Nastolassa asuvat rattaiden kanssa liikkuvat... apuja kaipaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kolmen äitee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kolmen äitee

Vieras
Miten täällä bussilla liikkuminen rattaiden kanssa menee. Muutimme juuri tänne pääkaupunkiseudulta ja siellähän saa bussilla kulkea ilmaiseksi rattaiden kanssa ja alle 7v.pääsee ilmaiseksi.

Ymmärsinköhän oikein kun yritin tavata noita bussifirman sivuja. Joutuuko oikeesti täällä joka ikisestä lapsesta maksamaan lipun hinnan??? Tuleeko mahd.rattaistakin vielä joku lisätaksa???

Taitaa jäädä meillä tuo bussilla liikkuminen vähiin, jos näin menee... Minä ja kolme alle 5v.

Juu, olen tässä pääni puhki miettinyt kun huomenna pitäisi koko köörin kanssa mennä hammaslääkäriin kävelyä 4,5v. 2km ja sit vielä hammaslääkäristä matkahuoltoon n.1km... sit sieltä vielä pitäis päästä jotenkin kotiinkin... sen 3km. Ei taida tyttö jaksaa =( Niin ja matkat jos löydän suoraan... ollaan just muutettu tänne ja oon ihan sekasin ja huono suunnistamaan =) Ajattelin että bussilla päästäis turvallisemmin perille =D Mut aikasta kalliiksi tulee paketin haku, jos menisimme hammaslääkäristä bussilla matkahuoltoon ja sieltä takaisin kotiin bussilla... täällä ei taida olla siirtoakaan lipussa esim.1h, että pääsisi samalla lipulla takaisin, vaan joutuisi ostamaan jonkun siirtolipun??? ja sekin tietenkin kaikille??? Voi elämä

Yhteistyössä