N
no ehkä
Vieras
niitä sitten on. Itse on tunne ketään vaikka tuttavapiirini on erittäin suuri. Onneksi ei ole tavannut elämän varrella moista. Hui. Koita kestää.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja helena:Käykää tuolla, sieltä löytyy kaikkki olennainen narsismista.
Alkuperäinen kirjoittaja narsisti vaiko eikö?:Haukkuuko narsisti itseään? Eli voiko hän suoraan kertoa "huonoja" asioita itsestään? Eli esim. että on joskus parisuhteessa pettänyt tai että on vaikea ihminen jne.? Vai voiko narsisti juuri tällä tavalla manipuloida ihmisiä?
Entä pystyykö narsisti koskaan myöntämään ääneen, että häntä on kohdeltu kaltoin, että häntä on esim. petetty?
Mutta omia vikojaan hän ei myönnä eikä tunnusta pettäneensä. Hän voi sanoa että on minussakin vikoja, mutta ei osaa tarkemmin nimetä niitä. Eli ei haukuu itseään.
riippuu narsistin hyväksikäytön tavoitteesta, mitä hän sanoo, miten peilaa vastapuolta (lähdettä) itselleen edullisesti. Kyllä narsistin tunnistaa itsekkyydestä ja itsekeskeisyydestä. Hän on ihmisten kanssa ("ystävä"= liehittelijä) vain siitä syystä ja sen verran, kun siitä on hänelle itselleen hyötyä.
Alkuperäinen kirjoittaja Minttu:Mun mielestä tälläkin palstalla on havaittavissa muutamia turhankin herkkiä luokituksia narsistiksi niinkuin ylipäänsä joka paikassa.
Alkuperäinen kirjoittaja Minttu:Voisin kyllä miehestäni sanoa sen verran, että epäilen ettei kukaan muu kuin minä ja ehkä hänen äitinsä ymmärrä häntä narsistiksi. Hän on niin mahdottoman taitava salaamaan sen muilta. Joskus hän on erehtynyt paljastamaan luonteenpiirteitään jopa omille vanhemmilleni, mutta he ovat ikäänkuin olleet tilanteista niin epäuskoisia etteivät varmasti usko sen olevan ollenkaan joka päiväistä niinkuin on. Suurin osa muista ihmisistä pitävät miestäni ihastuttavana, sosiaalisena, avoimena, hurmaavana tyyppinä.