Muistatteko ko. nikin? Tuli tuosta pullo keskustelusta vaan mielee, että onko poistunut palstalta vai vaihtanut nikin? Kaipaan niitä värikkäitä ja suoria kommentteja..
Olipas yllätys törmätä omaan vanhaan, vanhaan nikkiin täällä! Kirjoitin harmaana silloin aikoinaan ja pääasiassa Vauvat 0-12kk puolella ja rekisteröin tämän nikin vasta myöhemmin siltä varalta ettei kukaan ota sitä käyttöön. Ehdin kuitenkin jo ennen tätä rekisteröitymään uudella nikillä ja jäin käyttämään sitä, tämä jäi niin sanotusti apteekin hyllylle. Muistin sentään salasanan! Mutta kiva kun joku muistaa! :flower: Jos itselläsi on musta nikki niin laita yytä niin katsotaan josko paljastaisin kuka olen tätä nykyä. Mitä pullokeskustelua muuten tarkoitat, olen tainnut kommentoida aika moneenkin aihepiirin ketjuun silloin?
muokkaus: Piti ihan käyttää tota hakua ja katsoa, josko olisi löytynyt jotain niitä vanhoja sepustuksia täältä tai vauva-keskustelujen puolelta mutta eipä ketjuja vaan löytynyt! Lienee poistettu.. tosin onhan ne jo aika vanhojakin kun vuoden 2006 lopun ja vuoden 2007 alun keskusteluista puhutaan.. Tai sitten mä en osaa käyttää tota hakua, mikä sinänsä ei olisi uutta. :ashamed:
Moikka vaan.
Kiva, että vielä palstailet..
Sä jäit vahvasti mun mieleen siitä imettäjät vs korvikeäidit keskustelusta, tuolla vauva 0-12kk puolel joskus 2007 alkupuolella... Ihan mielenkiinnosta kyselin, kun mieleeni taas ponnahit tuon pulloarvostelu ketjun myötä..