Näppyjä alapäässä, mitä ne on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nolottaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nolottaa

Vieras
En kehtaa sanoa ukolle miks en halua seksiä kun mulla on ollu muutamia viikkoja sellasia pieniä näppyjä, ne ei kutise eivätkä oo kipeitä mutta niitä on välilihan reunassa, uloimmassa häpyhuulessa yksi ja toisella puolella uloimma ja sisemmän häpyhuulen välissä muutama. Ja sitten mulle tuli pari viikkoa sitten sellanen isompi patti joka oli kipeä mutta sieltä ei tullut puristamalla mitään, kipu loppui mutta vieläkin tuntuu kuin ihonalainen finni olisi jäänyt siihen. Ollaan oltu kauan yhdessä, eikä ole muita seksikumppaneitakaan ollut, eikä mitään tämän kummempia vaivoja, hygienia kunnossa mutta mistä nää tulee??? Kellään muulla?

Mulla on kanssa pari kappaletta. Pariin otteeseen juossu lekurilla niiden takia. Kuulema ihan normaaleja pakkuloita? Jäin suu auki ja sanoin että ai jaa... Siinä uskossa ollu nyt neljä vuotta eikä ne ole mihinkään lähteneet eivätkä ole vaivanneet

Varmaankin kondylooma, hirveen yleinen eikä ole sukupuolitaudin maineestaan huolimatta vaan aktiivisesti suojaamatonta seksiä useiden kanssa harrastaneiden juttu. Helppo hoitaa pois, mene lekuriin. Lähes kaikki kantaa kondylooman aiheuttavaa virusta!

Mulla on vuosikausia ollut sellaisia sisemmissä häppäreissä ja välilihan ympärilläkin. Ei ole ainakaan mitään sukupuolitautia. Eivät kutise. Ja samalla tavalla joskus joku näpyistä ärtyy isoksi finniksi ja sitten rusahtaa rikki. Ne ovat kaiken lisäksi aika koviakin ja sisus on talia. En kyllä tajua mitä ne ovat enkä ole koskaan saanut niihin selvitystä edes gyneltä.

Yhteistyössä