A
ap
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Musta:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Rahaviestit nyt sattuvat olemaan ainoita viestejä joihin he ovat ennen AINA vastanneet. Surettaa lapseni jolla ei ole isovanhempia.
Hmmm...Alkuperäinen kirjoittaja ap:Laitoin pääsiäispyhien aikana viestiä, kiitin synttärilahjasta jonka postitse lähettivät ja kysyin olisiko lapseni mahdollista tulla heille joskus kyläilemään, mummo vastasi että tietenkin on ja kertoi mitä kaikkea kivaa voisivatkaan tehdä, laitoin että kuulostaa ihanalta, mutta täytyisi nähdä sitä ennen kun viimekerrasta on aikaa ja lapseni on herkkä ja kova vierastamaan, siihen en enää saanut vastausta.![]()
Mä ihan oikeasti ehdotan että soitat. Jos yhteydenpito on rahanpyyntöviestejä ja satunnaisia "voisko lapsi tulla käymään - no ei se hei kyllä sit käykään kun teidän pitää ensin tulla katsomaan häntä", niin oudon kuvanhan siitä saa. Jos ensin kysyt että voiko lapsi tulla kylään ja sitten kun sanotaan että voi sanotkin ettei käy, niin tulee ehkä sellainen kuva ettet todellisuudessa edes halua päästää lasta kylään.
Yhteydenpito on yleensä minun puoleltani sellaista, että kyselen mitä kuuluu ja lähetän mms-vieteillä kuvia... En todellakaan pyytele heitä ottamaan lasta hoitoon ja sitten se ei sovi minulle. Ja rahaakin pyydän tosiaan 1 tai 2 kertaa vuodessa.