toivottavasti ne ei siirrä aikaa phuuh..

No toivottavasti eivät siirrä sitä aikaa, että saisit tiedon mistä on kyse! :hug: :hug: Itsellä kans otettu vuonna -99 ohutneulanäyte, mutta ei se mulle antanut lopullista vastausta. Toivotaan, että sulla antaa.

No toivottavasti eivät siirrä sitä aikaa, että saisit tiedon mistä on kyse! :hug: :hug: Itsellä kans otettu vuonna -99 ohutneulanäyte, mutta ei se mulle antanut lopullista vastausta. Toivotaan, että sulla antaa.

niinpä toivottavasti ne tökkää neulan sellaiseen kohtaan että saavat kunnon näytteet.. laitin ton väärin ei mm- vaan cm.. kuka nyt millimetrinmuutoksia ohutneulais :D että diagnoosia odotellessa..

Irtisanoutumisuhan laajuus yllätti Husin johdon
15.10.2007 19:09

Tehyn ilmoitus hoitajien irtisanoutumisuhan laajuudesta yllätti Helsingin ja Uudenmaan sairaanhoitopiirin (Hus) johdon.

Toimitusjohtaja Kari Nenosen mukaan yllätys oli myös se, että työtaistelutoimenpide kohdistuu vahvasti erikoissairaanhoitoon eli kaikkein vaikeimman hoidon tarpeessa oleviin potilaisiin.

IL

on sielä sairaaloissa muutakin henkilökuntaa kun sairaanhoitajat. Vähän niinkuin silloin vouhkattiin kun lastentarhanopet meni lakkoon et nyt ei oo ammattitaitoista henkilökuntaa, vaikka useimmilla osastoilla oli ihan samat tädit, ne lastenhoitajat, kuten aina ennenkin.
Mut joka tapauksessa oon sitä mieltä että sairaanhoitajien palkka on koulutustaustaan verrattuna alhainen, sitä saa ja pitää nostaa vaikka väkisin.
Jos me kotiäidit mentäis lakkoon et saatais edes työkkärien verran rahaa niin olis taas ihmiset kauhuissaan että "lasten kustannuksella! hoitais nyt vaan hommansa ja olis hiljaa!!"

Yhteistyössä