näppyjä korvanlehdessä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Osaisko joku sanoa tai onko muilla vastaan tullut kun pojan korvanlehtiin ilmestyi pieniä näppyjä ja kutittaa kovasti että mitä ne on? Koko korva meni punaseksi ja ilmestyi ihme näpyt. Ne on hiukan kohollaan, mutta mitään rakkoja ne ei ole, eikä vesirokkoa. Nyt ovat 5:ttä päivää, ehkä hiukan pois menossa. Ihmetyttää että mistä moiset on tullut. Tosin pojan serkulla oli myös pari viikkoa ennen samanlaisia ja myös korvanlehdissä. Muualla iholla ei ole.

näin kävi omalle lapselleni, aurinko poltti.
Näin kävi taas vahingossa kun ekoja kertoja aurinko porottaa ja oli vielä tuulinen ilma ettei itse tajunnut sitä lainkaan.
Mulla ei ollut muuta kaapissa kun Natusan-öljyä ja sillä lähti parantumaan nopeasti.
Aurinkorasvat kehiin, lippalakki kun ei suojaa herkkiä korvalehtiä :attn:

Alkuperäinen kirjoittaja aapee:
voi tosin siitäkin johtua mutta miten näppyjä tulee jos palaa? Lippistä on pitänyt vain päässä että on kai aurinko pystynyt polttamaankin.

mun lapselle ainakin tuli näppyjä jotka kutisi ja oli myös kipeitä, muuttui vaaleiksi pieniksi rakkuloiksi. Jo löysin aurinkorasvan ja laitan aina korvalehtiin taas, harmittaa kun jälleen pääsi palamaan.

Yhteistyössä