Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Lappuhaalari+paita on kokoa 80cm.Todella hyvässä kunnossa setti ja jos 4egeä niistä sais.Tuo snoopy villapaita(h&m) on kokoa 86cm ja hyväkuntoinen jos 3egeä kehtais siitä pyytää.Noi harmaat h&m:n housut on kans kokoa 86cm ja 2egeä.Toi takki+paita+housut on kokoa 62cm.Uutta vastaavassa kunnossa ja 8egellä lähtee.Kaikki vaatteet siis hyvä kuntoisia ja puhtaita.Alkuperäinen kirjoittaja MEK:Mitkä vaatteet ovat kokoa 80-86? Hinta? Lähetyskulut? =)
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Vaatteet ovat surullisia tällä tyhjän panttina.![]()
Mä just postitin parit toppavaatteet ja niistäkin meni postareita 7,40e/per paketti.Veikkaan et jos nuo kaikki lätkäsee samaan pakettiin postarit ovat kutakuinkin samaa luokkaa eli eipä siinä vaatteille jää paljoa hintaa...Alkuperäinen kirjoittaja paljonko:pyydät jos otan kaikki? tai tarjoan sulle noista 15 euroa joka sisältää mahdolliset lähetyskulut?
Siis tuosta takki+housut+paita setistä?Me saatiin se aikoinaan lahjaksi,mutta sitten kun sitä olisi voinut käyttää poika olikin jo kasvanut siitä ulos. :/Alkuperäinen kirjoittaja -mamma-:Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Vaatteet ovat surullisia tällä tyhjän panttina.![]()
Heips.. Olisin kiinnostunut noista 62cm vaatteista.. ootko mistä päin maailmaa jos vaikka säästäis postikuluissa??
P.S Ihana toi sun roffiilis![]()
![]()
![]()
En saa selvää tuosta lapusta missä nuo tiedot lukevat. :/Alkuperäinen kirjoittaja JuiceFani:Toi Snoopy neule kyl näyttäis kivalta.
Onko se puuvillaa vai jotain akryylia tms?????
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Siis tuosta takki+housut+paita setistä?Me saatiin se aikoinaan lahjaksi,mutta sitten kun sitä olisi voinut käyttää poika olikin jo kasvanut siitä ulos. :/Alkuperäinen kirjoittaja -mamma-:Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Vaatteet ovat surullisia tällä tyhjän panttina.![]()
Heips.. Olisin kiinnostunut noista 62cm vaatteista.. ootko mistä päin maailmaa jos vaikka säästäis postikuluissa??
![]()
![]()
Täällä pohjanmaalla vaikutan. =)Alkuperäinen kirjoittaja -mamma-:Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Siis tuosta takki+housut+paita setistä?Me saatiin se aikoinaan lahjaksi,mutta sitten kun sitä olisi voinut käyttää poika olikin jo kasvanut siitä ulos. :/Alkuperäinen kirjoittaja -mamma-:Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Vaatteet ovat surullisia tällä tyhjän panttina.![]()
![]()
![]()
Juurikin siitä...se olis meijän poitsulle just passeli.. Niin mistä päin maailmaa oot?
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:En saa selvää tuosta lapusta missä nuo tiedot lukevat. :/Alkuperäinen kirjoittaja JuiceFani:Toi Snoopy neule kyl näyttäis kivalta.
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Täällä pohjanmaalla vaikutan. =)Alkuperäinen kirjoittaja -mamma-:Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Siis tuosta takki+housut+paita setistä?Me saatiin se aikoinaan lahjaksi,mutta sitten kun sitä olisi voinut käyttää poika olikin jo kasvanut siitä ulos. :/Alkuperäinen kirjoittaja -mamma-:Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Vaatteet ovat surullisia tällä tyhjän panttina.![]()
![]()
![]()
Juurikin siitä...se olis meijän poitsulle just passeli.. Niin mistä päin maailmaa oot?
Alkuperäinen kirjoittaja JuiceFani:Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:En saa selvää tuosta lapusta missä nuo tiedot lukevat. :/Alkuperäinen kirjoittaja JuiceFani:Toi Snoopy neule kyl näyttäis kivalta.
Hmmm no et näppituntumalla tiiä? Ainaki akryylinen on kevyempi ku puuvillanen ja ehkä akryylinen nyppyyntyy helpomin ku puuvillanen.
Posti osaa kyllä ottaa omansa näissä hommissa. :| Mun täytyis ekaksi selvittää paljonko niitä kuluja tulis ennenku uskallan luvata hintaa...Mä kun en tiedä näistä postin hinnoista juuri mitään. :/Alkuperäinen kirjoittaja -mamma-:Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Täällä pohjanmaalla vaikutan. =)Alkuperäinen kirjoittaja -mamma-:Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Siis tuosta takki+housut+paita setistä?Me saatiin se aikoinaan lahjaksi,mutta sitten kun sitä olisi voinut käyttää poika olikin jo kasvanut siitä ulos. :/Alkuperäinen kirjoittaja -mamma-:Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Vaatteet ovat surullisia tällä tyhjän panttina.![]()
![]()
![]()
Voi itku, itse nokiallaInhottavia noi postikulut
Paljonko pyytäisit postikuluineen??
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Alkuperäinen kirjoittaja JuiceFani:Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:En saa selvää tuosta lapusta missä nuo tiedot lukevat. :/Alkuperäinen kirjoittaja JuiceFani:Toi Snoopy neule kyl näyttäis kivalta.
Hmmm no et näppituntumalla tiiä? Ainaki akryylinen on kevyempi ku puuvillanen ja ehkä akryylinen nyppyyntyy helpomin ku puuvillanen.
Olin näkevinäni että lukee 100% puuvillaa.
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Posti osaa kyllä ottaa omansa näissä hommissa. :| Mun täytyis ekaksi selvittää paljonko niitä kuluja tulis ennenku uskallan luvata hintaa...Mä kun en tiedä näistä postin hinnoista juuri mitään. :/Alkuperäinen kirjoittaja -mamma-:Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Täällä pohjanmaalla vaikutan. =)Alkuperäinen kirjoittaja -mamma-:Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Siis tuosta takki+housut+paita setistä?Me saatiin se aikoinaan lahjaksi,mutta sitten kun sitä olisi voinut käyttää poika olikin jo kasvanut siitä ulos. :/Alkuperäinen kirjoittaja -mamma-:Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Vaatteet ovat surullisia tällä tyhjän panttina.![]()
![]()
![]()
![]()
Mä käyn huomenna postissa selvittämässä nuo pk:t tuolle setille ja ilmoitan siitä sulle yynä että käyhän aina kurkkimassa.Alkuperäinen kirjoittaja -mamma-:Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Posti osaa kyllä ottaa omansa näissä hommissa. :| Mun täytyis ekaksi selvittää paljonko niitä kuluja tulis ennenku uskallan luvata hintaa...Mä kun en tiedä näistä postin hinnoista juuri mitään. :/Alkuperäinen kirjoittaja -mamma-:Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Täällä pohjanmaalla vaikutan. =)Alkuperäinen kirjoittaja -mamma-:Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Siis tuosta takki+housut+paita setistä?Me saatiin se aikoinaan lahjaksi,mutta sitten kun sitä olisi voinut käyttää poika olikin jo kasvanut siitä ulos. :/Alkuperäinen kirjoittaja -mamma-:Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Vaatteet ovat surullisia tällä tyhjän panttina.![]()
![]()
![]()
![]()
Tee sePistä mulle sit vaikka yv:tä, niin sovitaan sit paremmin.. tilinumerot ym... Eli vaatteet on varattu sit miulle...? :wave:
Mä vastasin sulle takas. :wave:Alkuperäinen kirjoittaja JuiceFani:yytä tyrkkäsin tulemaan pintsukalle. EN tiiä millon älyän ite käydä kattomassa ootko vastannu...
Tyhmää ku ei näe mistään että onko tullu viestejä.
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Mä käyn huomenna postissa selvittämässä nuo pk:t tuolle setille ja ilmoitan siitä sulle yynä että käyhän aina kurkkimassa.Alkuperäinen kirjoittaja -mamma-:Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Posti osaa kyllä ottaa omansa näissä hommissa. :| Mun täytyis ekaksi selvittää paljonko niitä kuluja tulis ennenku uskallan luvata hintaa...Mä kun en tiedä näistä postin hinnoista juuri mitään. :/Alkuperäinen kirjoittaja -mamma-:Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Täällä pohjanmaalla vaikutan. =)Alkuperäinen kirjoittaja -mamma-:Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Siis tuosta takki+housut+paita setistä?Me saatiin se aikoinaan lahjaksi,mutta sitten kun sitä olisi voinut käyttää poika olikin jo kasvanut siitä ulos. :/Alkuperäinen kirjoittaja -mamma-:Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Vaatteet ovat surullisia tällä tyhjän panttina.![]()
![]()
![]()
![]()
Tee sePistä mulle sit vaikka yv:tä, niin sovitaan sit paremmin.. tilinumerot ym... Eli vaatteet on varattu sit miulle...? :wave:
Ja tuo setti on varattu sulle,mut jos tuut toisiin ajatuksiin ilmoita.
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Vielä olis myymättä nuo harmaat h&m:n housut.Sopivat ulkokäyttöön ovat semmoista liukasta kangasta. =) Lahkeissa molemmilla sivuilla vetskarit sekä reisissä taskut.