Nännien kokoaikainen nöpötys?!

Tiedonjanoinen_

Uusi jäsen
24.07.2022
2
0
1
Hei lueskelin tässä vanhoja palstoja mutta niissä ei kauheesti mitään vastauksia ollu nännien kokoaikasesta nöpöttämisestä.
Kysyisinkin nyt tässä että onko kellään muulla nännit pystyssä kokoajan? Ja oisko kellään tietoa mistä tämmönen vois johtua?
Googlekaan ei vastauksia juuri antanu

-tosiaan 20vuotias nainen

Viimeksi muokattu:
Hei lueskelin tässä vanhoja palstoja mutta niissä ei kauheesti mitään vastauksia ollu nännien kokoaikasesta nöpöttämisestä.
Kysyisinkin nyt tässä että onko kellään muulla nännit pystyssä kokoajan? Ja oisko kellään tietoa mistä tämmönen vois johtua?
Googlekaan ei vastauksia juuri antanu

-tosiaan 20vuotias nainen, muutoin terve
Miksi valittaa siitä, mikä on muita paremmin? Muista käyttää ohuita toppeja ja t-paitoja, piristät monen miehen päivää. (y)

Miksi valittaa siitä, mikä on muita paremmin? Muista käyttää ohuita toppeja ja t-paitoja, piristät monen miehen päivää.
Mun eksoottisella salarakkaalla on upeat nöpönännit ja kun Hän ei käytä rintsikoita yleensä (mun mittaamaan rinnanympärys 91 cm 😍)mutta ohuita toppeja niin hän käyttää välillä ainakin ihmisten ilmoilla jotain ns nänniläpysköjä. Silikonista kai tehtyjä lättyjä. Muuten tuijottelevat Suomimiehet kävelisi päin pylväitä ja niiden eukot olisi vihaisia niille kun silmät ei pysy kurissa 😁 (ja lyhyt minimekko aina kesällä päällä korkkareineen, huh ja voi että tuota upeaa näkyä)

setis

Mun eksoottisella salarakkaalla on upeat nöpönännit ja kun Hän ei käytä rintsikoita yleensä (mun mittaamaan rinnanympärys 91 cm )mutta ohuita toppeja niin hän käyttää välillä ainakin ihmisten ilmoilla jotain ns nänniläpysköjä. Silikonista kai tehtyjä lättyjä. Muuten tuijottelevat Suomimiehet kävelisi päin pylväitä ja niiden eukot olisi vihaisia niille kun silmät ei pysy kurissa (ja lyhyt minimekko aina kesällä päällä korkkareineen, huh ja voi että tuota upeaa näkyä)

setis
Mä oon käyttänyt ihan jesari teippiä. Varsinkin lenkkeily ilman teippausta on mahdotonta! Nännit tulee todella kipeeksi jos ei teippaa. Miehet muuten tekee samaa, siis himojuoksijat.

Mä oon käyttänyt ihan jesari teippiä. Varsinkin lenkkeily ilman teippausta on mahdotonta! Nännit tulee todella kipeeksi jos ei teippaa. Miehet muuten tekee samaa, siis himojuoksijat.

Kerran meni puolimaratonilla nännit aivan verille. Johtui tosin huonosta paidasta. En käytä enää ikinä uutta paitaa kisoissa. Tosin nyt en ole lenkkeillyt hetkeen kuin pikkulenkkejä...

Jesari toimii siinä missä urheiluteippikin. Mutta toki tyhmiä aina koijjataan aina ostamaan jotain kallista
Erään myyjän sivulta poimittuna

”Voimakkaan liiman ansiosta kangasteippi mukautuu epätasaisillekin pinnoille.”

voimakkaassa liimassa on tietysti paljon myrkkyä, ja ihon kautta sitä pääsee myös elimistöön, joten en todellakaan suosittele halvimpia ratkaisuja, vaan niitä jotka on kehitetty tarkoitukseen.

Viimeksi muokattu:

Uusimmat

Yhteistyössä