Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 14:15 Jaanuska kirjoitti:Miekin täs aattelin et pitäis tehä mut en laita koskaan siirappia siihen :x
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 14:23 kuha kirjoitti:mä oon ala-asteesta asti kammonnu kypsää kaalia ja nyt vanhemmiten maistoin kaalikääryleitä ja meinas kyl oksennus lentää,en siis kertakaikkiaan pystyny syömään :x
mut aina kun joku mainitseekin kaalilaatikon,niin mun alkaa tehdä sitä mielitää on niin outo juttu
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 14:26 vieras kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 14:23 kuha kirjoitti:mä oon ala-asteesta asti kammonnu kypsää kaalia ja nyt vanhemmiten maistoin kaalikääryleitä ja meinas kyl oksennus lentää,en siis kertakaikkiaan pystyny syömään :x
mut aina kun joku mainitseekin kaalilaatikon,niin mun alkaa tehdä sitä mielitää on niin outo juttu
![]()
Hih, kuulostaa oudolle. Sun pitäisi maistaa mun kaalilootaa. Mieskin aina inhonnut, mutta varmaan kun tulee töistä niin vetä taas yhden vuoallisen.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 14:27 kuha kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 14:26 vieras kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 14:23 kuha kirjoitti:mä oon ala-asteesta asti kammonnu kypsää kaalia ja nyt vanhemmiten maistoin kaalikääryleitä ja meinas kyl oksennus lentää,en siis kertakaikkiaan pystyny syömään :x
![]()
Hih, kuulostaa oudolle. Sun pitäisi maistaa mun kaalilootaa. Mieskin aina inhonnut, mutta varmaan kun tulee töistä niin vetä taas yhden vuoallisen.![]()
anna ohje? =)