NARSISMIAKO???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja piia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

piia

Vieras
Onkohan entinen ukkoni narsismi kun hän on aika mustasukkainen.
En ymmärrä miksihän vieläkin seurailee minua eli kyttää autosta kun menen lenkille tai jos hän on pihalla tupakalla niin hän menee piiloon ja kyttää kaula pitkänä mua sieltä yksin,kun olen ulkona ja viimeksi hän yritti pelotella minua sillälailla että hän yritti ajaa mun päälle omalla autolla kun olin itse ajelemassa yksin autolla.
Rakastaakohan hän vielä minua vai onko se oikeasti ihan sairaan mustasukkainen ja luulee että mulla olisi toinen mies vaikka ei ole.
Hän tietää että rakastan häntä vieläkin ja me ollaan aika vasta sovittu riidat hänen kanssa eli hän saneli ehdot:hän kuulemma voi minua uhkailla ja määräillä ja ei sanonut millälailla kun kysyin..
Tää ei ole prova vaan ihan tosi juttu.

Hän käyttäytyy aina tuollalailla minua kohtaan kun ollaan sovittu riidat ja mua ei näy vaikka vähään aikaan missään ulkona jne..aivan kuin hän yrittäisi jotenki muistuttaa hänen olemassa olosta kyttäilemällä,uhkailulla.
Miten saisin hänet lopettamaan tuon typerän käytöksen minua kohtaan?

Mustasukkainen juu mutta en mä ton perusteella narsistia hänestä tekisi.
Toisilla on vaikeuksia päästää irti suhteen loputtua.
Kannattaa nyt vakaasti miettiä onko kyse sunkaan osalta enää rakkaudesta vai tietynlaisesta tottumisesta, ihmiset useimmiten pelkäävät suuria muutoksia ja jäävät roikkumaan yhteen ihmiseen pelkästä tottumuksesta.
Kyllä mä puhuisin tuosta jo poliisien kanssa ja alkaisin harkita lähestymiskieltoa jos päälle meinaa ajaa, ihan turhaa se on leikkiä omalla hengellä, ei se rakkaus silloin enää paljon lohduta.

narsismista en ex:äsi kohdalla tiedä,mutta ex:äni käyttäytyy samoin.4 vuotta erosta ja kyttää joka askeltani.soittaa lastenvalvojalle jos juttelen naapurin miehen kans että meillä suhde jne.itse on täydellinen ja haukkuu kaikki tuttuni mennen tullen maan rakoon ja yrittää haukkua tutuilleni minua,etteivät olisi kavereitani

Alkuperäinen kirjoittaja Panthera leo:
sairas se on.

Onkohan sitten mahdollista että hän voisi jotenkin vielä tehdä jotain minulle,koska hän ei saa minua niin ei sitten muutkaan..
Pelkään lähinnä sitä että hän ajaakin mun yli ensikerralla,koska on niin mustis minusta.
Sitäkin pelkään kun hän omistaa aseen ettei hän ala sillä mua seuraavaksi jahtaamaan:(

Yhteistyössä